V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:On ja paljon syyitä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:On ja paljon syyitä :ashamed:
Silloin tarvitset apua, että saat levätä ja toipua.
Oletko pyytänyt perhetyöntekijää neuvolasta? Oletko siellä kertonut masennuksesta ja tilanteestanne?
en soita!En halua leima,ei! :'( enkä tee itselleni mitään,vaikka en halua elää,tai toivotetavasti en tee...mut en sairalaan siltti meeAlkuperäinen kirjoittaja voimia toivova:Nyt Milanna, haet itsellesi apua sairaalahoidosta! Käytä viimeiset voimasi soittaessasi itsellesi ambulanssin (kerrot suoraan ettet jaksaisi enää elää ). Vaikka et tekisi sitä itsesi takia, tee se lastesi takia! Muutama viikko sairaalassa ja lapsesi saavat iloisen ja jaksavan äitinsä takaisin, on paljon parempi perheellesi kuin kuukausia puolikuntosena ja itkuisena. Ei se sairaala ole paha paikka, ei ollenkaan sellainen millaiseksi ihmiset sen kuvittelevat!!!
Äiti nyt TukcholmassaAlkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:On ja paljon syyitä :ashamed:
Silloin tarvitset apua, että saat levätä ja toipua.
Oletko pyytänyt perhetyöntekijää neuvolasta? Oletko siellä kertonut masennuksesta ja tilanteestanne?
Niin tuo sairaalalepokin voi olla ok. Tai sitten jos kotona saisit levätä. Onko ketään joka voisi ottaa lapset ? Esim äitisi?
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:en soita!En halua leima,ei! :'( enkä tee itselleni mitään,vaikka en halua elää,tai toivotetavasti en tee...mut en sairalaan siltti meeAlkuperäinen kirjoittaja voimia toivova:Nyt Milanna, haet itsellesi apua sairaalahoidosta! Käytä viimeiset voimasi soittaessasi itsellesi ambulanssin (kerrot suoraan ettet jaksaisi enää elää ). Vaikka et tekisi sitä itsesi takia, tee se lastesi takia! Muutama viikko sairaalassa ja lapsesi saavat iloisen ja jaksavan äitinsä takaisin, on paljon parempi perheellesi kuin kuukausia puolikuntosena ja itkuisena. Ei se sairaala ole paha paikka, ei ollenkaan sellainen millaiseksi ihmiset sen kuvittelevat!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:en soita!En halua leima,ei! :'( enkä tee itselleni mitään,vaikka en halua elää,tai toivotetavasti en tee...mut en sairalaan siltti mee
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:se on sulle itsellekin kivempi että parantuisit :hug:
Punaisen Ristin yleinen kriisinumero 02 03 66 266, soita tonne ja kysy neuvoa että olo helpottuisi
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:noo,uskallaks soittaa mulle? voin laittaa yvnä numeron...
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:on mulla rauhoitava,opamox,mä olen jo rippuvainen tästä lääkeistä :kieh: nytkin tekis mieli otta sen,mä en ymmärrä miks mull on niin paha olo,ihan oikeasti ennen lääkeitä mä olisin voinut elää normaalia elämää,muttei enää :ashamed: