Musta on niin ihanaa kun täällä on aina niin täydellisiä äitejä<3

Ihanaa :heart:
Tässä ikävässä maailmassa on niin ihanaa huomata miten kuitenkin jostain löytyy niitä täydellisiä ihmisiä.
Kenetköhän huomenna vois haukkua että pääsisi pätemään omalla täydellisyydellään?
 
en ymmärrä
miksi narkkari ja alkkisäidit saa haukkua, mutta tupakoitsijoita ei? Narkkarit ja alkkikset on niin sekasin että tuskin tajuavat lapsia ajatella, mutta röökaaja (erityisesti odottava sellainen) tietoisesti myrkyttää lapsensa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
miksi narkkari ja alkkisäidit saa haukkua, mutta tupakoitsijoita ei? Narkkarit ja alkkikset on niin sekasin että tuskin tajuavat lapsia ajatella, mutta röökaaja (erityisesti odottava sellainen) tietoisesti myrkyttää lapsensa.
ei saa haukkua. Itse kukin olisimme samanlaisia, jos jo vauvasta saakka olisimme nähneet vanhempiemme polttavan/käyttävän huumaavia aineita.

Kukaan ei ole toista parempi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:
niih, mielipiteensä saa sanoa mut se ois kiva tehdä niin ettei loukkaa ketään. näin joka asiassa.

se vaan on oikeesti tääl vaikeeta, koska eri ihmiset loukkaantuu eri asioista ja toiset herkemmin kuin toiset =)
totta sekin. mut et jokainen pyrkis siihen toisen mielipidettä kunnioittavaan keskusteluun. toki jokaisella on oma tyylinsä sanoa asiat
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumisade:
Minkäs sille mahtaa jos joku loukkaantuu mielipiteistä?
Mielipiteistä?
Mun äitini opetti ettei ketään saa haukkua, se on soo soo.
Mä arvostan mielipiteitä, siis mä vallan rakastan mielipiteitä, mut hei, on se nyt vähän eri asia arvostella tai haukkua kun kertoa oma mielipiteensä.

Toinen mikä täällä on vuodesta toiseen niin surkuhupaisaa on huolestuneet äidit jotka kysyvät apua, tai no, eivät niinkään he vaan nämä vastaukset.
Esim.
Hei, lapseni on jo 1v2kk eikä kävele vielä, pitäisikö huolestua.
Vastauksia tulee useampia, suurin osa niistä on " kyllä MEILLÄ AINAKIN tossa iässä jo käveltiin" Kyllä MEILLÄ käveltiin jo 9kk"
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja lumisade:
Minkäs sille mahtaa jos joku loukkaantuu mielipiteistä?
Mielipiteistä?
Mun äitini opetti ettei ketään saa haukkua, se on soo soo.
Mä arvostan mielipiteitä, siis mä vallan rakastan mielipiteitä, mut hei, on se nyt vähän eri asia arvostella tai haukkua kun kertoa oma mielipiteensä.

Toinen mikä täällä on vuodesta toiseen niin surkuhupaisaa on huolestuneet äidit jotka kysyvät apua, tai no, eivät niinkään he vaan nämä vastaukset.
Esim.
Hei, lapseni on jo 1v2kk eikä kävele vielä, pitäisikö huolestua.
Vastauksia tulee useampia, suurin osa niistä on " kyllä MEILLÄ AINAKIN tossa iässä jo käveltiin" Kyllä MEILLÄ käveltiin jo 9kk"
peesaan!
Ja sitten kun on apua täällä kysellyt niin tulee vaan entistä avuttomampi olo sen jälkeen. Täällä osataa kyllä kivittää ja ristiinnaulitakin tarvittaessa :ashamed:
 
Kukkis
Olipa kerran äiti jolla oli päässään kukkahattu. Avioliitto hyvän miehen kanssa, omakotitalo, kaksi lasta ja koira - kuinka idyllistä! Hän hoiti lapsensa ja muidenkin lapsia kotona ja omisti koko nuoren elämänsä perheelle. Hän kuvitteli olevansa täydellinen äiti. Tämä täydellinen äiti onnistui kuitenkin tuhoamaan niin täydellisen avioliittonsa kuin täydellisten lapsiensa ja miehensä elämän tällä täydellisyyden tavoittelullaan, jatkuvilla vaatimuksilla ja moraalisyytöksillä. Sekö oli kaiken tavoittelemisen arvoista, tuhota rakkaimpiensa elämät ja itsetunto vaatimalla aina vaan enemmän ja enemmän - liikaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja lumisade:
Minkäs sille mahtaa jos joku loukkaantuu mielipiteistä?
Mielipiteistä?
Mun äitini opetti ettei ketään saa haukkua, se on soo soo.
Mä arvostan mielipiteitä, siis mä vallan rakastan mielipiteitä, mut hei, on se nyt vähän eri asia arvostella tai haukkua kun kertoa oma mielipiteensä.

Toinen mikä täällä on vuodesta toiseen niin surkuhupaisaa on huolestuneet äidit jotka kysyvät apua, tai no, eivät niinkään he vaan nämä vastaukset.
Esim.
Hei, lapseni on jo 1v2kk eikä kävele vielä, pitäisikö huolestua.
Vastauksia tulee useampia, suurin osa niistä on " kyllä MEILLÄ AINAKIN tossa iässä jo käveltiin" Kyllä MEILLÄ käveltiin jo 9kk"
Minusta on aika luonnollista, että toisten lasten taitoja verrataan omien lasten taitoihin, jos kokemuspohjana ei ole muuta. Ja saahan kysyjä siitä osviittaa, missä iässä suurin piirtein kyseinen taito saavutetaan... :) Jos loukkaantuu herkästi, ei varmaankaan kannata kysellä mitään tai itse asiassa ei kannata palstailla silloin ollenkaan. Vaikka mistä voi ottaa itseensä, jos rupeaa ottamaan. :xmas:
 

Yhteistyössä