meillä myös nukutaan..likka heräs jo 6 .ja puistossa oltiin kera väsymyskiukun sitten :saint: hyvä kun nukahti..Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:lääkärissä käyty, ja ultrankin tuossa äsken varasin. poika nukkuu ja äiskä varmaan kohta hiippailee perässä...
sullako oli itellä lääkäri?koska ultra?en oo uteliasAlkuperäinen kirjoittaja veetoheto:lääkärissä käyty, ja ultrankin tuossa äsken varasin. poika nukkuu ja äiskä varmaan kohta hiippailee perässä...
lisää saikkua tähän oloon :x ultra on 3.4 :saint:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:sullako oli itellä lääkäri?koska ultra?en oo uteliasAlkuperäinen kirjoittaja veetoheto:lääkärissä käyty, ja ultrankin tuossa äsken varasin. poika nukkuu ja äiskä varmaan kohta hiippailee perässä...
ei oo kivaa eiAlkuperäinen kirjoittaja päätön:minulla onki kohta hammaslääkäri, varmasti porataan hammasta
otan osaa :hug: ..mun tarvis varata ja aika..paikka on irtoomassa..Alkuperäinen kirjoittaja päätön:minulla onki kohta hammaslääkäri, varmasti porataan hammasta
hyvä.ihan viisaasti toimit kyllä..no se onkin kohta se ultra sitten..niska/poimu .eikös vaan?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:lisää saikkua tähän oloon :x ultra on 3.4 :saint:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:sullako oli itellä lääkäri?koska ultra?en oo uteliasAlkuperäinen kirjoittaja veetoheto:lääkärissä käyty, ja ultrankin tuossa äsken varasin. poika nukkuu ja äiskä varmaan kohta hiippailee perässä...
mulla tökkii kotijutut nyt ..et olen ehkäpä hieman kade sinulle nyt ainakin hetken :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:duuniiin pitäis lähteä :headwall:
ootkos kauan sairastanut jo?Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Millä pääsisin täst flunssast eroon? :snotty:
sepä juuri, nyt sais aika mennä pikaiseenAlkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:hyvä.ihan viisaasti toimit kyllä..no se onkin kohta se ultra sitten..niska/poimu .eikös vaan?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:lisää saikkua tähän oloon :x ultra on 3.4 :saint:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:sullako oli itellä lääkäri?koska ultra?en oo uteliasAlkuperäinen kirjoittaja veetoheto:lääkärissä käyty, ja ultrankin tuossa äsken varasin. poika nukkuu ja äiskä varmaan kohta hiippailee perässä...
nii se on aina sellasta huolten siivittämään aikaa ,ennen sitä ultraa..ja tuntuu ,et aina sitä jostain oli huolissaan .koko raskauden.. :|Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:sepä juuri, nyt sais aika mennä pikaiseenAlkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:hyvä.ihan viisaasti toimit kyllä..no se onkin kohta se ultra sitten..niska/poimu .eikös vaan?Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:lisää saikkua tähän oloon :x ultra on 3.4 :saint:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:sullako oli itellä lääkäri?koska ultra?en oo uteliasAlkuperäinen kirjoittaja veetoheto:lääkärissä käyty, ja ultrankin tuossa äsken varasin. poika nukkuu ja äiskä varmaan kohta hiippailee perässä...
No en oikeesti kauan oo, mut on aika raju tauti ja huominen päivä pitäis jaksaa viettää pojan kans sairaalas, ja ajaa aamul aikasi 100km sinne ja iltapäiväl pois ja viel jos se pirun lumimyrsky tuleeAlkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:ootkos kauan sairastanut jo?Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Millä pääsisin täst flunssast eroon? :snotty:
mitäs pojalla ? toivotaan ,et ei tulis pahana myräkät..nyt niin hieno keväinen ilma.et vaikee uskoo ..mut tod.näk.se sieltä tulee sitten kuitenkin..Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:No en oikeesti kauan oo, mut on aika raju tauti ja huominen päivä pitäis jaksaa viettää pojan kans sairaalas, ja ajaa aamul aikasi 100km sinne ja iltapäiväl pois ja viel jos se pirun lumimyrsky tuleeAlkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:ootkos kauan sairastanut jo?Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Millä pääsisin täst flunssast eroon? :snotty:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mä olen... ekaa kertaa todella pitkään aikaan jäi koukkuun johonkin muuhun kuin mussuketjuun. Mä en tykkää tapella ja yleensä jätän sanomatta jos oon pahasti eri mieltä, mutta nyt ei oikeen pystyny olee hiljaa.. :ashamed:
Ja mun pitäis ihan just lähtee töihin..
moi muru... sait sitten vielä lisää saikkua.. Toivottavasti olo nyt pian kohenis.. mutta hienoa että saat levätä (tai no levätä ja levätä mutta kuitenkin.. ) :hug:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto::wave:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mä olen... ekaa kertaa todella pitkään aikaan jäi koukkuun johonkin muuhun kuin mussuketjuun. Mä en tykkää tapella ja yleensä jätän sanomatta jos oon pahasti eri mieltä, mutta nyt ei oikeen pystyny olee hiljaa.. :ashamed:
:hug: :heart: moi muruskainenAlkuperäinen kirjoittaja peppuliini:mä olen... ekaa kertaa todella pitkään aikaan jäi koukkuun johonkin muuhun kuin mussuketjuun. Mä en tykkää tapella ja yleensä jätän sanomatta jos oon pahasti eri mieltä, mutta nyt ei oikeen pystyny olee hiljaa.. :ashamed: