Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ammattivalittaja kuolee syöpään ( samoin kuin hänen edellinen mustanikkinsä Lucifer).
Et sama meno jatkuu:wave: tuitui...samaa tänne kuuluu kuin ennenkin.
Kiitos hyvää. Entä itsellesi? Miksi olet ollut pois palstalta, ja tärkein kysymys, miten olet sen pystynyt tekemään?...
Ammattivalittaja kuolee syöpään ( samoin kuin hänen edellinen mustanikkinsä Lucifer).
Hyväähän tänne kuuluu, tatuointiprojektit ja muutki jatkuu entiselläänTää palstailu joskus vaa jäi eikä oo tullu pahemmin sit käytyy mut ny taas aattelin
![]()
Kiva kuulla. Eipä tänne palstalle entistä kummempaa kuulu, kuin että moni entinen nikki kirjoittelee nyt harmaana tai on poistuntu. Harvempi kai poistunut :xmas:.
Ja minulle sellaista että ensi viikolla syntyy uusi beibi, mutta se nyt tuskin "ketään" kiinnostaa..
Vai että uus beibi, onnee kovasti!! :flower:
Mulle ei synny yhtää mitää mutta keskiviikkona taas leimattavaks![]()
Mutta syntyy taidetta. Hienoa sekin!
On tosi juttu. Viikko kaksi sitten teki aloituksen syövästään johon on kuolemassa.Alkuperäinen kirjoittaja Että tämmönen tapaus..;30010048:Onko tosi juttu, että Lucifer on ammattivalittaja? Ja onko ammattivalittaja ilmoittanut sairastavansa syöpää?
Hitsi, mä olen liian vähän täällä!
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;30010076:heii
Mun Likka pääs opiskelemaan sinne mihin halusikin :heart:
ja mun loma loppu, sit piti vielä fiksuna ottaa vähän reilummin lauantaina, aika heikossa hapessa oltu tää päivä..ehkä tää tästä taas.
Hei tosi hieno juttu, onnittelut!! :flower:
On tosi juttu. Viikko kaksi sitten teki aloituksen syövästään johon on kuolemassa.