Muslimien hyödyt maailmalle?

  • Viestiketjun aloittaja Erittäin vähän aikaa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";28774678]Mua ihmetyttää yksi asia. Se, että kun maailman rikkaimpia valtioita ovat kuitenkin Saudi-Arabia, Jemen, Qatar, miksi ne eivät halua auttaa pakolaisia, joilla on kuitenkin sama uskonto kuin heillä?
Esimerkiksi somaleita?
Luulisi, että auttamishalu olisi hyvinkin korkea, kun uskontokin on sama.[/QUOTE]

Somalit ovat Arabiemiiriteissä kai suurin maahanmuuttajaryhmä ja Saudi-Arabiassakin heitä on jonkin verran. Auttamisesta en tiedä.
 
Lue itse
Lue koraani, hadithit ja kysy tietenkin imaameilta ja muilta oppineilta, tosin varauksella koska islam sallii myös valehtelun.
Lue itse esim raamattu.

En usko että sieltä käsky muuttaa muiden elämä maanpäälliseksi helvetiksi.
? Tunnut olevan asioista perillä niin laita tähän niitä koraanin ym. kohtia missä niin sanotaan. Sinähän tietenkin olet ne lukenut, kommenteista päätellen ainakin niin sulla ei varmaan kauan siinä hommassa mene.
 
"vieras"
Täällä taas neitsytpersut syyttää sitä propagandakoneiston luomaa syntipukkia. Ei näköjään koulutus ole auttanut teitä valkoisia sikaa syöviä yli kuusitoistavuotta vanhoja tyttöjä himoitsevia hetero"miehiä".

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
 
[QUOTE="vieras";28774801]Somalit ovat Arabiemiiriteissä kai suurin maahanmuuttajaryhmä ja Saudi-Arabiassakin heitä on jonkin verran. Auttamisesta en tiedä.[/QUOTE]

Eivät ole suurin maahanmuuttajaryhmä. Enemmän on mm. intialaisia, pakistanilaisia, filippiiniläisiä jne.
 
Yksi sana
Lue itse esim raamattu.

En usko että sieltä käsky muuttaa muiden elämä maanpäälliseksi helvetiksi.
? Tunnut olevan asioista perillä niin laita tähän niitä koraanin ym. kohtia missä niin sanotaan. Sinähän tietenkin olet ne lukenut, kommenteista päätellen ainakin niin sulla ei varmaan kauan siinä hommassa mene.
Jizya

Ja eipä esim. nuo naapurimaan tietyt lähiöt ainakaan miksikään paratiisiksi ole muille muodostuneet muslimien invaasion myötä.
 
täh?
Jizya

Ja eipä esim. nuo naapurimaan tietyt lähiöt ainakaan miksikään paratiisiksi ole muille muodostuneet muslimien invaasion myötä.
Eikös tuo ole vero? Meinaatko nyt että myös meidän verohallitus suunnittelee Suomen muuttamiseksi maanpäälliseksi helvetiksi?

Lisäksi vero joka takaa muslimivaltion suojelevan ei-muslimeja, ei vakuuta ainakaan minua mistään "maanpäällinen helvetti kaikille muille" jutusta??

ps. syötkö sieniä, minkä värisiä ja kuinka paljon?
 
"Ömh"
Alkuperäinen kirjoittaja täh?;28775075:
Eikös tuo ole vero? Meinaatko nyt että myös meidän verohallitus suunnittelee Suomen muuttamiseksi maanpäälliseksi helvetiksi?

Lisäksi vero joka takaa muslimivaltion suojelevan ei-muslimeja, ei vakuuta ainakaan minua mistään "maanpäällinen helvetti kaikille muille" jutusta??

ps. syötkö sieniä, minkä värisiä ja kuinka paljon?
ei se ole pelkkä vero, kun tarkastelee sen vaikutuksia käytännössä.
Ja eikö se sinusta ole hieman perseestä että jopa verottaja erottelee ihmiset toisistaan uskonnon mukaan?

Niin, suojelee ulkopuolisilta pahantekijöiltä, ei kuitenkaan maan sisäisiltä.

Ala nyt vielä väittämään että ei kun niissä muslimimaissahan on itseasiassa helvetin ruusuista, varsinkin vääräuskoisilla?

Syönhän minä, vaikka minkälaisia ja maalaisia on tullut syötyä, nykyisin tulee lähinnä naposteltua kun sienen hengetär alkaa niin herkästi aina piiskaamaan jos rohmuu.
 
sama tinkaaja täälä
[QUOTE="Ömh";28775123]ei se ole pelkkä vero, kun tarkastelee sen vaikutuksia käytännössä.
Ja eikö se sinusta ole hieman perseestä että jopa verottaja erottelee ihmiset toisistaan uskonnon mukaan?

Niin, suojelee ulkopuolisilta pahantekijöiltä, ei kuitenkaan maan sisäisiltä.

Ala nyt vielä väittämään että ei kun niissä muslimimaissahan on itseasiassa helvetin ruusuista, varsinkin vääräuskoisilla?

Syönhän minä, vaikka minkälaisia ja maalaisia on tullut syötyä, nykyisin tulee lähinnä naposteltua kun sienen hengetär alkaa niin herkästi aina piiskaamaan jos rohmuu.[/QUOTE]

En ole väitellyt muusta kuin se mitä sanoit että KAIKKI muslimit pyrkivät tekemään kaikkien muiden elämän maanpäälliseksi helvetiksi.

Ne loput mitä suun pään sisällä tapahtuu niin en edes tiedä niistä ;)
 
"Niin"
Alkuperäinen kirjoittaja sama tinkaaja täälä;28775183:
En ole väitellyt muusta kuin se mitä sanoit että KAIKKI muslimit pyrkivät tekemään kaikkien muiden elämän maanpäälliseksi helvetiksi.

Ne loput mitä suun pään sisällä tapahtuu niin en edes tiedä niistä ;)
väitä vaan, minä väitän että se koskettaa kaikkia muslimeita, eihän ne muuten muslimeita olisi.
 
täh!!!?
[QUOTE="Niin";28775270]väitä vaan, minä väitän että se koskettaa kaikkia muslimeita, eihän ne muuten muslimeita olisi.[/QUOTE]

Eli olen turhaan tingannut sun kanssasi täällä kun nyt kerroit ettei sulla ollutkaan mitään kättäpidempää vaan vain että "minä väitän" :D

Minä väitän että olet pedarihomo!
Ethän muuten olisi niin iljettävä säälittävä kusipää.
 
Onhan
Alkuperäinen kirjoittaja täh!!!?;28775920:
Eli olen turhaan tingannut sun kanssasi täällä kun nyt kerroit ettei sulla ollutkaan mitään kättäpidempää vaan vain että "minä väitän" :D

Minä väitän että olet pedarihomo!
Ethän muuten olisi niin iljettävä säälittävä kusipää.
Se juuri että joku pysyy muslimina, todistaa selkeästi ko. tyyppien mielenlaadusta, ei nykypäivänä kukaan ota tuollaista uskontoa ja sen oppeja tosissaan, ellei ole totaalinen dille.
Ja sitähän uskovaisuus on, dilleyttä, muslimit on vaan siinä ihan erityisen kunnostautuneita. :)
 
Kolmas korppi harmaana
Nyt haisee kyllä jo aika kauas, että olet ihan pihalla. Tiede on siis läpikotaisin länsimainen ilmiö. Sellaisenaan sitä ei siis juurikaan harjoiteta nk. länsimaiden ulkopuolella.

Jos tuntisit asiaa yhtään, niin tietäisit, että ei ole olemassakaan mitään sellaista kuin universaali Tiede (isolla Teellä) ja kaikille eri tieteenaloille yhteisiä metodeja, menetelmiä ja käsiteapparaattia.
Ja liplapliplapmuunikapettersson xD

Ensin väität, että tiede on "läpikotaisin länsimainen ilmiö" ja heti sen jälkeen, ettei tiede tunne "yhteisiä metodeja, menetelmiä tai käsiteapparaattia". Jollei tiede tunne yhteisiä metodeja, miten se voi olla kollektiivisesti jaettu -- "ilmiö", vähän kuten neon-värit vai? Väitätkö, että vaikkapa x:n kaltevuus on muslimin laskemana eri kuin kristityn, sikhin tai suomenuskoisen?

Todella, tiede perustuu yhteisille käsitteille. Yhteisiä saavutuksia voit ihailla alla olevista linkeistä, joista jälkimmäinen sinun tulisi lukea erityisen tarkkaan --vaikket mitään tulekaan ymmärtämään.

https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_mathematics

Tieteenfilosofia – Wikipedia
 
pohdiskelija
Eikös kahvi ole muslimien perintöä? Sitähän litkii nyt jokainen selvitäkseen vaativan työelämän kiemuroissa! Ylen näyttämässä kahvidokumentissa sanottiin kahvin lähteneen alunperin muslimien pitämistä "kahvibaareista". Kahvi kehitettiin juomaksi piristämään keskusteluja, mutta paikallinen sulttaani kielsi kahvin juonnin sen liiallisen piristävän vaikutuksen vuoksi

http://historianet.fi/kahvi-piristi-koraanin-lukijaa

Tässä toinen vastaantullut linkki, josta käy ilmi, että kulttuurin parissa on harjoitettu jo varhain tieteitä. Matematiikkaa, fysiikkaa, lääketiedettä, kemiaa ym.
 

Yhteistyössä