Mussun muu, vali vali, jäkä jäkä jne jen- ketju!!!!! MUOKS: SAA NAURAA,SAA VALITTAA, SAA ITKEÄ JA HUUTAA!!!!

Ensinnäkin ahistaa kun miehen mummo vietiin naapurista sairaalaan eilen illal..
(se pääs just leikkauksen jälkeen kolme päivää sitten kotiin)
Kirppari tavaroita löytyy koko ajan lisää ja lisää vaan...
Ja niien hinnottelu on ihan syvältä...
Neitii jouduin käyttää lekurissa tänää..toinen silmä turvonnut umpeen..kunnon silmätulehdus...
Pitäs mennä ostaa jotain hemmetin maakaapeleita,pistorasioita jne huomenna ku ukko ei kerkii..ja mulla arvatenkin on todella paljon hajuu noista..ja oon kaupassa pallo hukassa:D

Kaikkein eniten mua vituttaa ihmiset joita mun ympärillä on ..
ihmiset joita pidin tärkeinä..
jotaka ovatkin paljastuneet "pettureiksi" jne...
Vituttaa kuulla kyliltä kuinka noi puhuu kuinka huono äiti mä oon(kun en joka pvä vie lastani leikki puistoon...oman omakotitalon pihassa olevat liukkari,keinut ym kun ei riitä..eikä auta vaikka kävis kolme kertaa viikossa..se olis mentävä joka pvä)
Ahistaa kuulla kuinka minä ja mun mies ollaan vaan lapsen takia yhessä..
me ei olla onnellisii jne..
Mä en tajuu miks just nyt ketuttaa,kun tiedän kuitenkin itse miten asiat on...
Eniten mua vituttaa et mun tyttärellä on synttärit parin viikon päästä ja hän itkee paria ihmistä näistä edellä mainitun laisista syntymäpäivilleen..
Miten selittää kolme vuotta täyttävälle,ettei äitillä ole aikomustakaan pyytää niitä kuspäitä..eikä niitäkään varmaan kiinnosta..
ARGHH!!
Jatkanko vielä?? :LOL: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Mulish: ei ole! Toivottavasti saat apua kipuihin. Auttaako särkylääke tai kylmäkääre tai kohoasento? Oletko testannut mitään?
Särkylääke ei auta. Kohoasento helpottaa vähän. Huomenna sit varmaan kipitän tohtorille. Miten kauan täs vaivas pitää sit kättää pitää levos? Sattuu olee oikee käsi ja mulla kaks vaippaikästä poikaa :/
Mulla meni useempi viikko kyllä. Yritä lepuuttaa aina kun vaan pystyt sitä kättä. Kokeile kylmää ja ota nyt yöksi sitä lääkettä esim. 800 mg buranaa. Jos sulla on ice power - geeliä, levitä sitä kunnolla käteen yöksi. Ja mene ihmeessä käymään lääkärissä... :hug:
Passaaks mobilat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Mulish: ei ole! Toivottavasti saat apua kipuihin. Auttaako särkylääke tai kylmäkääre tai kohoasento? Oletko testannut mitään?
Särkylääke ei auta. Kohoasento helpottaa vähän. Huomenna sit varmaan kipitän tohtorille. Miten kauan täs vaivas pitää sit kättää pitää levos? Sattuu olee oikee käsi ja mulla kaks vaippaikästä poikaa :/
Mulla meni useempi viikko kyllä. Yritä lepuuttaa aina kun vaan pystyt sitä kättä. Kokeile kylmää ja ota nyt yöksi sitä lääkettä esim. 800 mg buranaa. Jos sulla on ice power - geeliä, levitä sitä kunnolla käteen yöksi. Ja mene ihmeessä käymään lääkärissä... :hug:
Passaaks mobilat?
kokeile.... voihan se auttaa... toivotaan ainakin että auttaa!

 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Ensinnäkin ahistaa kun miehen mummo vietiin naapurista sairaalaan eilen illal..
(se pääs just leikkauksen jälkeen kolme päivää sitten kotiin)
Kirppari tavaroita löytyy koko ajan lisää ja lisää vaan...
Ja niien hinnottelu on ihan syvältä...
Neitii jouduin käyttää lekurissa tänää..toinen silmä turvonnut umpeen..kunnon silmätulehdus...
Pitäs mennä ostaa jotain hemmetin maakaapeleita,pistorasioita jne huomenna ku ukko ei kerkii..ja mulla arvatenkin on todella paljon hajuu noista..ja oon kaupassa pallo hukassa:D

Kaikkein eniten mua vituttaa ihmiset joita mun ympärillä on ..
ihmiset joita pidin tärkeinä..
jotaka ovatkin paljastuneet "pettureiksi" jne...
Vituttaa kuulla kyliltä kuinka noi puhuu kuinka huono äiti mä oon(kun en joka pvä vie lastani leikki puistoon...oman omakotitalon pihassa olevat liukkari,keinut ym kun ei riitä..eikä auta vaikka kävis kolme kertaa viikossa..se olis mentävä joka pvä)
Ahistaa kuulla kuinka minä ja mun mies ollaan vaan lapsen takia yhessä..
me ei olla onnellisii jne..
Mä en tajuu miks just nyt ketuttaa,kun tiedän kuitenkin itse miten asiat on...
Eniten mua vituttaa et mun tyttärellä on synttärit parin viikon päästä ja hän itkee paria ihmistä näistä edellä mainitun laisista syntymäpäivilleen..
Miten selittää kolme vuotta täyttävälle,ettei äitillä ole aikomustakaan pyytää niitä kuspäitä..eikä niitäkään varmaan kiinnosta..
ARGHH!!
Jatkanko vielä?? :LOL: :kieh:
:hug: :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja lentää:
mie oon niin yksinäinen :( mies taas viikon poissa kotoa töiden takia, ikävä omaa kultaa! valivali
me pidetään sulle seuraa.... auttaako vähän edes ikävään?? :hug:
jeah! Te ootte mun viruaalinen kainalo, johon käperryn, kun oma mies ei ole paikalla :p
hyvä... tuus muru kainaloon, niin rutistan!!!! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Väsyttää, mutta ei tahdo mennä nukkumaan..
mä odotan, että alkais väsyttään, että pääsis nukkumaan... olispa jo huominen, ehkä päivä taas parempi ja kivuttomampi...

Nuijanukutus??
ai per*ele... älä kaveri hakkaa :D otin unilääkkeeksi lasin punaviintä josko lämmittää... ja väsyttää pian.
 
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Ensinnäkin ahistaa kun miehen mummo vietiin naapurista sairaalaan eilen illal..
(se pääs just leikkauksen jälkeen kolme päivää sitten kotiin)
Kirppari tavaroita löytyy koko ajan lisää ja lisää vaan...
Ja niien hinnottelu on ihan syvältä...
Neitii jouduin käyttää lekurissa tänää..toinen silmä turvonnut umpeen..kunnon silmätulehdus...
Pitäs mennä ostaa jotain hemmetin maakaapeleita,pistorasioita jne huomenna ku ukko ei kerkii..ja mulla arvatenkin on todella paljon hajuu noista..ja oon kaupassa pallo hukassa:D

Kaikkein eniten mua vituttaa ihmiset joita mun ympärillä on ..
ihmiset joita pidin tärkeinä..
jotaka ovatkin paljastuneet "pettureiksi" jne...
Vituttaa kuulla kyliltä kuinka noi puhuu kuinka huono äiti mä oon(kun en joka pvä vie lastani leikki puistoon...oman omakotitalon pihassa olevat liukkari,keinut ym kun ei riitä..eikä auta vaikka kävis kolme kertaa viikossa..se olis mentävä joka pvä)
Ahistaa kuulla kuinka minä ja mun mies ollaan vaan lapsen takia yhessä..
me ei olla onnellisii jne..
Mä en tajuu miks just nyt ketuttaa,kun tiedän kuitenkin itse miten asiat on...
Eniten mua vituttaa et mun tyttärellä on synttärit parin viikon päästä ja hän itkee paria ihmistä näistä edellä mainitun laisista syntymäpäivilleen..
Miten selittää kolme vuotta täyttävälle,ettei äitillä ole aikomustakaan pyytää niitä kuspäitä..eikä niitäkään varmaan kiinnosta..
ARGHH!!
Jatkanko vielä?? :LOL: :kieh:
Syvä osanottoni vitutukseen. :hug:

 
Moon niin väsy, eikä kukaan lue iltasatua! Pitäisikö minun vain mennä kuolaamaan tyynyä ja käyttää vilkasta mielikuvitusta satunani joka kantaa minut pehmeään uneen missä se oikea odottaa, vai alkaisko vaan yksinkertaisesti vetelee hirsiä vaikkei ole metsää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Moon niin väsy, eikä kukaan lue iltasatua! Pitäisikö minun vain mennä kuolaamaan tyynyä ja käyttää vilkasta mielikuvitusta satunani joka kantaa minut pehmeään uneen missä se oikea odottaa, vai alkaisko vaan yksinkertaisesti vetelee hirsiä vaikkei ole metsää.
No voi. :hug: Satua en kerro, mutta iltahalin voit saada :hug:
 
Musta tuntuu et huomenna oon taas oma ihana itseni:D :D
istun tässä hetken ja meen vetää unta kuuppaan ni eiköhän taas aamu näytä valosammalta:)

Kiva vaan purkautuu välillä,ku en ukolle tai muksulle voi,ku ei se niien vika oo et mulla on vitutus..
eikä teijänkää,mu ite pyysitte avautumista;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Moon niin väsy, eikä kukaan lue iltasatua! Pitäisikö minun vain mennä kuolaamaan tyynyä ja käyttää vilkasta mielikuvitusta satunani joka kantaa minut pehmeään uneen missä se oikea odottaa, vai alkaisko vaan yksinkertaisesti vetelee hirsiä vaikkei ole metsää.
olipa kerran kakspi pientä lasta jotaka kulkivat metsässä. He poimivat marjoja koriin, aikoivat viedä marjasaaliin äidille, että saisivat tuoretta marjapiirakkaa. Aikansa kerättyään, he olivat kävelleet niin pitkälle, etteivät osanneet enään kotiin. Tuli ilta ja pimeä. Lapset itkivät.
Onneksi paikalle sattui pieni koira. Lapset kertoivat minkälaisessa talossa asuivat ja että heillä oli kova ikävä kotiin. Nälissään lapset olivat syöneet keräämänsä marjat sankosta.
Koira otti ja lähti kävelemään polkua pitkin, lapset seurasivat. Kun he olivat kotipihalla, tutun näköisessä ympäristössä, lapset halasivat pientä valkoista pehmeää koiraa kiitokseksi. Koira lipaisi heitä poskesta ja jatkoi matkaa.
Äiti oli ollut huolissaan, mutta kun lapset kertoivat miksi he olivat kävelleet niin kauas, äiti ei ollut vihainen. Äiti sanoi lapsille, että niin kauan ei saa koskaan lähteä keskenään kävelemään, vaan aina pitää olla aikuinen mukana. Seuraavana päivänä lapset ja äiti lähtivät keräämään yhdessä marjoja ja tekivät piirakan. Sen pituinen se. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Enkeli vai Piru:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Moon niin väsy, eikä kukaan lue iltasatua! Pitäisikö minun vain mennä kuolaamaan tyynyä ja käyttää vilkasta mielikuvitusta satunani joka kantaa minut pehmeään uneen missä se oikea odottaa, vai alkaisko vaan yksinkertaisesti vetelee hirsiä vaikkei ole metsää.
No voi. :hug: Satua en kerro, mutta iltahalin voit saada :hug:
oohh... voi kiitos :) No tämä korvaa moninkertaisesti iltasadun! *Halaa takaisin niin että enkelitkin herkistyy, niin että pienet sadepisarat muuttuu taivaan onnenkyyneliksi*

Hyvää yötä kaikki!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Moon niin väsy, eikä kukaan lue iltasatua! Pitäisikö minun vain mennä kuolaamaan tyynyä ja käyttää vilkasta mielikuvitusta satunani joka kantaa minut pehmeään uneen missä se oikea odottaa, vai alkaisko vaan yksinkertaisesti vetelee hirsiä vaikkei ole metsää.
olipa kerran kakspi pientä lasta jotaka kulkivat metsässä. He poimivat marjoja koriin, aikoivat viedä marjasaaliin äidille, että saisivat tuoretta marjapiirakkaa. Aikansa kerättyään, he olivat kävelleet niin pitkälle, etteivät osanneet enään kotiin. Tuli ilta ja pimeä. Lapset itkivät.
Onneksi paikalle sattui pieni koira. Lapset kertoivat minkälaisessa talossa asuivat ja että heillä oli kova ikävä kotiin. Nälissään lapset olivat syöneet keräämänsä marjat sankosta.
Koira otti ja lähti kävelemään polkua pitkin, lapset seurasivat. Kun he olivat kotipihalla, tutun näköisessä ympäristössä, lapset halasivat pientä valkoista pehmeää koiraa kiitokseksi. Koira lipaisi heitä poskesta ja jatkoi matkaa.
Äiti oli ollut huolissaan, mutta kun lapset kertoivat miksi he olivat kävelleet niin kauas, äiti ei ollut vihainen. Äiti sanoi lapsille, että niin kauan ei saa koskaan lähteä keskenään kävelemään, vaan aina pitää olla aikuinen mukana. Seuraavana päivänä lapset ja äiti lähtivät keräämään yhdessä marjoja ja tekivät piirakan. Sen pituinen se. :saint:
Oi että mikä hieno ja kaunis satu, ja niin hyvä loppu!! Olen tosi otettu tästä.. jos ei halauksen ja tällaisen sadun jälkeen uni tule niin se vain johtuu että sydän on täysi pieniä lämpimiä aaltoja näiden kauniiden huomionosoitusten seurauksena ja ne pitää hereillä! Sinullekin kuiskaan että tulkoon se kaunein enkeli kimaltelevine siipineen viereesi yöksi ja vahtikoon untasi, ja koskettakoon sinua siivellään että huomisestasi tulee kaunis :)
 

Yhteistyössä