Musta on tullu herkkupeppu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Kävin kaupassa, hiton fiksua...Mä oon ihan tietentahtoen laittanu isäntää kauppaa sen takia kun mulla tulee ahaa elämyksiä aina eikä tämäkää kerta ollu poikkeus... :whistle:
Nyt mulla on kovat suunnitelmat tehä ensin pannaria ja sen jälkeen riisi-jauhelihapiirakkaa.. :ashamed: Mä en ihan oikeesti voi sille mitään että tuntuu siltä että koko ajan pitäis syödä jotain, tää rupee oikeesti jo häiritsee!Okei, mä en syö päivisin muuta kun sen ruuan (en aamupalaa tms...huonompi homma.. )ja sit illat menee nutustellessa! :snotty:
Pistetäänkö raskauden ja hormonien piikkiin ja ollaan ihan hiljaa?

mie aattelin että sulle on muodostunut herkullinen perä :D . meinasin sanoa että sullapa on hyvä itsetunto. mulla on tullut vähän tota ongelmaa. rakastan ruoanlaittoa ja leipomista, mutta eihän sitä voi jatkuvasti leipoa...ainakaan niin että se ei alkais näkyä missään :ashamed: . ja mä en voi laittaa raskauden tai hormonien piikkiin!!

Tosta herkkupepusta tuli mieleen, että muistan meiän seurustelun alkuaikoina, kun mies sano mulle et oon herkkupeppu. Olin ihan mielissään jaa luulin sen tarkottavan, että mulla on hyvä peppu ;) No ei se ihan sitä sillä tarkottanu.

Mutta tuota samaa ongelmaa on mullakin. nyt sit päätin, että alan syömään kunnolla myös päivisin ja tällä viikolla en oo syönyt sit ku yhden kismet patukan. Kaikki muu herkku on jääny pois. Ja mä söin oikeesti joka päivä ja vaikka kuinka paljon. Just iltasin ku päivisin en syöny. Mäkin oon raskaana ja mua alko ahdistaa ne kilot sit raskauden jälkeen, joten päätin lopettaa...

Yhteistyössä