Tylsyyksissäni aattelin tulla tänne kattelee, vieläkö löytyy tuttui?
Mitäs immeisille kuuluupi?
Mitäs immeisille kuuluupi?
Ja heti tipahdin :OAmmattivalittaja kuolee syöpään ( samoin kuin hänen edellinen mustanikkinsä Lucifer).
Et sama meno jatkuu no mikäs siin:wave: tuitui...samaa tänne kuuluu kuin ennenkin.
Hyväähän tänne kuuluu, tatuointiprojektit ja muutki jatkuu entisellään Tää palstailu joskus vaa jäi eikä oo tullu pahemmin sit käytyy mut ny taas aattelinKiitos hyvää. Entä itsellesi? Miksi olet ollut pois palstalta, ja tärkein kysymys, miten olet sen pystynyt tekemään? ...
Whoot? Milloin tällainen paljastus on tullut..? Vai mikä juttu tää on?!Ammattivalittaja kuolee syöpään ( samoin kuin hänen edellinen mustanikkinsä Lucifer).
Kiva kuulla. Eipä tänne palstalle entistä kummempaa kuulu, kuin että moni entinen nikki kirjoittelee nyt harmaana tai on poistuntu. Harvempi kai poistunut :xmas:.Hyväähän tänne kuuluu, tatuointiprojektit ja muutki jatkuu entisellään Tää palstailu joskus vaa jäi eikä oo tullu pahemmin sit käytyy mut ny taas aattelin
Vai että uus beibi, onnee kovasti!! :flower:Kiva kuulla. Eipä tänne palstalle entistä kummempaa kuulu, kuin että moni entinen nikki kirjoittelee nyt harmaana tai on poistuntu. Harvempi kai poistunut :xmas:.
Ja minulle sellaista että ensi viikolla syntyy uusi beibi, mutta se nyt tuskin "ketään" kiinnostaa ..
Vai että uus beibi, onnee kovasti!! :flower:
Mulle ei synny yhtää mitää mutta keskiviikkona taas leimattavaks
No joo, sitä kyllä
Mutta syntyy taidetta. Hienoa sekin !
On tosi juttu. Viikko kaksi sitten teki aloituksen syövästään johon on kuolemassa.Alkuperäinen kirjoittaja Että tämmönen tapaus..;30010048:Onko tosi juttu, että Lucifer on ammattivalittaja? Ja onko ammattivalittaja ilmoittanut sairastavansa syöpää?
Hitsi, mä olen liian vähän täällä!
Hei tosi hieno juttu, onnittelut!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;30010076:heii
Mun Likka pääs opiskelemaan sinne mihin halusikin :heart:
ja mun loma loppu, sit piti vielä fiksuna ottaa vähän reilummin lauantaina, aika heikossa hapessa oltu tää päivä..ehkä tää tästä taas.
kiitos =) kävi tuossa ammattistartin kun ei viime vuonna tuonne päässyt ja nyt meniki sit heittämällä läpi.Hei tosi hieno juttu, onnittelut!! :flower:
Just joo, samantasoista juttua kuin kaikki muukin.On tosi juttu. Viikko kaksi sitten teki aloituksen syövästään johon on kuolemassa.