Musliminaiset pohtuvat juuri Haag:ssa saisiko avioliiton purkaa kun tyttö joutuu naimaan setänsä.

Tämä siis hollanissa. Miten toi voi olla edes laillista? Sehän on kamalaa sukurutsausta? Tämän päivän hesarissa artikkeli. Siellä pohditaan myös muita naisten oikeuksia muslimiliitoissa. Osa on muutoksia vastaan ja osa ei halua ottaa kantaa kun ei halua suututtaa suvun vanhoja perinteitä.

SEDÄN kANSSA SÄNKYYN?!!! :LOL: aargh


Autetaan nyt länsimaina noita jookos? Kuka keksii keinon? Mielenosoitukseen en uskalla lähteä.
 
vieras
Positiivista on, että nuo naiset uskaltavat vihdoinkin avata suunsa ja puhua julkisesti. Mikään muutos ei tapahdu hetkessä. Rohkeita naisia.

Kehitysmaiden naisia voi auttaa esim osallistumalla naisten ja tyttöjen koulutusohjelmien avustamiseen. Naisten pankki on myös hyvä avustuskohde.
 
Nomen est Omen
Mistähän sä tämmösen repäsit? laittaisit vaikka uutislinkkiä tjs..
Niin ja mitä täälläkin on linkitelty faktoja useamman kerran niin käsittääkseni se ei ole edes heidän uskonnon mukaista että sedän kanssa pitää naimisiin.
Lähimmät taitaa olla serkku joiden kanssa saa mennä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nomen est Omen:
Mistähän sä tämmösen repäsit? laittaisit vaikka uutislinkkiä tjs..
Niin ja mitä täälläkin on linkitelty faktoja useamman kerran niin käsittääkseni se ei ole edes heidän uskonnon mukaista että sedän kanssa pitää naimisiin.
Lähimmät taitaa olla serkku joiden kanssa saa mennä
Mulle tulee hesari lehtiversiona kotiin ja siitä luin. Siitä ulkomaat osiossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Jos itse alentuvat tuohon vielä länsimaissa asuessaankin niin omapa on häpeänsä.
Mä en usko että vapaaehtoista on. Uskon mielettömään painostukseen ja jopa uhkailuun.
peesi.

mie olen sitte melekonen rasisti mutta miun henkilökohtanen mielipie on se, että tuommonen tapa pitäis karsia oli kulttuuriperimä mikä tahansa. en suvaitse missään kulttuurissa tuota!

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Hoidetaan ensin omien kansalaisten elämät kuntoon, huolehditaan sitten niistä mamuista. Huoh.
Kerro ihmeessä mikä elämässäsi on niin pahasti vialla, ettet voi ajatusta edes uhrata muiden hyväksi. Yritän auttaa jos vain voin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Hoidetaan ensin omien kansalaisten elämät kuntoon, huolehditaan sitten niistä mamuista. Huoh.
Kerro ihmeessä mikä elämässäsi on niin pahasti vialla, ettet voi ajatusta edes uhrata muiden hyväksi. Yritän auttaa jos vain voin.
Kyllä, ajatuksia uhraan paljonkin, luen paljon esim. tähän aiheeseen liittyvää kirjallisuutta. Mutta mua huolestuttaa enemmän suomalaisten hyvinvointi.
 

Yhteistyössä