murrosikäisiäkö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
lasten mummi kysyi mitä hän on meille tehnyt ja kun vastasimme ettei ole mitään tehnyt vaan mielipahaa aiheuttanut sanomisillaan.
hän haukkui että käyttäydymme kuin murrosikäiset ja kasvakaa aikuisiksi ja sen koommin ei ole minkäänlaista yhteyttä pitänyt.
käyttäydymmekö me kuin murrosikäiset kun kerroimme tunteemme? vai onkohan se lasten mummi nyt se murrosikäisen tavoin käyttäytyvä? :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 20:43 vaikee sanoo kirjoitti:
olisi kiva tietää missä asiassa mummin mielestä käyttäydyitt murrosikäisen tavoin?
Osuiko oikeaan kun niin otitte itseenne? :kieh:

no yksi esimerkki...
odotin toista lastani ja raskaus oli todella vaikea kun vauva meinasi syntyä ennenaikaisesti ja minut määrättiin vuodelepoon..olin sairaalassakin välillä vuodelevossa.
Mummi soitti ja sanoi että hän toivoo että vauva syntyis ennen aikojaan että päästäis hänen tyttärensä häihin ja kun ilmoitimme ettemme sinne uskalla lähteä kun tilanne on tällainen(miehelläni oli vapaat kädet lähteä mutta ei halunnut minua jättää siinä tilassa yksin 2vuotiaan kanssa).
Jälkeenpäin anoppi kysyi mitä on tehnyt ja kun kerroimme että meistä tuntui että sinulle on häät tärkeemmät kuin lapsen henki joka kohdussa kasvaa niin silloin se sanoi että olemme murrosikäisiä!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 13:49 ÄIPPÄ kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 20:43 vaikee sanoo kirjoitti:
olisi kiva tietää missä asiassa mummin mielestä käyttäydyitt murrosikäisen tavoin?
Osuiko oikeaan kun niin otitte itseenne? :kieh:

no yksi esimerkki...
odotin toista lastani ja raskaus oli todella vaikea kun vauva meinasi syntyä ennenaikaisesti ja minut määrättiin vuodelepoon..olin sairaalassakin välillä vuodelevossa.
Mummi soitti ja sanoi että hän toivoo että vauva syntyis ennen aikojaan että päästäis hänen tyttärensä häihin ja kun ilmoitimme ettemme sinne uskalla lähteä kun tilanne on tällainen(miehelläni oli vapaat kädet lähteä mutta ei halunnut minua jättää siinä tilassa yksin 2vuotiaan kanssa).
Jälkeenpäin anoppi kysyi mitä on tehnyt ja kun kerroimme että meistä tuntui että sinulle on häät tärkeemmät kuin lapsen henki joka kohdussa kasvaa niin silloin se sanoi että olemme murrosikäisiä!

Kyllä hassua, että ei voinut lähteä siskonsa häihin.puhelimet ym. on keksitty. Taidatte olla vähän murkkuja.

Odottavana rennosti juhliin. Juhlissa on yleensä paljon henkilöitä...kyllä sieltä joku olisi tarvittaessa vienyt tarvittavaan hoitoon.
Miksi isä ei voinut vastata 2v lapsesta eikä ns. huonosti voiva äiti ???

Enemmän siitä näköjään stressaantuu kun jättää juhlat väliin ja vielä läheisten välit tulehtuu!!!

Oikeesti odottava päättää mitä tekee mutta rentous on ++++

Minusta teitte oikean päätöksen, koska ennenaikaisen synnytyksen riskiä ei kannata ottaa. Ei minunkaan mieheni olisi halunnut lähteä minnekään juhliin, jos minä olisi maannut sairaalassa tai kotona vuodelevossa ja pelkona olisi ollut, että vauva voi syntyä milloin vain.

Nuo kommentit 'miksi et mennyt juhliin vaan tulehdutin välit anoppiin' ovat täysin plörinää, ei mahtanut olla äiti laisinkaan tuon sanoja. Tai sitten raskaudet ovat menneet toooosi hyvin eikä mitään komplikaatioiden riskiä ole ollutkaan. Vauva aina ensin tuollaisessa tilanteessa.

Voi että kun pisti vihaksi toi "odottava rentona juhliin" ja "miksei mies lähteny juhliin kun tulevan lapsen äiti makaa vuodelevossa koittaen pitää vauvan vielä mahassa"!!!! :kieh: Jos jonkun raskaus on ollut rentona juhlimista, onnea siitä, mutta jos omalle kohdalle sattuisi mahdollisuus ennenaikaisuuteen ja lääkärin määräämä vuodelepo, muuttuisi ääni kellossa. Surullista kohdata ihmisiä, joilla ei ole kykyä eläytyä toisen asemaan :'(

Yhteistyössä