Mustalla koiralla muutava valkoinen karva nivusissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Hei!
Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt miten on mahdollista, että pikimustalla koiralla on muutama valkoinen karva. Ne vaaleat karvat kasvaa pienellä alueella toisessa nivusessa.
Olen joskus kuullut, että vaaleat karvat voivat olla merkki jostain, mutta en muista mistä.
Osaako joku sanoa?

Ja ei, koira ei ole vanha ja sen takia harmaantumassa.

Mulla on jokaisella mustalla koiralla ollut muutama valkoinen karva.

Ainakin arpien päälle kasvaa herkästi mustalle koiralle valkoiset karvat...eli jospa siellä nivusissa on josksus ollut pieni haava tjtn.

Anteeksi että meillä ei ole avikiriisiä mistä kirjoittaa, lapset on terveinä eikä heidän kasvatukseen tarvitse myöskään palstan apua. Minulla ei ole liikakiloja joista voisin valittaa palstalla, meillä on vastavalmistujnut OKT joten rakennusjuttujakaan ei tarvii kysellä. Sen lisäksi en ihmettele kierukan aiheuttamia vaivoja. En ole des työtön, mies ei ole lomautettuna, alkkis, väkivaltainen tms.
Joten oli tosiaan mun aihea aivan väärä, kun katselee noita muita ketjuja. Mutta että joku jaksaa hiiltyä :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi että meillä ei ole avikiriisiä mistä kirjoittaa, lapset on terveinä eikä heidän kasvatukseen tarvitse myöskään palstan apua. Minulla ei ole liikakiloja joista voisin valittaa palstalla, meillä on vastavalmistujnut OKT joten rakennusjuttujakaan ei tarvii kysellä. Sen lisäksi en ihmettele kierukan aiheuttamia vaivoja. En ole des työtön, mies ei ole lomautettuna, alkkis, väkivaltainen tms.
Joten oli tosiaan mun aihea aivan väärä, kun katselee noita muita ketjuja. Mutta että joku jaksaa hiiltyä :D :D

:laugh: :laugh: Huhheijaa.. Joo, ei kannata olla huolissaan. Niin kuin joku jo kirjoittikin niin täysin mustia koiria ei kovin monia ole..

Yhteistyössä