Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Tottakai käytmeinasin jo vaihtaa repäsevämmän otsikon kun kukaan ei puhu mulle |O
Mitäs sinä?
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mitä mussukoita sie tarkotat? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mitä mussukoita sie tarkotat? :xmas:
teitä just![]()
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Tottakai käytmeinasin jo vaihtaa repäsevämmän otsikon kun kukaan ei puhu mulle |O
Mitäs sinä?
mä oon tullu siihen lopputulokseen että musta on tainnu tulla joko vanha tai liian mukavuuden haluinen :snotty: mä en enää jaksa ku olla kotona vaikka tahtoo baariin |O täällä mä kuuntelen kiimasen kissan huutoa
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nii, onks tää nyt jatkoa vanhoille kunnon mussuketjuille? Niille joissa saa akti opastusta ja tutti ritari tietoutta?
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nii, onks tää nyt jatkoa vanhoille kunnon mussuketjuille? Niille joissa saa akti opastusta ja tutti ritari tietoutta?
Vaikka keinosiemennystä (kun toi päätönkin on paikalla) jos niikseen menee![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No sithä tää on juur miulle. mä olen käyny sikojen keinosiemennyskurssin ja mulla on jossain ihan paperi, että mä saan moista tehdä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nii, onks tää nyt jatkoa vanhoille kunnon mussuketjuille? Niille joissa saa akti opastusta ja tutti ritari tietoutta?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nii, onks tää nyt jatkoa vanhoille kunnon mussuketjuille? Niille joissa saa akti opastusta ja tutti ritari tietoutta?
![]()
mä en tiedä keinosiemennyksestä yhtään mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nii, onks tää nyt jatkoa vanhoille kunnon mussuketjuille? Niille joissa saa akti opastusta ja tutti ritari tietoutta?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nii, onks tää nyt jatkoa vanhoille kunnon mussuketjuille? Niille joissa saa akti opastusta ja tutti ritari tietoutta?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nii, onks tää nyt jatkoa vanhoille kunnon mussuketjuille? Niille joissa saa akti opastusta ja tutti ritari tietoutta?
![]()
No mitäs sä haluat tietää, ni mä kerron? mut jos siemennetään vaan sikoja, jooko, kun noi lehmät on vissiin hankalampia.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli::kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nii, onks tää nyt jatkoa vanhoille kunnon mussuketjuille? Niille joissa saa akti opastusta ja tutti ritari tietoutta?
Kerroppa mikä se tuttiritari on oikeen miehiään..Hiukka epäilyttävän oloinen kaveri. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli::kieh: :kieh: :kieh:
Mitäs sä siä irvistelet?eiks sun pitäis olla jo ponnistamassa :hug:
EDttä emakolla ratsastaminen ei innostaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nii, onks tää nyt jatkoa vanhoille kunnon mussuketjuille? Niille joissa saa akti opastusta ja tutti ritari tietoutta?
![]()
No mitäs sä haluat tietää, ni mä kerron? mut jos siemennetään vaan sikoja, jooko, kun noi lehmät on vissiin hankalampia.
ei mua eläinjutut kiinnosta :/