Musta mekko ja valkoiset korkkarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Armi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Armi"

Vieras
Olen menossa marraskuussa iltajuhliin ja ajatuksena on laittaa päälle musta polvipituinen mekko jossa pikkuriikkiset hihat (ei siis täysin hihaton, mutta melkein). Mekon kanssa aion laittaa luonnonvalkoiset korkkarit.

Olisiko ihan överiä ottaa vielä hopeanvärinen käsilaukku?
Entä minkä väriset sukkahousut: ihonväriset vai mustat? Mieluummin laittaisin mustat, mutta onko huono idea?

Mä vaan rakastuin niihin kenkiin kun näin ne ja ajattelin että kai nyt musta ja valkoinen yhteen sopivat. Ehkä se hopeanvärinen laukku tosiaan tekisi kokonaisuudesta vieläkin sekavamman...

Mustat sukkikset siis saavat jäädä kotiin, vielä lisäkysymys: entä sellaiset ohuet mustat josta iho kuitenkin näkyy läpi? Onko sekin huono idea`?

[QUOTE="Armi";30363002]Mä vaan rakastuin niihin kenkiin kun näin ne ja ajattelin että kai nyt musta ja valkoinen yhteen sopivat. Ehkä se hopeanvärinen laukku tosiaan tekisi kokonaisuudesta vieläkin sekavamman...

Mustat sukkikset siis saavat jäädä kotiin, vielä lisäkysymys: entä sellaiset ohuet mustat josta iho kuitenkin näkyy läpi? Onko sekin huono idea`?[/QUOTE]

Ei kai kukaan paksuja sukkiksia pue pikkumustan kanssa... Laita kuva kengistä ja mekosta?

Ei kuulosta hyvältä. Mieluummin toisen väriset kengät etenkin tähän vuodenaikaan. Mutta jos päädyt laittamaan valkoiset popot, ei mustia sukkahousuja.

Muuten mustat sukkahousut sopisivat pikkumustan kanssa oikein hyvin, mutta ei sellaiset superohuet. Ne näyttää usein aika mauttomilta.

Hopeinen laukku ei sovi yhtään kaavailemaasi asuun.

Yhteistyössä