Mustapäät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja finni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

finni

Vieras
Miten pääsen noista eroon? Murrosiästä lähtien niitä on ollut naama täynnä. Jos puristelen itse niin tulee finnejä, jos menen kosmetologille niin maksaa kauheesti ja ne ottaa vaan muutaman pois ja hieroo loppuajan naamaa. Ja samat mustapäät mulla on kun lähden sieltä pois. Onko joku päässyt eroon mustapäistä jollain konstilla? Mulla on niitä ihan koko naamassa lukuunottamatta ihan posken sivuja.

Alkuperäinen kirjoittaja finni:
Miten pääsen noista eroon? Murrosiästä lähtien niitä on ollut naama täynnä. Jos puristelen itse niin tulee finnejä, jos menen kosmetologille niin maksaa kauheesti ja ne ottaa vaan muutaman pois ja hieroo loppuajan naamaa. Ja samat mustapäät mulla on kun lähden sieltä pois. Onko joku päässyt eroon mustapäistä jollain konstilla? Mulla on niitä ihan koko naamassa lukuunottamatta ihan posken sivuja.

höyrytä naamaas eka, sit varovasti puristat(kun eihän niitä sais puristella niinku ei finnejäkään).Saunan jälkeen kans hyvä kokeilla.

Ei ne millään lähde. Tai siis lähtee puristelemalla. Mutta silloin ihoon jää se laajentunut ihohuokonen, isoimmista mustapäistä jopa ihan silminnähtävä reikä. Ja ne eivät supistu sitten millään kasvovesillä (vaikka mainostettaisiin ihohuokosia supistavina). Ja niinpä ne taas pikkuhiljaa, toisinaan aika piankin, täyttyvät talilla ja muulla moskalla, ja taas on naama täynnä mustapäitä.

Neuvoisin vaihtamaan kosmetologia, mekaaninenpuhdistus kosmetologilla on ainut joka oikeasti poistaa ne. Minulla sama ongelma ja valitettavasti ne tuppaa tulemaan takaisin aika pian, vaikka kuinka puhdistaisi. Säännöllinen ihon kuorinta myös pitää vähän kirkkaampana ja puhtaampana ihon pidempään.

Yhteistyössä