Muoks: Katsokaa mitä minä pelastin. *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja storm
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muori:
Ehdottaisin sellaista, että jos saisimme nuo kissat tänne tissille nyt muutamaksi viikoksi, antaisimme sitten ne takaisin teille tai toinen teille ja toinen meille, ihan miten sovitaan...ois ihana vaan antaa niille Oikeaa Tissiä! :)
mä en antaas sulle mitn, kuulostat epäilyttävältä...... mutta ap: tsemiä kissojen hoitoon, ja varmasti rakastut itse niihin ettet malta pois antaa :heart:
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
kuvan perusteella veikkaisin että pennuilla on enemmän kun 3 viikkoa ikää
se voi olla, ne ovat vaan niin kamalan pikkuisia. Mutta kokeilin niin osaavat jo syödä tuommoista mössöä mitä niille tein ja kun yritin antaa korviketta sellaisesta kissavauvoille tarkoitetusta tuttipullosta niin niille ei kelvannut.
 
muori
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja muori:
Ehdottaisin sellaista, että jos saisimme nuo kissat tänne tissille nyt muutamaksi viikoksi, antaisimme sitten ne takaisin teille tai toinen teille ja toinen meille, ihan miten sovitaan...ois ihana vaan antaa niille Oikeaa Tissiä! :)
mä en antaas sulle mitn, kuulostat epäilyttävältä...... mutta ap: tsemiä kissojen hoitoon, ja varmasti rakastut itse niihin ettet malta pois antaa :heart:
No kiitos vain, voi järki...:headwall:
 
storm
minä laitan toisen kuva josta näkyy varmaan koko paremmin jos joku sitten osaisi arvioida, ehkä voivat olla jo 4 viikkoa? Olen majoittanut ne nyt pyykkikoriin ja puuroa suostuvat syömään kun äsken niille keitin.
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
minä laitan toisen kuva josta näkyy varmaan koko paremmin jos joku sitten osaisi arvioida, ehkä voivat olla jo 4 viikkoa? Olen majoittanut ne nyt pyykkikoriin ja puuroa suostuvat syömään kun äsken niille keitin.
noni, kyl se siit lähtee :flower:
eiköhän, kyllä minä nyt toivon että saan niistä huolehdittua ja sitten kun ovat tarpeeksi vanhoja niin ehkä pidän itse tai sitten etsin hyvän kodin. :)
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja Memelisa:
Täytyy kyllä sanoo, et ovat ihan tuhottoman sulosia. Ottasin heti itelleni jos mies ei ois allerginen :(
ihania kyllä ovat :). meillä on jo kaksi koiraa mutta ihan tosissaan pitää vakavasti harkita jos pitäisin nuo itse. ja aina muka olen inhonnut kissoja :headwall: ..
 
TD
Ihan törkeän ihania! Itse veikkaisin iäksi 4-6 viikkoa. Meille on myös tulossa kissanpentuja ihan hetkenä minä hyvänsä :) Jaksamisia kissavauvojen kanssa! Toivottavasti piristyvät siitä. Meillä muuten isommatkin kissat ovat tykänneet lussuttaa teddykarvaista petiään.
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja muori:
Aaaaaaivan ihania otuksia!! :heart: Tsemppiä vaan hurjasti!! Voisin pistää sulle yv:tä, jos tulee ropleemia ja "tissintarvetta" myöhemmin, voit ottaa sitten yhteyttä...:)
juu laita ihmeessä ja tosiaan, jos päädyn etten näitä itse pidä niin ovat hyvää kotia vailla, jonka uskon että teiltä saisivat :)
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja muori:
Minustakin nuo ovat vanhempia kuin 3viikkoa, veikkaisin jotain 5viikkosiks...
eli voivat hyvinkin selvitä jo ilman tissiä! :)
minä vähän ajattelinkin kun eivät suostuneet tuosta pullosta juomaan, purivat sitä vain
 
ainakin neliviikkoisilta näyttävät, jos kerran puurokin jo uppoaa, mössää siihen puuroon kissanpennuille tarkoitettua purkkiruokaa ja vaikka sitten vielä sitä maitovastiketta. teet sellaisen löysän vellin
 
.
Osaavatko jo liikkua jaloillaan niin, että maha ylhäällä? Vai liikkuvatko vielä eteenpäin maha maassa? Kokeile lautaselle jotain juotavaa ja kasta kissan suuta siihen. Jos siitä sitten alkaisi litkimään.
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Osaavatko jo liikkua jaloillaan niin, että maha ylhäällä? Vai liikkuvatko vielä eteenpäin maha maassa? Kokeile lautaselle jotain juotavaa ja kasta kissan suuta siihen. Jos siitä sitten alkaisi litkimään.
osaavat jo ihan omilla jaloillaan kävellä mutta aika sellaista hataraa se meno vielä on. tosiaan puuroa ottavat ja kaikkea vähän kiinteämpää mutta pelkkä maito ei ole lautaselta vielä uponnut
 
vieras
Voi miten ihania! Teit hyvän työn ap!

Varmaan tiedätkin, mutta sanotaan nyt vielä, paljon hellyyttä pikkuisille, kun ovat emostaan joutuneet eroon, niin että tulevat ihmisrakkaiksi kissoiksi. Suosittelen ostamaan kissakirjan, etenkin jos päätät pitää ne. Niitä saa melko edullisesti kirjakaupoista, ja niissä on hyvät hoito- ja kasvatusohjeet.
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi miten ihania! Teit hyvän työn ap!

Varmaan tiedätkin, mutta sanotaan nyt vielä, paljon hellyyttä pikkuisille, kun ovat emostaan joutuneet eroon, niin että tulevat ihmisrakkaiksi kissoiksi. Suosittelen ostamaan kissakirjan, etenkin jos päätät pitää ne. Niitä saa melko edullisesti kirjakaupoista, ja niissä on hyvät hoito- ja kasvatusohjeet.
yritän mahdollisimman paljon pitää sylissä pikkuisia, nyt ne eivät enää pelkää niin paljon, uskaltavat leikkiä ja tulevat katsomaan mitä muut tekevät. nopeasti noin pienet näköjään tottuu :)
 
storm
Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:
Hei, Storm! Jos kaipaat kisuille kotia, voisin toiselle niistä tarjota kodin, kunhan hieman ensin kasvavat. Olen itsekin Oulusta.
hyvä tietää, jos sinulla on tunnus niin laita yv:tä, voidaan sitten palailla asiaan kun kisut kasvavat jos vielä tarvitsevat kotia :)
 
Voi että mitä "palvelua" Oulun ESYstä! Ihan uskomatonta, että kaurapuuroakin vielä.. Sinnehän täytyy ihan laittaa palautetta.. Olen ihan tyrmistynyt! Höh! Ei tainut olla ainakaan kissaihminen puhelimen päässä!!
Mustakin pennut näyttää ainakin 4 viikkoisilta. Oisko sulla mahdollisuus punnita pentuja, esim talousvaa´alla?
Korvaa se kaurapuuro kissanruoalla, ihan penturuoalla siis (esim Hills, RoyalCanin..) ja laita emonmaidonkorviketta sekaan. Kissa on lihansyöjä ja kaura(puuro) ei ruokavalioon kuulu. Kuivamuonaakin voit laittaa tarjolle niin saa pikku hampaille työtä.
Kyllä ne kissanpennut kissantavoille oppii ilman emoakin (onneksi niitä on sentään kaksi), jotkut oppii paremin, jotkut huonommin, jotkut lutkuttaa, jotkut ei ja joillekin voi tulla myöhemmin ongelmia sisäsiisteyden kanssa.
Voit hankkia kotiin myös Feliway haihduttminen, siinä on kissan feromoneja, joilla on kissaa rauhoittava/sopeuttava vaikutus, googleta vaikka :)
Voi kun mua ihan harmittaa puolestasi kun tuollaista palvelua sait eläinsuojeluyhdistyksestä, minähän sitä ehdotin sinne yhteydenottoa :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
tuon väriset kissat on kaikki uroksia =) ja taas kaikki ns. kilpikonnan väriset kissat on narttuja.
Mun on ihan pakko sanoa tähän, että ei kaikki tuon väriset ole uroksia, mulla on 2 elävää todistetta siitä, koska mulla on kaksi ton väristä kissa ja toinen on poika ja toinen tyttö

 

Yhteistyössä