Murkuille yllätysjoulukalenteri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideoija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Just oli jossaki lehdessä sellanen kosmetiikka kalenteri =) siis tytölle, pojalle hiukka vaikeampi =) no mun murkkupoika tyytyy mielellään suklaakalenteriin onneks.

Mikähän lehti se ois ollu?

Niinpä, noille pojille on kyllä aina aika vaikeaa, kun ei ne enää leiki, ku semmosilla kalliilla elektronisilla vempaimilla, lukeminenkaan ei maistu, mutta herkut kyllä senkin edestä. Ehkä pitäis miettiä niille joku "tehtäväkalenteri" tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ideoija:
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Just oli jossaki lehdessä sellanen kosmetiikka kalenteri =) siis tytölle, pojalle hiukka vaikeampi =) no mun murkkupoika tyytyy mielellään suklaakalenteriin onneks.

Mikähän lehti se ois ollu?

Niinpä, noille pojille on kyllä aina aika vaikeaa, kun ei ne enää leiki, ku semmosilla kalliilla elektronisilla vempaimilla, lukeminenkaan ei maistu, mutta herkut kyllä senkin edestä. Ehkä pitäis miettiä niille joku "tehtäväkalenteri" tms.

Ettei olis ollu Demi :ashamed: siis se tulee mun tytölle ja sitte ihan vahigossa satun välillä lukemaan sen (seli seli :D )
Mut siis jossaki lehdessä vasta törmäsi tollaseen, tosin helppo rakentaa iteki pieniä kynsilakkapulloja, minihuulipunaa, luomiväri, tukkapompula jne :D

Anttilan joulukuvastossa oli kosmetiikkakalenteri.
Mutta jos itse tekee niin vähän riippuu saajan kiinnostuksen kohteista tietenkin mitä kannattaa laittaa kalenteriin ja minkä hintaisia saa olla?

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Anttilan joulukuvastossa oli kosmetiikkakalenteri.
Mutta jos itse tekee niin vähän riippuu saajan kiinnostuksen kohteista tietenkin mitä kannattaa laittaa kalenteriin ja minkä hintaisia saa olla?

No justtinsa sitä selailinki tässä päivänä eräänä sehän se oli :D

Yhteistyössä