Muslimit vs romanit

  • Viestiketjun aloittaja Galluppia
  • Ensimmäinen viesti
LeeLoo
Esimerkki tapauksena, naapuriimme muutti viikko sitten muslimiperhe. Yksiäkään yhtä ystävällisiä naapureita meillä ei ole ollut. Aivan valloittava perhe, ja olen sitävastoin kiitollinen että omillakin lapsilla on mahdollisuus tavata lapsia perheistä, joilla on aivan omanlaisensa tavat, ja kulttuuriset erot. Hyvin paljon omasta asenteesta kiinni miten suhtautuu!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 16:38 LeeLoo kirjoitti:
Esimerkki tapauksena, naapuriimme muutti viikko sitten muslimiperhe. Yksiäkään yhtä ystävällisiä naapureita meillä ei ole ollut. Aivan valloittava perhe, ja olen sitävastoin kiitollinen että omillakin lapsilla on mahdollisuus tavata lapsia perheistä, joilla on aivan omanlaisensa tavat, ja kulttuuriset erot. Hyvin paljon omasta asenteesta kiinni miten suhtautuu!
aivan, meissä kaikissa ihmisissä on hyviä ja huonoja puolia, kukaan ei ole täudellinen tai virheetön, siksi meidän pitäisi hyväksyä kaikki ihmiset sellaisina kuin he ovat. Kaikki olemme Jumalan luomia ja tasavertaisia Hänen edessään. Me emme voi tuomita emmekä arvostella ihmisiä, siihen on valta vain yhdellä,Jumalalla. Ihminen on kuin kärpäsen kakka, niin pieni tässä maailmankaikkeudessa! Muistakaa se! :/
 
o o
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 16:53 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 16:50 onego kirjoitti:
tungen mun nokka tänne :xmas: kaunista sanoja sanotte,todellisuus on aivan toinen.

selvennystä kiitos.
kun aika moni lapsi ei saa leikkiä ulkomaalaisen kanssa niin miten voi hyväksyä avioliitto. tämä ei ole henkilökohtaista kenekään vastaan =) eikä yleistys,että kaikki.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 16:54 onego kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 16:53 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 16:50 onego kirjoitti:
tungen mun nokka tänne :xmas: kaunista sanoja sanotte,todellisuus on aivan toinen.

selvennystä kiitos.
kun aika moni lapsi ei saa leikkiä ulkomaalaisen kanssa niin miten voi hyväksyä avioliitto. tämä ei ole henkilökohtaista kenekään vastaan =) eikä yleistys,että kaikki.

niin,tosi tuo on, mun lapset saa leikkiä kun mun omatkin on puoliksi ulkolaisia, mutta olet oikeassa.
 
Jos ette hyväksy lastenne puolisoita, luuletteko että lapsenne tekee heti niinkuin äiti tahtoo?? Siinä vaiheessa kyllä herkemmin selkä käännetään vanhemmille.. :whistle:

Enkä kyllä keksi mitään syytä miksi haluaisin välejä lapsiini katkaista..
Epäilen että siinä vaiheessa kun puolison valinta on ajankohtainen, lapseni osaa tehdä omat päätöksensä..
 

Yhteistyössä