En jaksaa enää....

Nyt Milanna, haet itsellesi apua sairaalahoidosta! Käytä viimeiset voimasi soittaessasi itsellesi ambulanssin (kerrot suoraan ettet jaksaisi enää elää ). Vaikka et tekisi sitä itsesi takia, tee se lastesi takia! Muutama viikko sairaalassa ja lapsesi saavat iloisen ja jaksavan äitinsä takaisin, on paljon parempi perheellesi kuin kuukausia puolikuntosena ja itkuisena. Ei se sairaala ole paha paikka, ei ollenkaan sellainen millaiseksi ihmiset sen kuvittelevat!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
On ja paljon syyitä :ashamed:

Silloin tarvitset apua, että saat levätä ja toipua.

Oletko pyytänyt perhetyöntekijää neuvolasta? Oletko siellä kertonut masennuksesta ja tilanteestanne?

Niin tuo sairaalalepokin voi olla ok. Tai sitten jos kotona saisit levätä. Onko ketään joka voisi ottaa lapset ? Esim äitisi?

Alkuperäinen kirjoittaja voimia toivova:
Nyt Milanna, haet itsellesi apua sairaalahoidosta! Käytä viimeiset voimasi soittaessasi itsellesi ambulanssin (kerrot suoraan ettet jaksaisi enää elää ). Vaikka et tekisi sitä itsesi takia, tee se lastesi takia! Muutama viikko sairaalassa ja lapsesi saavat iloisen ja jaksavan äitinsä takaisin, on paljon parempi perheellesi kuin kuukausia puolikuntosena ja itkuisena. Ei se sairaala ole paha paikka, ei ollenkaan sellainen millaiseksi ihmiset sen kuvittelevat!!!
en soita!En halua leima,ei! :'( enkä tee itselleni mitään,vaikka en halua elää,tai toivotetavasti en tee...mut en sairalaan siltti mee

On ja paljon syyitä :ashamed:

Silloin tarvitset apua, että saat levätä ja toipua.

Oletko pyytänyt perhetyöntekijää neuvolasta? Oletko siellä kertonut masennuksesta ja tilanteestanne?

Niin tuo sairaalalepokin voi olla ok. Tai sitten jos kotona saisit levätä. Onko ketään joka voisi ottaa lapset ? Esim äitisi?
Äiti nyt Tukcholmassa

Alkuperäinen kirjoittaja voimia toivova:
en soita!En halua leima,ei! :'( enkä tee itselleni mitään,vaikka en halua elää,tai toivotetavasti en tee...mut en sairalaan siltti mee

Onko se leima nyt sitten kuitenkin sulle tärkeämpi kuin omien lasten hyvinvointi???:(

Siis mitä ihmeen leimaa??? Ei minullakaan mitään leimaa ole vaikka sairaalassa olen ollutkin! Eikä myöskään noilla tuhansilla ja taas tuhansilla ihmisillä, jotka myös ovat sairaalassa olleet. Sitä et saa sinäkään! Tuskin itsekään ajattelet esim. jostain läheisensä menettäneestä ja siksi masentuneesta ihmisestä että on mielipuolikahjokuolaaja kun on ollut sairaalassa. Sitä ei kukaan koskaan näe sinusta, sitä ei kukaan koskaan saa tietää ellet itse halua kertoa.

ku sä varmaan tarttiisit jonku rauhoittavan lääkkeen tueksi kanssa. tai sitte soita aluesairaalan päivystykseen ja kerro sun tilanne ja kysy mitä voit teg´hdä. esim nimettömänä. tai sitte googlaa oman alueesi psyk päivystys.

on mulla rauhoitava,opamox,mä olen jo rippuvainen tästä lääkeistä :kieh: nytkin tekis mieli otta sen,mä en ymmärrä miks mull on niin paha olo,ihan oikeasti ennen lääkeitä mä olisin voinut elää normaalia elämää,muttei enää :ashamed:

Päivästä toiseen ruikutat ja parut täällä.Ota äly hoi järki käteen.Olisit mennyt ulos miehes ja lastesi kanssa mieluimmin kuin tullet tänne valittaa.Elä kunnon elämää perheesi kanssa ja ole heidän kanssa etkä täällä keskustelussa valittamassa joka hetki.Hae apua ei sitä täältä saa ja toiseksi jätät lapsesi ja miehes ihan keskenään et vietä heidän kanssaan yhtään aikaa.Annat oikein tahallaan olollesi vallan etkä edes yritä elää normaalia elämää.Miten sun miehes jaksaakin,mutta eipä taatusti katso kauan.

on mulla rauhoitava,opamox,mä olen jo rippuvainen tästä lääkeistä :kieh: nytkin tekis mieli otta sen,mä en ymmärrä miks mull on niin paha olo,ihan oikeasti ennen lääkeitä mä olisin voinut elää normaalia elämää,muttei enää :ashamed:

Ja kuinka kauan olet käyttänyt? Itse jo yli 2 vuotta oxamin15mg (sama kuin opamox) ja otan nyt jo 3 kerralla että jotain vaikuttavat. Ainakin joka toinen päivä, joskus joka päivä... .( Toleranssi noussut..

Yhteistyössä