Murinaa... Lukekaa nyt joku, vaikka ette kommentois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nanna

Vieras
Mies on tänään ollut Helsingissä juoksemassa maratonin, jee hyvä kulta! :) Hän on siellä jonkun järjestäjän kyydillä, eli samassa bussissa on muutama muukin kuin hän. (Ja Helsingistä tänne kotiin matkaa joku 250km)

Mies soitti kahdeksan aikaan ja sanoi, että varmaan aika piakkoin alkavat lähteä kotiin ku kaikki juoksijat (siis siitä bussista)ovat päässeet jo maaliin. No nyt hetki sitten sain mieheltä viestin, että he lähtevätkin vasta nyt ajamaan sieltä kotiin, kun pari tyyppiä oli innostunut juoksun jälkeen muutamalle vahvistavalle ja niitä oli sit täytynyt odotella.

Mua ärsyttää miehen puolesta (ja muidenkin) eräiden tommonen idioottimainen käytös. Meilläkin on huomenna oman lapsen synttärijuhlat (ei onneks heti aamusta kuitenkaan) ja eihän toi maratonin juokseminen mitään kevyttä urheilua oo, joten miehelle olis ollu tärkee saada kunnolla levätä sen jälkeen. Tuskin se siellä bussissa onnistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Kyllä muakin ärsyttäisi... Jotkut vaan ei ajattele muuta kuin omaa persettään...

No niinhän se on. Eikä mua ärsyttäis jos ois ollu kyseessä kalastusreissu, tai joku autojuttu tms. Mä en vaan ymmärrä, että tommosen lajinkin kanssa täytyy päästä viinalla läträämään.

Yhteistyössä