Ai niin voi hitsiläinen, kun täällä saa vaan aloitus aloituksen jälkeen kysellä missä se savanna viipyy kun se on ainoa viihdyke täällä tai haukkua riepun kuvia tai keskustella siitä milloin lapsilisät tulee, joo on se hyvä että kaikki muut minua lukuunottamatta on täällä niin kovin kovin tyytyväisiä elämäänsä ja kanssapalstailijoihin sekä sen tarjoamaan antiin :saint:
Saanko kysyä millä perusteella mulla on niin "vaikeaa ja ankeaa" täällä? Jos en jostain toimintatavasta pidä, sanon sen enkä vain kiukkuile harmaina muille kuten varmasti moni täällä tekee. Ei mua haittaa vaikka sinä tai joku toinen käyttäjä ei pidä tyylistäni, jos täällä keskusteltaisiin sillä linjalla kuin eräät haluavat, olisi jokainen ketju vain jotain turhanpäiväistä tai islamin ja homojen haukkumista.
Vai sinäkö määrittelet nyt mikä on sallittu aihe ja kuka sallittu palstailija? Ei, en aio vaihtaa, pahoittelen, kyllä täältä aika paljon riemua repii ihan siitä miten kummallista porukkaa täällä kirjoittelee. Paljon erittäin hyviäkin tyyppejä ja välillä jopa kiinnostavia keskusteluja (ja jos ei ole, niitä voi ehkä jopa tehdä)