musta ei oo sitten mihinkään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuoleman oma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuoleman oma

Vieras
ei kerta kaikkiaan mihinkään. en oo saanut elämässäni aikaiseksi yhtikäs mitään. ja mikä pahinta olen työtön! että tuntuu niin pahalta, ettei voi muuta kuin itkeä. :'( kaikki ihmiset käyttää vaan hyväksi enkä jaksa enää teeskennellä. olen lopen kyllästynyt elämään ja olenkin jo 2 viikon ajan miettinyt että hyppään lähimmältä sillalta alas. niin synkältä tää kaikki taas jälleen kerran näyttää. en ole koskaan ollut onnellinen enkä uskalla olla kun aina joku tulee ja vie ja pilaa kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:
Sori mä en osaa sanoa mitään järkevää. :( :hug:

joo ei tällaselle luuserille tarvikaan sanoa mitään järkevää. oon niin valmis naulaamaan arkkuni kiinni ja mädäntymään maahan.

No mitä annat muiden sekaantua elämääsi ja "pilata" sen. Ei elämäsi siitä muutu miksikään, että vellot vanhoissa epäonnistumisissa. Joskus se oman onnen löytäminen vaatii totaalista elämän suunnan muutosta, ehkä se on muutto uudelle paikkakunalle, uuden alan opiskelua, uudet harrastukset, ehkä omien ihmissuhteiden puntarointia ja johtopäätösten tekemistä(jos joku vain varastaa energiasi, etkä koskaan saa mitään positiivista kyseisestä ihmissuhteesta, katkaise kylmästi välit). Nyt uutta asennetta kehiin ja lakkaat olemasta kaikkien kynnysmatto!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mitä annat muiden sekaantua elämääsi ja "pilata" sen. Ei elämäsi siitä muutu miksikään, että vellot vanhoissa epäonnistumisissa. Joskus se oman onnen löytäminen vaatii totaalista elämän suunnan muutosta, ehkä se on muutto uudelle paikkakunalle, uuden alan opiskelua, uudet harrastukset, ehkä omien ihmissuhteiden puntarointia ja johtopäätösten tekemistä(jos joku vain varastaa energiasi, etkä koskaan saa mitään positiivista kyseisestä ihmissuhteesta, katkaise kylmästi välit). Nyt uutta asennetta kehiin ja lakkaat olemasta kaikkien kynnysmatto!

millä muttaa kun ei oo rahaa?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti030406:
Mitä jos aloittaisi jostain sellaisista haaveista joihin ei niin maallista mammonaa tarvitse... jotain pientä mieltä piristävää alkuun, jotta on sitten niitä isompia haasteita joita kohti pyrkiä
:heart:

ei mulla ole sellaisia. :(

Alkuperäinen kirjoittaja kuoleman oma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sinulla jotain haaveita? Mitä haluaisit tehdä?

on vaikka kuinka paljon, mutta minulla ei ole varaa toteuttaa niitä

No jos sulla on vaikka joku haaveammatti, niin kouluttaudu siihen. Opiskelijana saat kyllä sen verran tukia, että pärjäät vaikkei säästöjä olisi.

Mene työkkäriin esim...ja kokeile jotain työtä...ihan mikä vaan... vaikka luulet ettei se onnistu..mene ja tee se työ!!!.se jo auttaa eteen päin. Ei saa noin lannistuu...itsari ei ole mikään ratkaisu...

No sekin jo piristää mieltä ja voi joskus poikia jotain uutta elämääsi jos joka ikinen päivä teet jonkin asian rutiineistasi poiketen. Ihan pienikin muutos arkeen voi jo auttaa. Tai tee muuten jotain mitä et ole koskaan/pitkään aikaan tehnyt;poikkea museoon, käy uimahallissa, kokeile avantouintia, lähde luistelemaan, eväät mukaan ja luontoretkelle, pulkkamäkeen, pyydä naapuri kahville ja tutustu häneen, kokeile nettitreffailua...

Yhteistyössä