Musta tuntuu, ettei mun mies kunnioita mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
Esimerkkejä:
- mies kävelee aina mun edellä, ei koskaan vierellä jutellen
- mies ei huomioi kieltojani (kutittaa jatkuvasti vaikka tietää etten pidä siitä, olen sanonut sen vähintään miljoona kertaa)
- ottaa kunnian mun tekemistä jutuista
- p*nee mua vaikka tietää etten halua sitä (ei väkisin kuitenkaan)
- jos sanon, että joku hänen tekemänsä juttu ärsyttää (röyhtäily, piereskely, muu ärsyttävä ääntely), yltyy tekemään sitä vaan enemmän

Lista on loputon. Käyttäytyykö kenenkään muun mies samalla tavalla?

Puolet noista sopii mun mieheen. Kävelee kaikista ovista aina ensin ja perustelee sen sillä, että jonkun tästä on mentävä, ettei tarvii koko päivää ovensuussa viettää. Mun mies kutittaa ja kiusaa jatkuvasti, sen mielestä se on rakkautta, ainakin niin sanoo. Kyllä se hyvällä mielellä mua rakastelee, kun ensin sanon en, ja sitten sanon, että oikei, mut nopeesti sitten ja mä en sitten jaksa nyt mitään ekstraa.. Ja toi piereskely..ikuista vääntöä..

No se mies on varmaan ollut tuollainen alusta asti, et sinä sitä muuttamaan pysty. Voit muuttaa vain omaa käyttäytymistäsi/ajattelutapaa. Tai vaihtaa miestä, mutta aika normimieheltä tuo minusta kuulostaa.

Tässä maassa saa olla itsenäinen ja omilla aivoillaan ajatteleva, eli selkistettynä; miks helvetissä sä katot tollasta?! :o
Ei pidä ruikuttaa jos itse ei asialla mitään tee!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No se mies on varmaan ollut tuollainen alusta asti, et sinä sitä muuttamaan pysty. Voit muuttaa vain omaa käyttäytymistäsi/ajattelutapaa. Tai vaihtaa miestä, mutta aika normimieheltä tuo minusta kuulostaa.

Aina se on tuollainen ollut, ennen se vaan ei haitannut. Itse olen kasvanut ja muuttunut ja nykyään tuollainen käytös vaan ärsyttää. Mies mulle sanoikin yks päivä että: "Älä ny viitti olla noin aikunen". Kyllä olen.

Yhteistyössä