Musta on tulossa katkera akka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surullinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surullinen"

Vieras
Ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 8 vuotta.
Kumpikaan ei olla mitään romantikkoja tai kädestäpitelijöitä.
Ei sanota et rakastetaan kun sillontällön ja arki rullaa ja plaa.

Nyt kuitenkin viimesten parin vuoden aikana mä olen alkanut tajuta, että mies ei tee MITÄÄN mua ilahduttaakseen, noin niinkun karkeasti sanottuna....

Se ei koskaan ole ostanut mulle mitään yllärilahjoja, ei ole tuonut kukkia, ei ole vienyt ulos syömään ellen mä ole vaatinut, ei ole vienyt elokuviin ellen suurinpiirtein ole pakottanut, ei tee kotona mitään...

Mä kuitenkin huomaamattanikin ilahdutan sitä, saatan tehdä sille voikkarit valmiiks jääkaappiin tai tehdä sen lempiruokaa ihan vaan et se ilahtuis. Saatan ostella sille vaatteita extempore tai laittaa sille saunan päälle ja viedä kylmän oluen odottamaan saunojaa. Sellasia pieniä arjen asioita.

Ja mitään en saa takaisin. Oon oikeen miettiny ja miettiny pääni puhki et miten mies olis mua ilahduttanut viimeksi ihan muuten vaan, enkä kertakaikkiaan muista... :ashamed:

No se vei mun auton katsastukseen ja toi pizzaa kun kinusin vartin...

Mä olen itse tuon miehekseni ottanut ja tiennyt ettei se ole mikään "huomioija" ja nyt se on alkanut mua todella surettaa. Mun sydän ja sielu HUUTAA huomiota, hellyydenosoituksia ja pieniä arkisia tekoja.... Mut ei.

Olen kyllä puhunut miehen kanssa, mutta ei se ymmärrä mua... Kärjistää vaan asiat tyyliin "no voin mä sulle tuoda kukkia jos sun mieli siitä hyväks tulee".
Joo tuo, mutta tuo ilman että mä pyydän...

Tuli vaan nyt jotenkin kauheen surullinen olo kun taas oon miestä ajatellen laittanu saunan lämpeneen ja tehny kinkkupiirakkaa et sen on kiva tulla töistä kotiin..

kuulostaa mun exältä. Mä tein sille kaikke pientä kivaa,lappuja tyynelle joissa sanoin rakastavani(jos olin pois) ja just tota et itelle tuli kiva olo kun sai tehä toiselle ne iltavoikkarit ja kivan aamupalan tai sen lempiruokaa tai extempore leivoin sille. Pieniä muistamisia sillon tällön mutta se ei juuri koskaan mua muistanut mitenkään ylläreillä,joskus toi namipussin kun olin kipee tosin sillonkin kun sitä pyysin,kerran toi jonkun lehden mulle luettavaksi kun olin aiemmin puhunut et vois joskus ilahduttaa tuomalla vaikka lehden. Kukkia en juuri saanut,muutakun sillon seurustelun alkuvuosina,ekana vuosipäivänä ja synttärinä mut lse oli sitä alkuhuumaa. oltii yhessä 7v.
Osas se sit lopulta yllättää..ilmotti vaan ihan puskista et haluaa erota ja sillä oli toinen .Näin se muisti mua vuosien jälkeen,tosiaan yllätyin.

T.Katkera muija mustakin tulee ellei ole jo tullut

Sama tilanne - ihan täysin samoja oon miettinyt! Ja kun ei lapsia tai lainaa vielä ole, niin mietin lähtemistä. Ainoa paha on se, että kaikki kaverit on yhteisiä.

apua! en ole tajunnut tehnä miehelleni iltapalavoikkareita. vitsi teitä. kyllä se mies rakastaa mut ei vaan ymmärrä tollasia juttuja. ei munkaan mies mut en kyllä mäkään. en ole tajunnut että edes pitäis. rajottakaa sitä hömppäleffojen kattomista.

Yhteistyössä