Muoti mielessä -blogi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta entinen lukija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin no, jos blogin nimi on Muoti mielessä, niin silloin käsitän, että blogi on aika lailla pelkkää muotia, eli päivän asu ja Pariisin muotiviikot. Kurkkasin tuonne blogiin, eikä kyllä vois vähempää kiinnostaa, missä asussa tämä rouva kulloisenakin päivänä kekkaloi.

Muotiblogeja on paaaaljon, ja kyllä useimmissa on muitakin muotiaiheita kuin päivän asu. Sitäpaitsi tuon blogin nimi ei oikein sovi siihen että pukeutumistyyli onkin klassinen ja tylsähkö - muotihan on ihan muuta.

No sitä väliä, että kun selvästikin blogin pitäjä haluaisi paljon lukijoita ja myös tehdä hyvää blogia, niin tuollaisena se on hyvin tylsä.

Ja kirjoitat täällä asiasta koska...? Olet tuon blogin pitäjä tai sulla on kilpaileva blogi? Miksi tuon yksittäisen blogin tyyli nyppii noin? Maailma on täynnä paljon huonompia blogeja, joita voi moittia. No EVVK joka tapauksessa.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Voi voi "solasola" et osunut oikeaan, en pidä mitään blogia. Eikä kyseinen asia mua mitenkään nypi, vaan harmittaa vaan kun sekin blogi voisi olla paljon parempi kuin mitä suppeudessaan on.
Miksi sua nyppii mun kysymys?
:D

Voi voi "solasola" et osunut oikeaan, en pidä mitään blogia. Eikä kyseinen asia mua mitenkään nypi, vaan harmittaa vaan kun sekin blogi voisi olla paljon parempi kuin mitä suppeudessaan on.
Miksi sua nyppii mun kysymys?
:D

Ihmettelen vain, että jos blogin nimikin jo on Muoti mielessä, niin sua häiritsee että se keskittyy tyypin käyttämiin vaatteisiin ja muotiviikkoon. Vastaavia blogeja on 14 tusinassa. Palaan ekaan kysymykseeni, mitä väliä?

En ymmärrä miksi aloitit tämän ketjun, muttei minun tarvitsekaan ymmärtää.
Ratkaisu: Lue parempia blogeja.

Aloitin siksi, että halusin tietää onko muitakin kyseisen blogin lukijoita, joita harmittaisi sen suppeus.

Se on totta ettei sitä ole pakko lukea, mutta haluaisin lukea parempaa "Muoti mielessä" -blogia, koska blogin pitäjästä saa vaikutelman että luulee olevansa guru muoti- ja tyyliasioissa vaikkei tosiasiassa siltä minusta vaikuta, joten blogi on viihdyttävä.

Ja muoti tosiaan on aika lailla eri juttu kuin klassiset ja tylsät vaatteet kuten joku tuossa joku mainitsikin.

Aloitin siksi, että halusin tietää onko muitakin kyseisen blogin lukijoita, joita harmittaisi sen suppeus.

Se on totta ettei sitä ole pakko lukea, mutta haluaisin lukea parempaa "Muoti mielessä" -blogia, koska blogin pitäjästä saa vaikutelman että luulee olevansa guru muoti- ja tyyliasioissa vaikkei tosiasiassa siltä minusta vaikuta, joten blogi on viihdyttävä.

Ja muoti tosiaan on aika lailla eri juttu kuin klassiset ja tylsät vaatteet kuten joku tuossa joku mainitsikin.

Miksi et anna palautetta suoraan blogin pitäjälle?

Kuule yritetty on, kohteliaasti vinkaten eikä haukkuen. Reaktio siihen on poikkeuksetta hyökkäyspuolustus, että hän on oikeassa ja turha tulla tänne mielipahaa aiheuttamaan. Eriävät näkemykset pukeutumisen suhteen on siinä blogissa big no-no, eli tyydyn vain passiiviseen rooliin :)

Kuule yritetty on, kohteliaasti vinkaten eikä haukkuen. Reaktio siihen on poikkeuksetta hyökkäyspuolustus, että hän on oikeassa ja turha tulla tänne mielipahaa aiheuttamaan. Eriävät näkemykset pukeutumisen suhteen on siinä blogissa big no-no, eli tyydyn vain passiiviseen rooliin :)

Mutta oikeassahan hän on. Jos blogi ei miellytä sinua, lopeta lukeminen. Blogin pitäjällä on täysi oikeus kirjoittaa juuri niistä aiheista ja juuri sillä tavalla kuin hän itse haluaa.

En minäkään ole omaa blogiani lähtenyt muuttamaan mihinkään suuntaan, vaikka muutama ihminen on siitä antanut palautetta "kohteliaasti vinkaten".

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Kirjoitinpa epäselvästi, sillä tottakai jokainen saa tehdä juuri sellaista blogia kuin itse haluaa, siitä en ole "vinkannut". Vaan yleisesti siellä aiheena olleet asiat / vaatteet / ym. joista voin joskus olla eri mieltä kirjoittajan kanssa, niin on taatusti parempi pitää omana tietonaan.
No joo, taidan olla ihan yksineni näiden ajatusteni kanssa, pitääpä yrittää katsoa asiaa toisesta vinkkelistä ;)

Saahan sieltä inspiraatiota omaan pukeutumiseenkin. Hiljattainkin oli sellainen super-innovatiivinen päivän asu kuin sininen paitis ja beiget chinot, ja tuota komboahan ei ole nähty naisten yllä kuin 600 000 kertaa 40 vuoden aikana BUAHAHAHAA
.

Ihanko oikeesti kulutatte aikaa tallaiseen. Eikös homma mene niin, että kiinnostaviin blogeihin ne vierailut tehdään. Jos ei jostain syystä juuri tämä kyseinen blogi kiinnosta, on parasta siirtyä toisaalle. Tai leväyttää eetteriin oma täydellinen blogi.
Olisi kiva tulla vierailulle.
Sattumalta yksyin tänne, ja luin tätä anstia loppuun saakka. Ja hukkasin aikaani.

Yhteistyössä