et en nyt kerennyt lukemaan koko ketjua koska täällä oli paljon hyviä ja mielenkiintoisia kommentteja. Ja jopa käytännön näkemystä miksi noi ns. maltilliset ei edes sitten suureen ääneen ala mekastamaan noita hulluja terroristi-uskonveljiään vastaan.
Mutta siis, mä alan kääntymään tai oikeastaan jo kauan ennen tätä tapahtumaa, olin sitä mieltä että kolmas maailmansota on uskonsota. Vaikka hetken tässä jo mietti sitäkin että mitähän tuosta Venäjän tilanteesta seuraa...
Mietin sitäkin että tuleeko Antikristus muslimien parista ja mitenkä se voisi tulla. Vai olisiko se valkoihoinen ihan normaali tyyppi joka lopulta paljastuisikin islamin kannattajaksi. Mietin sitä että kun siru tulee joskus pakolliseksi kaikille tai ainakin osalle, koska "kaikki" voi olla käsitteenä muutakin kuin aivan kaikki maapallolla. Mä luulen että sen sirun laittaneet joutuu sit osoittamaan lojaaliuttaan ja alamaisuuttaan islamille jollain tapaa.
Muistatteko niitä juttuja kun maa halkeili siellä täällä, yhtäkkiä oli tiellä ammottava reikä johon tippui autoja yms.? En muista millon ne tapahtui, jos joku muistaa ja löytää niiin linkkejä olisi kiva saada.
Kun Raamatussa puhutaan siitä että "syvyydet aukeavat" ja sitten niinkuin paha saa vallan maanpäällä. En nyt sanatarkkaan muista mut ajatus on tuo. Ne luonnonmullistukset pisti mut ajattelemaan että onkohan tää nyt vertauskuvallisesti sitä että nyt se pahuus saa vallan maapallolla.
Ja nyt on nähty näitä alati kasvavia kauheuksia. Joka päivä saa lukea jostain päin maailmaa mitä muslimit on tehneet. Eiks ne Intian joukkoraiskaajat ja hirttäjätkin olleet muslimeja?
Eihän me kaikkea edes olla suomalaisesta mediasta luettu tai nähty. Mut selvää on että tilanne on nyt todella tulenarka ja pahuus on siinä mielessä lisääntynyt että tää ISIS mm. on tuonut ihan uuden uhkan niin että ihan hyvinvoinnin keskeltä jengiä on vapaaehtoisesti lähtemässä taistelemaan sen riveihin! Siis ihan uskomatonta ja tämä Ranskan tapaus on Euroopassa nyt todella käännekohta.
Mitä tästä nyt sitten seuraa. Mä en usko että tämä jäi tähän. Mä pelkään ja uskon että nyt ne ihan oikeasti haluaa sen pyhän sotansa jonka nimi pitäisi kyllä pyhän sijasta olla Pahuuden ja Saatanan sota.
Ja johtaako tämä sitten sinne lopulliseen Harmageddoniin, se jää nähtäväksi. Ja ajatelkaas että Raamatussa sekin on ennustettu. Vielä mun lapsuudessa ja nuoruudessakaan en käsittänyt miten koko maailma muka voi seurata sitä sotaa (kun ei vielä ollut nettiä eikä muuta tätä tekniikkaa). Oli vaikea tajuta se, että koko maailma pystyis seuraamaan mitä jossain kaukana tapahtuu.
Nythän siinä ei ole enää mitään ihmeellistä kun livenä voi seurata mitä vaan missä vaan.
Mielenkiintoista nähdä mitä tästä kaikesta seuraa. Mutta surullista myös koska kyllä maailma on nyt lopullisesti pilattu. Muslimeja ei olisi pitänyt päästää Eurooppaan ollenkaan ja se joka ei tästä ole samaa mieltä on kyllä täysin sokea tai umpityhmä haihattelija. Mutta toisaalta, näin oli tarkoitus käydä että ennustukset käy toteen. Toivon kuitenkin ettei hirveästi tarvitsisi viattomien kärsiä mutta ahdistuksen ajat ei kyllä sen puolesta puhu