Musta alkoi tuntumaan että mun keittiö näyttää ihan tyhmältä

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Kun mulla kaikki kodinkoneet on punainen disney ariette,koko sarjaa,(on myös musta sarja kans)en ole kertakaan käytänyt niitä,kun en tiedä mitä teen,se on vaan kiva käyttä jos on lastenjuhlat muuten ei.Mutta tuntu myös siiltä että keittiö näyttää disneylandilta ja tyhmältä :/ :/

Vastahan sä myit kaikki "normaalit" laitteesi pois ja nimenomaan noi halusit. :D

Mutta vastaisen varalle vinkkiä: Ei kannata ostaa suin päin mitä tahansa kodinkonetta, vaan ensin miettiä, mihin sitä käytetään ja mihin sitä tarvitset (tarvitsetko lainkaan). Osta vasta tarpeeseen, älä mielitekoon (jää enemmän rahaa käytettäväksi asioihin, joita oikeasti tarvitse ;) ).

Olis kiva nähdä kuva, en tiedäkään tuota sarjaa =)

Vähän aiheen sivusta, mutta sulla ei taida olla puutetta sisustusrahoista? Ihan kiva niin, oon lukenu sisustusketjujasi mielenkiinnolla =) Meillä kun on lähes kaikki sukulaisten vanhaa ym puoli-ilmaista, yritän niistä sitten luoda tyyliä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Vähän aiheen sivusta, mutta sulla ei taida olla puutetta sisustusrahoista? Ihan kiva niin, oon lukenu sisustusketjujasi mielenkiinnolla =) Meillä kun on lähes kaikki sukulaisten vanhaa ym puoli-ilmaista, yritän niistä sitten luoda tyyliä :D

tässä esimerkki

ARIETE_ICE_SHAVER_79_by_Disney_d.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Kun mulla kaikki kodinkoneet on punainen disney ariette,koko sarjaa,(on myös musta sarja kans)en ole kertakaan käytänyt niitä,kun en tiedä mitä teen,se on vaan kiva käyttä jos on lastenjuhlat muuten ei.Mutta tuntu myös siiltä että keittiö näyttää disneylandilta ja tyhmältä :/ :/

Kodinkoneet? Siis jääkaappi, pakastin astianpesukone ja liesi? Vai pienkoneet?

Mut eiks se oo ihan kiva että on joku huone ihan erilainen kun muu kämppä :) Sit kun me saadaan meidän talo valmiiksi niin jokainen huone tulee olemaan erilainen ja jokaisessa huoneessa on oma "tyyli" :)

Kodinkoneet? Siis jääkaappi, pakastin astianpesukone ja liesi? Vai pienkoneet?

pienkoneet :laugh: juu,mutta minijääkappi kans on disney ariette,ihan huvin vuoks ostin :D

Kiitos =) No onhan tuo aika, hmm, lapsellinen, mutta ei kais se haittaa, jos lasten kans siellä touhuatte! Nuo kestää aikansa ja sitten hajoaa, osta sitte vasta uudet, nauttikaa nyt noista :)

tässä esimerkki

ARIETE_ICE_SHAVER_79_by_Disney_d.jpg

No olet oikeassa, näyttää tyhmältä.

Alkuperäinen kirjoittaja savanna:
Mut eiks se oo ihan kiva että on joku huone ihan erilainen kun muu kämppä :) Sit kun me saadaan meidän talo valmiiksi niin jokainen huone tulee olemaan erilainen ja jokaisessa huoneessa on oma "tyyli" :)

ja mä taas tykkän että samat värit olisi jokaisessa huonessa,musta tuntu se vaan näyttää kivalta =)
Mikä talo teille tulee? =)

Alkuperäinen kirjoittaja savanna:

ja mä taas tykkän että samat värit olisi jokaisessa huonessa,musta tuntu se vaan näyttää kivalta =)
Mikä talo teille tulee? =)

Siis ihan normaali omakotitalo rempataan ja kunnostetaan, saatiin perinnöksi miehen isovanhemmilta. Ei olla vaan muutettu sinne vielä :) Mä taas olen haaveillut noista disney jutuista keittiöön, haluaisin ainakin sen mikki leivänpaahtimen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Entäs sitten:
Kyllä siis mä tykkän sen sarjasta itse hirveästi,mutta kun se keittiö niin lapsellisen näköinen ,vielä mickey mouse pehmolelu puuttu :kieh: sitten ihan disneyland tulee

No eikun ostat Mikin ja Minnin ja laitat ne johki nurkkaan istumaan :D
sekä goofy ja pluto toiseen nurkaan
:laugh: :laugh:

Yhteistyössä