Musta mulkku kutittelee

Rinsessa-Ryysynen

Aktiivinen jäsen
09.05.2008
2 318
0
36
Työkaverini, joka siis mummo jo, kertoi kuinka hän oli hoitanut 3 vuotiasta lapsenlastaan. Olivat olleet pihalla kun lapsi oli kovaan ääneen huutanut "mummu, mummu tuu äkkiä kattomaan, puussa on iso musta mulkku!"

No kun tämä tenava oli päässyt kotia ja kertonut päivän kuulumisia äidilleen, oli äiti ollut hieman ihmeissään:

"tiedäkkö, että mustat isot mulkut ei ollenkaan pissaa! Ne vaan kutittelee kivasti, muttei pissaa ollenkaan"

:laugh: :laugh:

Juu,meidän poika lauko noita mulkkujuttujaan oikeen urakalla kuukauden pvät sit...
Huuteli tuo pihal mulle et äiti,täällä on isoja mulkkuja...ja naapurin ukot katto pihassa hieman pitkään...
Kusiainen pääs pojan kenkään ja ehti pistää/haukata/pissiä(mitä nyt tekevätkään) jalkapöydälle.No poika sit kerto kaikille et se kusimulkku pissi mun jalalle.

Ja paras kaikista:isänsä tuli moikkaan poikaa meille ja poika oli just mulle sanonu et mä oon tiikeli ja poika ite on nolsu.Isälleen tokas sit ekana et isi on mulkku.Ja mä sain sit syyt niskoilleni et pojalle sellasta hänestä puhunu...piti hieman sit selittää asiaa

Luojan kiitos et jätkä oppi vihdoin sanoon R-kirjaimen viime vkolla :D

Mun kummi muksu, huusi kerran leikkipuistossa täysillä, et "TULKAA KATTOMAAN TÄÄLLÄ ON PALJON MULKKUJA JA HÄPYJÄ" -- tarkoittaneen murkkuja ja käpyjä.
oli hieman naurussa pitelemistä, kun meni hänen löydöstään ihastelemaan :laugh:

lapsi imeskeli nakkia ja ystäväni joka oli häntä hoitamassa tokaisi hänelle että äläs imeskele että puraise siitä, poika tokaisee takaisin että kyllä äitikin aina nakkia imeskelee

Yhteistyössä