no oli, mut auts ei varmaan halua että se tunnistettiinAlkuperäinen kirjoittaja oliko:oliko se mies kiinalainen? sitten se oli autsAlkuperäinen kirjoittaja Nii:Nyt mua kyl huvittaa miten voi löytää jostain täältä netin palstalta ihmisen jonka on nähny samassa päivystyksessä.. siis se että satuin yleensä lukemaan koko alotusta ja se kuulosti niin tutulta. ja ku vähän tein salapoliisin hommia niin taidan olla varma asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja Nii:Kävitkö PHKS:ssä? Olin kans illalla siellä ja joku äiti oli miehen ja lastensa kans.. samoilla oireilla
Meidän vipeltäjä sai taas kuurin korviin, 4 tulehdusta jo ollu...
kyllä kuule aikas tiukasti sille lekurille sanottiin.. mutta en hän moi sinne osastolle noin vaan mennä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:etkö osannu koveutua!!!!! eihän tuo ole normaalia lapsi kuivuu
kysyin tota pissajuttua kansa mutta kun verikokeet ok niin ei voi olla pissatulehdusta...Alkuperäinen kirjoittaja apua:toivottavasti tämä päättyy hyvin... =( ettei vaan ois pissatulehus? meillä likalla samat oireet ja 3tena pvänä suoraan osastolle tippaan jossa oltiin 6pvää ja tk:n mielestä kuume oli NORMAALIA 10kkn ikäsellä, jepjep.
että meni luotto tk hlökuntaan silloin.
siis ei oikeastaan ole hereillä ollenkaa jos en herätä... ja sitten kun herätän tai sairaalassa alettiin tutkii niin hirvee huuto.. ja sittne kun annan itkuun tutin niin taas nukahtaa.. yöllä muutaman kerran heräili huutamaan kun yskiAlkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Jos jaksat niin viittitkö vielä kertoa että paljonko tyttö hereillä? Huutaako koko hereillä olo ajan?
Jos lapsi on tosi väsynyt ja hereillä ollessa ei tyytyväinen plus että hän on kyllä jo jonkin asteisesti kuivunut, veisin vaan päivystykseen ja sanoisin että nyt on kuunneltava äitiä, kaikki ei ole todellakaan kunnossa!! Kyllä niiden on pakko jo pikkuhiljaa se tippaan ottaa kun toisen nesteen saanti on noin huonoa!!!
mä esitin kantani että haluan että röntgen otetaa mutta ei käynyt kun labrat ok... se mehiläisen lekuri sanoi että crp ei välttämättä nouse vaikka olis keuhkokuumeAlkuperäinen kirjoittaja jenni87:Tää on niin tätä... paskaa julkista terveydenhoitoa!
Meiltäkin löytynyt lapselta esimerkiksi angiinaa, korvatulehdusta ja keuhkokuumetta jotka todetty yksityisellä koska julkisilla puolella ei tehty mitään (edes otettu verikoetta). Ja joo, nykyään osaan olla kovana ja VAATIA!
Niin, nukkuu kun on niin kipeä. Menisin sinne päivystykseen ja sanoisin, että mä en täältä pois lähde ennenkun olemme hoitoa (nesteytystä, keuhkokuva).Alkuperäinen kirjoittaja auts:ja siis nää kaikki kerroin lekurille mutta niitten mielestä kaikki ok.. lekuri sanoi mulle hyvä kun lapsi nukkuu
Et lähde pois ennenkun ottavat! Meillä lapsi oli TODELLA sairas talvella ja hänellä ei noussut crp vaikka oli mm. angiinaa ja keuhkokuume! Mut meiltä ei tosin edes julkisella sitä verikoetta otettu!Alkuperäinen kirjoittaja auts:mä esitin kantani että haluan että röntgen otetaa mutta ei käynyt kun labrat ok... se mehiläisen lekuri sanoi että crp ei välttämättä nouse vaikka olis keuhkokuumeAlkuperäinen kirjoittaja jenni87:Tää on niin tätä... paskaa julkista terveydenhoitoa!
Meiltäkin löytynyt lapselta esimerkiksi angiinaa, korvatulehdusta ja keuhkokuumetta jotka todetty yksityisellä koska julkisilla puolella ei tehty mitään (edes otettu verikoetta). Ja joo, nykyään osaan olla kovana ja VAATIA!
se lekuri sanoi että keuhkokuume pit'ää pystyä toteamaan ilman keuhkokuvaa että se vaan varmistetaan silläAlkuperäinen kirjoittaja jenni87:Et lähde pois ennenkun ottavat! Meillä lapsi oli TODELLA sairas talvella ja hänellä ei noussut crp vaikka oli mm. angiinaa ja keuhkokuume! Mut meiltä ei tosin edes julkisella sitä verikoetta otettu!Alkuperäinen kirjoittaja auts:mä esitin kantani että haluan että röntgen otetaa mutta ei käynyt kun labrat ok... se mehiläisen lekuri sanoi että crp ei välttämättä nouse vaikka olis keuhkokuumeAlkuperäinen kirjoittaja jenni87:Tää on niin tätä... paskaa julkista terveydenhoitoa!
oltiin just lähetteen kanssa lastenpolilla.....Alkuperäinen kirjoittaja Juh:Mä varmaan menisin ilman lähetettä sinne lastenpolille ja sanoisin, että EI SAADA LÄHETETTÄ! Kyllähän noin sairas pikkuinen täytyy hoitaa..! ihme toiuhua lääkäriltä!