Mustapantteri

AddEmoticons12733.gif

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Pitäis joskus tehdä sellainen anti-mussu ketju. Se ois ominta Rajista. :laugh: Puhuttais karkeesti ja silleen. :saint:

okei sopii kokeilla.. :xmas:
Mut en mää nyt, mää oon liika huonossa vedossa. :'( Vanhuus iski ja silleen. :'(

ei oo vanhaksi tulemista... :xmas:
No mitä se sitten on? :'(

eiku mää meinasin että jos vanhaksi tule meinaa tommosta ni emmää aio vanheta ollenkaan... :xmas:
No sää oot sää, ja mää oon mää. :D

tai sit mää oon sää ja sää oot mää... ja mun sängyn alta kuuluu jotain.. ookko sää perskules taas siellä..??? :o :kieh: :laugh:

ei ku se on Marsis. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Pitäis joskus tehdä sellainen anti-mussu ketju. Se ois ominta Rajista. :laugh: Puhuttais karkeesti ja silleen. :saint:

okei sopii kokeilla.. :xmas:
Mut en mää nyt, mää oon liika huonossa vedossa. :'( Vanhuus iski ja silleen. :'(

ei oo vanhaksi tulemista... :xmas:
No mitä se sitten on? :'(

eiku mää meinasin että jos vanhaksi tule meinaa tommosta ni emmää aio vanheta ollenkaan... :xmas:
No sää oot sää, ja mää oon mää. :D

tai sit mää oon sää ja sää oot mää... ja mun sängyn alta kuuluu jotain.. ookko sää perskules taas siellä..??? :o :kieh: :laugh:

ei ku se on Marsis. :D

ahaa... varokoon jos uskaltaa herättää mut yöllä... :kieh: :laugh:

Hei, sanokaapa mielipiteenne. Onko ihmisen pakko olla sosiaalinen? Onko se hyve?

hmm... ei. siis ei tarvitse olla sosiaalinen... mä ooin ainakin koittanut oppia ymmärtämän ja hyväksymään että kaikki eivät ole niin kamalan sosiaalisia ja ei tarvitsekaan olla. Mun on ollu sitä ehkä vähän vaikeeta joskus ymmärtää... itse olen ollut vähän yltiösosiaalinen, mutta toisaalta olen oppinut ehkä vähän siitä pois. Olen myös sellainen etää loukkaannun tois helposti esim siitä jos joku sanoo että kun mä' puhun niin paljon. Vaikka sanois ihan hyvälläkin niin sitten oon kummiski semmonen et sit en puhu hetkeen mitään. Mutta sit taas vieraammissa tilanteissa ni emmä suuna päänä hölötä...

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

OHO...rouva rupes urheilee... :o :D

Pakko, että voi syödä karkkia

AddEmoticons12717.gif

ihana... mistä sää noita bongaat... vai oliko se se sama jonka kerran jo kysyin.. mää kyl sen johkin laitoin ylös... :whistle:

http://www.addemoticons.com/emoticon/penguin/index.html

joo, tuolla oli niitä kirjaimia kans

Hei, sanokaapa mielipiteenne. Onko ihmisen pakko olla sosiaalinen? Onko se hyve?

yleisesti ajatellaan näin. Ja lapsista halutaan sopivan sosiaalisia.
Siis esim. kouluissa.

Minä olen liian epäsosiaalinen vastamaan tähän B)

musta on muuten hassua aatella ja... tää ei oo tosiaankaan millään pahalla...että esim just Rajis sanoo ettei oikeesti oo kauheen sosiaalinen..kun kuitenkin täällä on ihan älyttömän sosiaalinen... se on jännää jotenkin.. :whistle: =)

OHO...rouva rupes urheilee... :o :D

Pakko, että voi syödä karkkia

AddEmoticons12717.gif

ihana... mistä sää noita bongaat... vai oliko se se sama jonka kerran jo kysyin.. mää kyl sen johkin laitoin ylös... :whistle:

http://www.addemoticons.com/emoticon/penguin/index.html

joo, tuolla oli niitä kirjaimia kans

kiitti
AddEmoticons12735.gif

hmm... ei. siis ei tarvitse olla sosiaalinen... mä ooin ainakin koittanut oppia ymmärtämän ja hyväksymään että kaikki eivät ole niin kamalan sosiaalisia ja ei tarvitsekaan olla. Mun on ollu sitä ehkä vähän vaikeeta joskus ymmärtää... itse olen ollut vähän yltiösosiaalinen, mutta toisaalta olen oppinut ehkä vähän siitä pois. Olen myös sellainen etää loukkaannun tois helposti esim siitä jos joku sanoo että kun mä' puhun niin paljon. Vaikka sanois ihan hyvälläkin niin sitten oon kummiski semmonen et sit en puhu hetkeen mitään. Mutta sit taas vieraammissa tilanteissa ni emmä suuna päänä hölötä...
Mä oon aiemin ollut hyvin avoin, se ei ehkä ole sama kuin sosiaalinen. Mutta mut varmaan miellettiin sosiaaliseksi. Mutta aikaa myöten olen kouliintunut aika sulkeutuneeksi vieraassa seurassa, siihen on syynsä. :( Olenhan mä vieläkin puhelias tutussa seurassa, mutta muiden seurassa en. Mä jotenkin koen ettei mun arkuuttani hyväksytä, tai siis pidetään outoa. :/

Mä oon aiemin ollut hyvin avoin, se ei ehkä ole sama kuin sosiaalinen. Mutta mut varmaan miellettiin sosiaaliseksi. Mutta aikaa myöten olen kouliintunut aika sulkeutuneeksi vieraassa seurassa, siihen on syynsä. :( Olenhan mä vieläkin puhelias tutussa seurassa, mutta muiden seurassa en. Mä jotenkin koen ettei mun arkuuttani hyväksytä, tai siis pidetään outoa. :/

muistan että olet kertonut.. :hug:

mutta siis niinhän se varnmaan on että arkuus on piirre jota joidenkin on vaikea toisessa hyväksyä. Valitettavasti. Mutta mä olen oppinut taas toisaalta huomioimaan juuri niitä ja jotenkin esim työjutuissa arat ja hiljaset lapset saa heti mun sympatiat... ja mikään ei oo niin ihanaa kun se että joku arka lapsi onkin joku kerta niin rohkea että vaikka vähän hymhyilee.. :) No tää nyt meni vähän aiheen ohi, mutta kummiskin... Musta jokasessa ihmisessä (tai ainakin melkeen) on ne omat viehättävät luonteenpiirteensä ja se jos mikä on kiehtovaa.

musta on muuten hassua aatella ja... tää ei oo tosiaankaan millään pahalla...että esim just Rajis sanoo ettei oikeesti oo kauheen sosiaalinen..kun kuitenkin täällä on ihan älyttömän sosiaalinen... se on jännää jotenkin.. :whistle: =)
Täällä on helpompaa, kasvottomana. Irl mä kärsin paniikkihäiriöstä ja sosiaalistentilanteidenpelosta. Mulla olisi tähän monta juttua kerrottavana mihin ne ovat vaikuttaneet, mutte ne on niitä PALJASTUKSIA mitä paljastetaan toisessa paikassa. :whistle: Nää on vaikeita juttuja selittää.

Täällä on helpompaa, kasvottomana. Irl mä kärsin paniikkihäiriöstä ja sosiaalistentilanteidenpelosta. Mulla olisi tähän monta juttua kerrottavana mihin ne ovat vaikuttaneet, mutte ne on niitä PALJASTUKSIA mitä paljastetaan toisessa paikassa. :whistle: Nää on vaikeita juttuja selittää.

niin ymmärrän kyllä, mutta toisaalta vaikea jotenkin käsittää. Mutta ei sun mitään tarvitse kertoa mitä et halua.. ihana ihminen sä olet kuitenkin täällä ja niin aivan satavarmasti myös oikeassa elämässä... :heart: :hug:

niin ymmärrän kyllä, mutta toisaalta vaikea jotenkin käsittää. Mutta ei sun mitään tarvitse kertoa mitä et halua.. ihana ihminen sä olet kuitenkin täällä ja niin aivan satavarmasti myös oikeassa elämässä... :heart: :hug:
Blääh, aika surkimus oon. :ashamed: Nämä varmaan on sellaisia juttuja että niitä on vaikea käsittää, se on ihan ymmärrettävää. :) Mä joskus avaudun toisella puolella, kun rohkaistun. Minussa on häpeäntunne syvällä, siitä on vaikea päästä eroon. :ashamed:

Blääh, aika surkimus oon. :ashamed: Nämä varmaan on sellaisia juttuja että niitä on vaikea käsittää, se on ihan ymmärrettävää. :) Mä joskus avaudun toisella puolella, kun rohkaistun. Minussa on häpeäntunne syvällä, siitä on vaikea päästä eroon. :ashamed:

höpö höpö...tuota en usko hetkeäkään että surkimus olisit.. :) :hug: mutta ymmärrän että kun se häpeän tunne on siellä syvällä niin on vaikea oppia hyväksymään itsensä tai kunnioittamaan itseään... :/

ja se ei tee jutuoista vielä vaikeita etten mä niitä käsitä.. mä olen loppujen lopuksi niin pumpulissa kasvanut kuten olen ennenkin todennut että mun on vaikea käsittää monia asioita.. mutta ainakun kuuntelen tedän juttuja täällä...etenkin teidän joilla niitä vaikeuksiakin on ollut paljon niin tuntuu että ootte niin paljon kokeneet ja niin paljosta selvinneet että kunnioitus teitä kohtaan on oikeesti aika suurta.. :) :hug:

Rajikselle :hug: ja muillekin hyvää yötä! Punkka kutsuu, siis tuo sänky, ei amme niin kuin jossain päin sanotaan. :wave:

sänky se o mustakin,, mutta ymmärrän kyllä jos joku ameestakin käyttää... ja voishan sitäkai ammeessakin joskus nukkua... :whistle: :saint: :xmas:

mutta juu..siis hyvää yötä!! :heart: :wave:

Yhteistyössä