huonoko
...mies sanoi minua huonoksi äidiksi... Tuo on järkyttävintä mitä minulle on koskaan sanottu.
Siis olet tuon tyypin kanssa edelleen?Olin ollut kaksi kertaa aiemmin sängyssä. Sitten tapasin mieheni ja ensimmäisen rakastelu kerran jälkeen, kun selvisi, etten ollutkaan neitsyt, niin hän sanoi, että olin ollut kuin löysäksi naitu lutka.
Oletko kuittaillut isällesi joskus tästä?Isä sano joskus 35 vuotta sitten, että minusta ei tuu koskaan mitään ja että hän säälii sitä miesparkaa joka minut ristikseen saa. Sisko oli musikaalinen ja lahjakas ja hyvä koulussa ja kaikin puolin kunnollinen.
Se ei kyllä murskaa enää, mä olen kouluttautunut, hyvässä työssä, hoitanut asiani, takana 30v parisuhde ja mahtavat lapset. Sisko on säälittävä juoppo joka on saanut kenkää kolmesta viimesimmästä työpaikastaan.
Sama minulla, jopa lääkäreiltä olen saanut samanlaisia tokaisuja. "Olet niin nuori, mieli muuttuu monta kertaa", "nainen ei voi välttyä vauvakuumeelta" jne.Ei ehkä murskaavaa mutta todella todella ärsyttävää on se vakio "No, vielä ehdit muuttaa mielesi", kun on puhe lasten hankkimisesta. Jotenkin se vain korpeaa, kun joillakin on tarve yliolkaisesti mitätöidä toisten valintoja. Varsinkiin kun emme ihan kelle tahansa omaa lapsettomuuspäätöstämme mainosta. Kyllä siinä tuntee koko omaa elämäänsä vähäteltävän tietyllä tapaa.