A
Addikti
Vieras
En poistanu ketään kavereistani, mut nyt enää muutamat näkee mun seinän. Eli eivät näe tilapäivityksiäkään, eivätkä voi kirjottaa seinälle tai kommentoida ym. Laittakoon viestiä inboxiin jos on asiaa. Kätsyä. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:On tullut siihen tulokseen, että jos facebookissa aikuiset ihmiset voivat kiusata toisiaan niin tuolla kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:mä varmaan lähden pois facebookista. Ne ihmiset jotka mut pyytivät sinne, eivät vastaa koskaan mihinkään. Sitten jos joskus pyydän jotain uutta ihmistä , hänestäkään ei kuulu mitään.
Aikaisemmin jo totesin, että luulin ennen facebook aikaa , että minulla olisi enemmän ystäviä. Hyvä, että oikeat ystävät ovat tulleet selväksi tätä kautta. Ei tarvi minunkaan enää yrittää pitää yhteyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon kans huomannu että siellä facebookissa on hyvä ja nerokas konsti kiusata ihmisiä ikään kuin yhdestä sopimuksesta,jos on jostain verkostosta kyse..Ei esim.kommentoida jonkun päivityksiä koskaan,valokuvia,ei tavallaan noteerata mitään jonkun ihmisen tilapäivityksiä,seinää,ym. Tämä on niinku eristämistä,joka on kiusaamisen yksi muoto.Aika jalo muoto eikä ketään voi silloin suoraan kiusaamisesta syyttää,joka näin toimii:O
Kokeile piruuttas laittaa sinne jotain aivan käsittämätöntä läppää.Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon kans huomannu että siellä facebookissa on hyvä ja nerokas konsti kiusata ihmisiä ikään kuin yhdestä sopimuksesta,jos on jostain verkostosta kyse..Ei esim.kommentoida jonkun päivityksiä koskaan,valokuvia,ei tavallaan noteerata mitään jonkun ihmisen tilapäivityksiä,seinää,ym. Tämä on niinku eristämistä,joka on kiusaamisen yksi muoto.Aika jalo muoto eikä ketään voi silloin suoraan kiusaamisesta syyttää,joka näin toimii:O
Joo olen huomannut tämän saman. Mun juttuja ei koskaan kommentoida, mutta jos jonkun muun seinälle tulee jotain, heto on kymmenen yhteistä tuttua kommentoimassa.
Huomattu on. Ei tunnu yhtään kivalta. Tuntuu kuin en olisi olemassakaan. Kukaan ei vaivaudu
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon kans huomannu että siellä facebookissa on hyvä ja nerokas konsti kiusata ihmisiä ikään kuin yhdestä sopimuksesta,jos on jostain verkostosta kyse..Ei esim.kommentoida jonkun päivityksiä koskaan,valokuvia,ei tavallaan noteerata mitään jonkun ihmisen tilapäivityksiä,seinää,ym. Tämä on niinku eristämistä,joka on kiusaamisen yksi muoto.Aika jalo muoto eikä ketään voi silloin suoraan kiusaamisesta syyttää,joka näin toimii:O
Joo olen huomannut tämän saman. Mun juttuja ei koskaan kommentoida, mutta jos jonkun muun seinälle tulee jotain, heto on kymmenen yhteistä tuttua kommentoimassa.
Huomattu on. Ei tunnu yhtään kivalta. Tuntuu kuin en olisi olemassakaan. Kukaan ei vaivaudu
Joo,sit tulee joku "auto" hakemaan,muuten hyvä
Kokeile piruuttas laittaa sinne jotain aivan käsittämätöntä läppää.
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Kokeile piruuttas laittaa sinne jotain aivan käsittämätöntä läppää.Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon kans huomannu että siellä facebookissa on hyvä ja nerokas konsti kiusata ihmisiä ikään kuin yhdestä sopimuksesta,jos on jostain verkostosta kyse..Ei esim.kommentoida jonkun päivityksiä koskaan,valokuvia,ei tavallaan noteerata mitään jonkun ihmisen tilapäivityksiä,seinää,ym. Tämä on niinku eristämistä,joka on kiusaamisen yksi muoto.Aika jalo muoto eikä ketään voi silloin suoraan kiusaamisesta syyttää,joka näin toimii:O
Alkuperäinen kirjoittaja no manners:Kirjotellaan semmosia statuksia, jotka on piilovittuilua ja ruoditaan asioita "yleisellä tasolla", mutta selvästi koskien joitain ihmisiä joiden kanssa ollut jotain erimielisyyttä. Hehe, ja jos menet kysymään yv:nä, että tarkoittaako statuksesi mahdollisesti minun ja sinun välillä tapahtuneita asioita, niin homma kielletään muka ihmetellen. Ja lissää vettä myllyyn: päivitellään sitten sitä "yleisellä tasolla" että kun ihmiset luulevat että aina puhutaan heistä, vaikke oikeasti todellakaan muiden asiat kiinnosta. Voi kun fiksua :heart: Aattelinpa seuraavaksi kysyä ihan kasvotusten ja katsoa reaktiota. Nam!
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Alkuperäinen kirjoittaja no manners:Kirjotellaan semmosia statuksia, jotka on piilovittuilua ja ruoditaan asioita "yleisellä tasolla", mutta selvästi koskien joitain ihmisiä joiden kanssa ollut jotain erimielisyyttä. Hehe, ja jos menet kysymään yv:nä, että tarkoittaako statuksesi mahdollisesti minun ja sinun välillä tapahtuneita asioita, niin homma kielletään muka ihmetellen. Ja lissää vettä myllyyn: päivitellään sitten sitä "yleisellä tasolla" että kun ihmiset luulevat että aina puhutaan heistä, vaikke oikeasti todellakaan muiden asiat kiinnosta. Voi kun fiksua :heart: Aattelinpa seuraavaksi kysyä ihan kasvotusten ja katsoa reaktiota. Nam!
Siis what?! Järkkyä! Ja tekeekö tätä ihan aikuiset ihmiset?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Alkuperäinen kirjoittaja no manners:Kirjotellaan semmosia statuksia, jotka on piilovittuilua ja ruoditaan asioita "yleisellä tasolla", mutta selvästi koskien joitain ihmisiä joiden kanssa ollut jotain erimielisyyttä. Hehe, ja jos menet kysymään yv:nä, että tarkoittaako statuksesi mahdollisesti minun ja sinun välillä tapahtuneita asioita, niin homma kielletään muka ihmetellen. Ja lissää vettä myllyyn: päivitellään sitten sitä "yleisellä tasolla" että kun ihmiset luulevat että aina puhutaan heistä, vaikke oikeasti todellakaan muiden asiat kiinnosta. Voi kun fiksua :heart: Aattelinpa seuraavaksi kysyä ihan kasvotusten ja katsoa reaktiota. Nam!
Ai tekeekö? Todellakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Alkuperäinen kirjoittaja no manners:Kirjotellaan semmosia statuksia, jotka on piilovittuilua ja ruoditaan asioita "yleisellä tasolla", mutta selvästi koskien joitain ihmisiä joiden kanssa ollut jotain erimielisyyttä. Hehe, ja jos menet kysymään yv:nä, että tarkoittaako statuksesi mahdollisesti minun ja sinun välillä tapahtuneita asioita, niin homma kielletään muka ihmetellen. Ja lissää vettä myllyyn: päivitellään sitten sitä "yleisellä tasolla" että kun ihmiset luulevat että aina puhutaan heistä, vaikke oikeasti todellakaan muiden asiat kiinnosta. Voi kun fiksua :heart: Aattelinpa seuraavaksi kysyä ihan kasvotusten ja katsoa reaktiota. Nam!
Ai tekeekö? Todellakin.
varmaankin noin parikymppiset aikuiset?
Alkuperäinen kirjoittaja ee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Alkuperäinen kirjoittaja no manners:Kirjotellaan semmosia statuksia, jotka on piilovittuilua ja ruoditaan asioita "yleisellä tasolla", mutta selvästi koskien joitain ihmisiä joiden kanssa ollut jotain erimielisyyttä. Hehe, ja jos menet kysymään yv:nä, että tarkoittaako statuksesi mahdollisesti minun ja sinun välillä tapahtuneita asioita, niin homma kielletään muka ihmetellen. Ja lissää vettä myllyyn: päivitellään sitten sitä "yleisellä tasolla" että kun ihmiset luulevat että aina puhutaan heistä, vaikke oikeasti todellakaan muiden asiat kiinnosta. Voi kun fiksua :heart: Aattelinpa seuraavaksi kysyä ihan kasvotusten ja katsoa reaktiota. Nam!
Ai tekeekö? Todellakin.
varmaankin noin parikymppiset aikuiset?
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Saanko kysyä minkä ikäisiä te ja ystävänne olette, joilla tällaista esiintyy?