mussa on varmaan jotain vikana kun en laihdu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vaikka söisin terveellisesti en laihdu,vaikka karppaisin en laihdu ja vaikka oisin syömättä niin ei, en laihdu!!
aika puuduttavaa!

laihduin viimevuonna 56kg ja salilla käymisen aloitettuani painoni nousi 62kg, oli mulla kyllä muutaman kuukauden aika huonot elämäntavat,juomista ja mässäilykäin. nyt oon kumminkin jo 2kk ollut kurinalaisesti,mutta paino ei hievahdakkaan.

mitä ihmettä mun pitäs tehdä? haluan päästä ainakin tuonne 50 puolelle,aluks riittää ihan vaikka 59kg
oon lyhyt 162cm

Kun käy salilla, lihas massa kasvaa ja siksi painon nousu. Minä painan 83kg ja pituutta löytyy 164cm, täältä sitä läskiä oikeasti löytyy. Sinä olet normaalipainoinen.

Tämä on vain mun mielipide, mutta mun mielestä sä olet ihan hoikka noilla mitoilla. Peilikuva ja oma tunne tietysti ratkaisevat.

Itse painoin jokin aika sitten 65kg ja olen suunnilleen saman mittainen kuin sinä. Mielestäni olin riittävän hoikka tuolloin.

joo,en pidä itseäni läskinä,mutta haluan silti kaventaa itseäni niin että lihakset näkyis paremmin. kyllä mussa rasvaa on vaikka oon normaalipainoinen.
yläkropassa nyt ei niinkään ole,mutta persus ja reidet on ongelmakohtia. oon jopa aatellu lipolyysia kokeilla :(
mun töissä on mahdottomuus syödä niin säännöllisesti kun pitäis,7 tunnin työpäivä menee yhdellä tauolla.

Mä ihmettelen kanssa samaa, että miks mä en laihdu. Siis olen nyt varmaan ihannepainossani (54 kg, pituutta 164 cm)... mutta kun mä nyt vaan haluisin silti vielä pari kiloa pois (kaikki löysät). Olen aina pystynyt laihduttamaan muutaman kilon helposti, mutta jostain syystä painoni ei koskaan mene enää alle tuon 54 kilon???
Viimeset pari viikkoa olen tosissani kiinteyttänyt itseäni ja syönyt superterveellisesti vaan paino ei tipu yhtään! Ei siis yhtään!
Kai mun kroppa on päättänyt, että tämä on nyt se paino mikä pitääkin olla :/
Jostain syystä mä olen sellainen, että haluaisin vaan olla tosi hoikka. "Normaali" ei mulle riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Mä ihmettelen kanssa samaa, että miks mä en laihdu. Siis olen nyt varmaan ihannepainossani (54 kg, pituutta 164 cm)... mutta kun mä nyt vaan haluisin silti vielä pari kiloa pois (kaikki löysät). Olen aina pystynyt laihduttamaan muutaman kilon helposti, mutta jostain syystä painoni ei koskaan mene enää alle tuon 54 kilon???
Viimeset pari viikkoa olen tosissani kiinteyttänyt itseäni ja syönyt superterveellisesti vaan paino ei tipu yhtään! Ei siis yhtään!
Kai mun kroppa on päättänyt, että tämä on nyt se paino mikä pitääkin olla :/
Jostain syystä mä olen sellainen, että haluaisin vaan olla tosi hoikka. "Normaali" ei mulle riitä.

sulla taitaa olla joo se kropalle sopiva paino. Elä laihuta vaan kiinteytä niitä löysiä.