Ehei, ei tartte.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Tai ehkä pitäis harjottaa itsehillintää :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehei, ei tartte.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Tai ehkä pitäis harjottaa itsehillintää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No sää oot sää, ja mää oon mää.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No mitä se sitten on? :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mut en mää nyt, mää oon liika huonossa vedossa. :'( Vanhuus iski ja silleen. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pitäis joskus tehdä sellainen anti-mussu ketju. Se ois ominta Rajista.Puhuttais karkeesti ja silleen. :saint:
okei sopii kokeilla.. :xmas:
ei oo vanhaksi tulemista... :xmas:
eiku mää meinasin että jos vanhaksi tule meinaa tommosta ni emmää aio vanheta ollenkaan... :xmas:![]()
tai sit mää oon sää ja sää oot mää... ja mun sängyn alta kuuluu jotain.. ookko sää perskules taas siellä..???:kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No sää oot sää, ja mää oon mää.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No mitä se sitten on? :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mut en mää nyt, mää oon liika huonossa vedossa. :'( Vanhuus iski ja silleen. :'(Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Pitäis joskus tehdä sellainen anti-mussu ketju. Se ois ominta Rajista.Puhuttais karkeesti ja silleen. :saint:
okei sopii kokeilla.. :xmas:
ei oo vanhaksi tulemista... :xmas:
eiku mää meinasin että jos vanhaksi tule meinaa tommosta ni emmää aio vanheta ollenkaan... :xmas:![]()
tai sit mää oon sää ja sää oot mää... ja mun sängyn alta kuuluu jotain.. ookko sää perskules taas siellä..???:kieh:
![]()
ei ku se on Marsis.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hei, sanokaapa mielipiteenne. Onko ihmisen pakko olla sosiaalinen? Onko se hyve?
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Mutta miten oppii sosiaaliseksi? :/Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hei, sanokaapa mielipiteenne. Onko ihmisen pakko olla sosiaalinen? Onko se hyve?
Se ehkä helpottaa elämää jonkin verran :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hei, sanokaapa mielipiteenne. Onko ihmisen pakko olla sosiaalinen? Onko se hyve?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Pakko, että voi syödä karkkia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
![]()
ihana... mistä sää noita bongaat... vai oliko se se sama jonka kerran jo kysyin.. mää kyl sen johkin laitoin ylös...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mutta miten oppii sosiaaliseksi? :/Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hei, sanokaapa mielipiteenne. Onko ihmisen pakko olla sosiaalinen? Onko se hyve?
Se ehkä helpottaa elämää jonkin verran :saint:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
![]()
ihana... mistä sää noita bongaat... vai oliko se se sama jonka kerran jo kysyin.. mää kyl sen johkin laitoin ylös...![]()
http://www.addemoticons.com/emoticon/penguin/index.html
joo, tuolla oli niitä kirjaimia kans
Mä oon aiemin ollut hyvin avoin, se ei ehkä ole sama kuin sosiaalinen. Mutta mut varmaan miellettiin sosiaaliseksi. Mutta aikaa myöten olen kouliintunut aika sulkeutuneeksi vieraassa seurassa, siihen on syynsä.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hei, sanokaapa mielipiteenne. Onko ihmisen pakko olla sosiaalinen? Onko se hyve?
hmm... ei. siis ei tarvitse olla sosiaalinen... mä ooin ainakin koittanut oppia ymmärtämän ja hyväksymään että kaikki eivät ole niin kamalan sosiaalisia ja ei tarvitsekaan olla. Mun on ollu sitä ehkä vähän vaikeeta joskus ymmärtää... itse olen ollut vähän yltiösosiaalinen, mutta toisaalta olen oppinut ehkä vähän siitä pois. Olen myös sellainen etää loukkaannun tois helposti esim siitä jos joku sanoo että kun mä' puhun niin paljon. Vaikka sanois ihan hyvälläkin niin sitten oon kummiski semmonen et sit en puhu hetkeen mitään. Mutta sit taas vieraammissa tilanteissa ni emmä suuna päänä hölötä...
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä oon aiemin ollut hyvin avoin, se ei ehkä ole sama kuin sosiaalinen. Mutta mut varmaan miellettiin sosiaaliseksi. Mutta aikaa myöten olen kouliintunut aika sulkeutuneeksi vieraassa seurassa, siihen on syynsä.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hei, sanokaapa mielipiteenne. Onko ihmisen pakko olla sosiaalinen? Onko se hyve?
hmm... ei. siis ei tarvitse olla sosiaalinen... mä ooin ainakin koittanut oppia ymmärtämän ja hyväksymään että kaikki eivät ole niin kamalan sosiaalisia ja ei tarvitsekaan olla. Mun on ollu sitä ehkä vähän vaikeeta joskus ymmärtää... itse olen ollut vähän yltiösosiaalinen, mutta toisaalta olen oppinut ehkä vähän siitä pois. Olen myös sellainen etää loukkaannun tois helposti esim siitä jos joku sanoo että kun mä' puhun niin paljon. Vaikka sanois ihan hyvälläkin niin sitten oon kummiski semmonen et sit en puhu hetkeen mitään. Mutta sit taas vieraammissa tilanteissa ni emmä suuna päänä hölötä...Olenhan mä vieläkin puhelias tutussa seurassa, mutta muiden seurassa en. Mä jotenkin koen ettei mun arkuuttani hyväksytä, tai siis pidetään outoa. :/
Täällä on helpompaa, kasvottomana. Irl mä kärsin paniikkihäiriöstä ja sosiaalistentilanteidenpelosta. Mulla olisi tähän monta juttua kerrottavana mihin ne ovat vaikuttaneet, mutte ne on niitä PALJASTUKSIA mitä paljastetaan toisessa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:musta on muuten hassua aatella ja... tää ei oo tosiaankaan millään pahalla...että esim just Rajis sanoo ettei oikeesti oo kauheen sosiaalinen..kun kuitenkin täällä on ihan älyttömän sosiaalinen... se on jännää jotenkin..=)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Täällä on helpompaa, kasvottomana. Irl mä kärsin paniikkihäiriöstä ja sosiaalistentilanteidenpelosta. Mulla olisi tähän monta juttua kerrottavana mihin ne ovat vaikuttaneet, mutte ne on niitä PALJASTUKSIA mitä paljastetaan toisessa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:musta on muuten hassua aatella ja... tää ei oo tosiaankaan millään pahalla...että esim just Rajis sanoo ettei oikeesti oo kauheen sosiaalinen..kun kuitenkin täällä on ihan älyttömän sosiaalinen... se on jännää jotenkin..=)
Nää on vaikeita juttuja selittää.
Blääh, aika surkimus oon. :ashamed: Nämä varmaan on sellaisia juttuja että niitä on vaikea käsittää, se on ihan ymmärrettävää.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Täällä on helpompaa, kasvottomana. Irl mä kärsin paniikkihäiriöstä ja sosiaalistentilanteidenpelosta. Mulla olisi tähän monta juttua kerrottavana mihin ne ovat vaikuttaneet, mutte ne on niitä PALJASTUKSIA mitä paljastetaan toisessa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:musta on muuten hassua aatella ja... tää ei oo tosiaankaan millään pahalla...että esim just Rajis sanoo ettei oikeesti oo kauheen sosiaalinen..kun kuitenkin täällä on ihan älyttömän sosiaalinen... se on jännää jotenkin..=)
niin ymmärrän kyllä, mutta toisaalta vaikea jotenkin käsittää. Mutta ei sun mitään tarvitse kertoa mitä et halua.. ihana ihminen sä olet kuitenkin täällä ja niin aivan satavarmasti myös oikeassa elämässä... :heart: :hug:
Meillä se on amme.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Rajikselle :hug: ja muillekin hyvää yötä! Punkka kutsuu, siis tuo sänky, ei amme niin kuin jossain päin sanotaan. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Blääh, aika surkimus oon. :ashamed: Nämä varmaan on sellaisia juttuja että niitä on vaikea käsittää, se on ihan ymmärrettävää.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Täällä on helpompaa, kasvottomana. Irl mä kärsin paniikkihäiriöstä ja sosiaalistentilanteidenpelosta. Mulla olisi tähän monta juttua kerrottavana mihin ne ovat vaikuttaneet, mutte ne on niitä PALJASTUKSIA mitä paljastetaan toisessa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:musta on muuten hassua aatella ja... tää ei oo tosiaankaan millään pahalla...että esim just Rajis sanoo ettei oikeesti oo kauheen sosiaalinen..kun kuitenkin täällä on ihan älyttömän sosiaalinen... se on jännää jotenkin..=)
niin ymmärrän kyllä, mutta toisaalta vaikea jotenkin käsittää. Mutta ei sun mitään tarvitse kertoa mitä et halua.. ihana ihminen sä olet kuitenkin täällä ja niin aivan satavarmasti myös oikeassa elämässä... :heart: :hug:Mä joskus avaudun toisella puolella, kun rohkaistun. Minussa on häpeäntunne syvällä, siitä on vaikea päästä eroon. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Rajikselle :hug: ja muillekin hyvää yötä! Punkka kutsuu, siis tuo sänky, ei amme niin kuin jossain päin sanotaan. :wave: