V
vierailija
Vieras
Olin saunassa somalikaverini 18 v. kanssa ja ensi kerran näin hänen ison kullinsa joka lepoasennossa roikkui siinä väh. 20 cm. Pitkä ja paksukin.olen itse 20 v. suomalais Mies ja minun prinssinakki vain 14 cm kovana ja 5cm lepoasennossa.minun kaluni on myös ohut.pituus ja paksuus ero oli valtava.kun olimme suihkussa hän hymyili hiukan kun näki pienen kaluni.en ole homo mutta kyllä hänen kullinsa varmaan kovana on yli puolet pidempi ja paljon paksumpi kuin minun prinssinakki.kerroin humalassa suomalaiselle tyttöystävälleni (18 v.) tästä tapauksesta ja hän hymyili ja sanoi: " wau, oho".oliko se virhe kertoa tämä juttu hänelle? Tyttöystäväni on sen jälkeen kysellyt paljon yksityiskohtia kaverini isosta mustasta kullista ja huomaan miten hän vilkuilee kaverini alapäätä aina kun olemme kolmistaan.eilen kun naimme tyttöystäväni kanssa n.15 minuuttia ja laukesin ja tyttöystäväni sanoi: "joko sä tulit". Minun prinssinakkini ei mene tyttöystäväni pillun pohjaan asti ja eikä täytä pillua kun on ohut