Mä muutin äidiltäni jääneeseen asuntoon äitini pyynnöstä. Sovittiin summa, jolla maksan vuokraa --> joka meni kaikki tän asunnon lainanlyhennykseen. Äiti lupasi huolehtia sähkölaskuista. Nyt kun se on alkanut häiriköimään ja uhkailemaan mua, se on alkanut myös kiristämään multa rahaa. Uhkailee että jos en maksa sitä ja sitä, saan häädön. Nyt se oli kiikuttanut mun postilaatikkoon yli tonnin suuruisen sähkölaskun, jonka eräpäivä on mennyt ajat sitten. Mun oli pakko maksaa se, tai sähköt ois katkenneet, mutta mun tilille ei jäänyt yhtään rahaa

Nyt en pysty enää maksamaan tän kuukauden "vuokraa". Ja sitähän se on kohta vailla. Mä oon sille pohjaton kuilu rahavaroissa, vaikka sillä itsellä on rahaa aivan törkeästi. Tienaa hyvin, eikä sillä ole menoja kun asuu miehensä ilmaisessa talossa. Samoin mun maksama onneton auto on sen nimissä ja se on luvannut siitä hyvästä maksaa sen verot. Mua pelottaa, että se on jättänyt nekin maksamatta ja mähän siitä sitten vaan kärsin.
Ei ole fiksua tämä järjestely, mutta se kuulosti silloin vuosia sitten hyvältä vaihtoehdolta. Mun piti maksaa tästä talo itselleni, äiti lupasi huolehtia sähkölaskusta siitä hyvästä, että pidän talon kunnossa ja asuttavana. Se kun ei itse ois tässä asunut. Tyhjillään tää muuten ois ollut.
Nyt mä oon korviani myöten ongelmissa. Ei mulla ole varaa maksaa tästä joka kuukausi kahtatonnia, mä en edes saa palkkaa niin paljoa!