Musta tulee syksyllä KOTIÄITI! :D

(lue: työtön) Tänään sain tietää ettei töitä ole syksyllä samassa paikkaa, kuin nyt olen töissä. Mukavaa tämä "taantuma"..

Mites muilla on: Tunteeko yksikään muu työttömäksi (joutuva?) ajautuva myös iloa samalla, kun saa jäädä kotiin? Ei kai kaikkea elämässä voi mitata rahalla? :)
 
kolmen äiti
Odotin keskimmäistä kun työt loppui. Se vastasi lähinnä lottovoittoa, sillä duuni oli paska ja pomo vielä paskempi! Puolisen vuotta olin työttömänä kunnes ä.loma alkoi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Odotin keskimmäistä kun työt loppui. Se vastasi lähinnä lottovoittoa, sillä duuni oli paska ja pomo vielä paskempi! Puolisen vuotta olin työttömänä kunnes ä.loma alkoi.
Hmm.. Eli sullekkin onni, että pääsit töistä pois :) Mulla on tällä hetkellä hyvä työ ja viihdyn tosi hyvin, mutta silti oon helpottunut, että saan jäädä kotiin :)
 
Meillä on lomautuksia tiedossa ja olen sen kääntänyt niin että lomailun kannalta otan. Huilailen ja olen kotiäitinä. Kyl meillä kotona tekemistä riittää... Nytkin lomalla ja hikihatussa koko päivän tehnyt jotain. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Meillä on lomautuksia tiedossa ja olen sen kääntänyt niin että lomailun kannalta otan. Huilailen ja olen kotiäitinä. Kyl meillä kotona tekemistä riittää... Nytkin lomalla ja hikihatussa koko päivän tehnyt jotain. :D
Näinpä! On ollut kyl mukava olla loma kotona ja pitää koti kunnolla siistinä :) Kyllä sitä kotona aina tekemistä keksii.. :)
 

Yhteistyössä