mussa on varmaan jotain vikaa kun en laihdu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sandra22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27188017]Oliko tuo 44 g rasvaa riittävästi omasta mielestäsi?[/QUOTE]

Kiloklubissa kerrotaan että rasvan määrä tulisi olla vähintään 25% ravinnonmäärästä, enintään 65% ja että tyydyttyneiden rasvojen osuus alle 33%.

Omalla kohdallani ainakin tuon rasvan saaminen "täyteen" tuottaa toisinaan hankaluuksia, joten "joudun" lisäämään oliiviöljyä ruokiini saadakseni tarpeeksi rasvaa.

Ja taas toisaalta, niitä suvantovaiheita painonlaskussa tulee aina. (kun kaikki ei treenaa samalla insentiteetillä kuin Suurimmassa Pudottajassa)

Viimeksi muokattu:
joo se rasva voi olla siinä 30-60g kunhan se on hyvää rasvaa. tuossa 50g hujakoille se yleensä pyörii. karppaajat vetää enempi. omegaa sit purkista.
jotain on pielessä jossain. jos täällä ois treenaajia jotka dietannu ni osaisivat ehkä jelpata :) en rimpulaksi halua vaan rasvaprossaa alas.
viikonpäästä saan ammattilaiselta neuvoja, mutta kyllä tässä tuskastuu kun ei oo muutosta tullu :/ paino pysyny samana, senttejä ei oo kadonnu. mittaukset oon tehny joskus kuukausia sitten viimeks ja kyl ne samalta näytti.

joku kyseli mittoja.. ry 95cm vy 68cm ja lantio kamalat 104cm!! ennen raskauksia vy oli 64cm ja lantio 96cm. vuoden tauko treenissä ja painoa tuli 10kg. treenitauko on ollu käsivammantakia.

Ja mä siis käyn salilla tekemässä aerobiset, eli tunnin jumppa/pumppi/kahvakuula 5kertaa viikossa ja lisäksi 2 pelkkää painonnostoo. työni on raskasta. liikunnalla saan jo ihan mukavan vajeen. ruoan määrää on vaikeempi lisätä, et sit pitäs jotain kaloripitoista saada.

olen siis dietannut jo pitkään, mutta treenin sain aloittaa vasta 3 viikkoa sitten. käden piti palautua kunnolla.

Yhteistyössä