jokohan mekin ukon kanssa onnistutaan tappelemaan.. (muutto+remppa..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Eli nyt alkaa olemaan aika selvä, et päästään muuttamaan omakotitaloon, kuntokartoitus ym enää odottaa, ja sit lyödään kaupat lukkoon :D

MUTTA:

:headwall: :headwall: me ei päästä varmaan ikinä yhteistyöhön sisustuksessa, ym asioissa :laugh:
Käytiin eilen kääntymässä yhdessä liikkeessä, katseltiin uutta ruokailuryhmää, ja molemmat bongattiin sama pöytä+ tuolit, mun suusta kuului: toi ois ihana, ja ukko sano ihan samaan aikaan: toi on ihan kamala :whistle:

Mä haluaisin jotain retrotapettia, jollekkin seinälle, ei mitään kovin isokuvioista, mut jotain, ja ukolle sellainen on taas ihan kamala kauhistus..

Värimaailmat meillä on ihan erilaiset, mä haluan vihreää (sellaista vanhaa vihreää) ukko taas olis jonkun vaalean tai muuten neutraalin värin kannalla :whistle:

Onneks siellä talossa on paljon puuta, lattiat osin parkettia, katot puuta, ja puolipaneelit eteisessä, joten ei ihan joka asiaa tarvii uusiks laittaa, niistä tykätään molemmat..

"pelottaa" jo mennä tapetteja ja maaleja valkkaamaan, kun tietää et me siellä sit tapettirullilla hakataan toisiamme kun molemmat yrittää pitää puolensa :laugh: :ashamed:

Nämä nyt on niitä asioita, missä toisen on annettava periksi. Ei ne meua hirveesti meidän olkkarissa viehätä nämä kotiteatterisysteemit, mutta antaa nyt miehen pitää ne... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Nämä nyt on niitä asioita, missä toisen on annettava periksi. Ei ne meua hirveesti meidän olkkarissa viehätä nämä kotiteatterisysteemit, mutta antaa nyt miehen pitää ne... :kieh:

niinpä :D

mut minä annan periksi, kun eihän siinä neutraalissa värimaailmassa ole mitään pahaa, mut tyttöjen huoneeseen mä en anna sen koskea :laugh: :whistle:

ihana päästä niille tekemään oikein tyttömäinen huone, kun Likka on tähän asti ollu Sällin kanssa samassa huoneessa, niin kaiken on pitäny olla neutraalia, nyt saa sit prinsessa hömppää levittää joka puolelle :D

Mulla on kans edessä samat ongelmat. Ostettiin se talo, ja päästään muuttamaan/remppaamaan toukokuussa, ja meillä on ihan eri ajatus siitä, miltä se sisustus tulee näyttämään. mä haluan vahvoja värejä ympärilleni, ja ukko jotain pastellia :x oon kyl ilmoittanu jo, et mä päätän sen, minkälainen kodihoitohuone sinne tulee, vaikka ukko yrittää siinäki sanoa oman sanansa. Mähän siellä kuitenki eniten oon..

Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Mulla on kans edessä samat ongelmat. Ostettiin se talo, ja päästään muuttamaan/remppaamaan toukokuussa, ja meillä on ihan eri ajatus siitä, miltä se sisustus tulee näyttämään. mä haluan vahvoja värejä ympärilleni, ja ukko jotain pastellia :x oon kyl ilmoittanu jo, et mä päätän sen, minkälainen kodihoitohuone sinne tulee, vaikka ukko yrittää siinäki sanoa oman sanansa. Mähän siellä kuitenki eniten oon..

anna sen sisustaa se kodinhoitohuone, sillä ehdolla et se sitä sit käyttääkin, eikä sun tartte :kieh:

Me ollaan puol vuotta keskusteltu olohuoneen sisustuksesta.... ja nyt sitten yht äkkiä löyty molemmille mieleinen sisustus ja huonekalujen järjestys. miehelle kun ei tuntunu mikään kelpaavan. mut sitten mies ehotti sellasta mikä mullekkin kävi jota sitten hiukan jatkoin lisää.

Meillä onneks molemmat tykkää samoista väreistä ja huonekaluista, mutta sitä järjestystä ei vaan olla koskaan saatu yhteistuumin tehtyy ennen kun nyt

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
Mulla onneksi on mies jota ei voisi vähemmän kiinnostaa materiaalien valinnat eli ihan oman pään mukaani saan kaiken valita :D

ei tuokaan ennen..mut maanantaina ku katottiin sitä harvoin tarjolla, ja siinä sillä toimittaja+oopperalaulaja perheellä oli sellainen vihreä pallokuositapetti (tai jotain renkaita ne kuviot kai oli) ja ihastuin siihen, ni ukko mietti hetken, ja sano, et hän on aina kuvitellu et sisustuksella ei oo paljoakaan väliä, mut kyllä sillä taitaakin olla :headwall: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Me ollaan puol vuotta keskusteltu olohuoneen sisustuksesta.... ja nyt sitten yht äkkiä löyty molemmille mieleinen sisustus ja huonekalujen järjestys. miehelle kun ei tuntunu mikään kelpaavan. mut sitten mies ehotti sellasta mikä mullekkin kävi jota sitten hiukan jatkoin lisää.

Meillä onneks molemmat tykkää samoista väreistä ja huonekaluista, mutta sitä järjestystä ei vaan olla koskaan saatu yhteistuumin tehtyy ennen kun nyt

meillä on suurinpiirtein huonekalut jo valmiina, ruokailuryhmä on ainoa joka on pakko ostaa, mut olkkariin on jo kaikki, niistä ei onneks tarvii tapella..

Meillä on ollut sama juttu. Tosin meillä minä olen kyllä määrännyt värit, mies myöntelee vieressä :) Meillä on kesällä edessä kylppäriremontti ja sinne käytiin jo tammikuussa ostamassa kaakelit, kun saatiin hyvät alennukset. Mies on just löytänyt lasioven saunaan ja kysyi josko se mulle kelpaa. Muut tilat remontoidaan pikkuhiljaa, kunhan säästellään rahaa. Keittiö on seuraavaksi vuorossa ja siihen ei mies kyll kauheasti mitään sano. Tosin on sanonut mielipiteensä kaappien väreistä, mutta muuten on ollut myöntyväinen mun suunnitelmaan. Minähän siellä eniten olen, vaikka mulla on se onni, että mies tekee myös ruokaa silloin tällöin.

Minä päätän meillä sisutuksessa lähes kaikki. Miestä ei voi vähempää kiinnostaa, mutta kuulema tykkää kyllä olla kun on nättiä ja viihtyisää. :)

Nyt uuteen taloon pintamateriaaleja valittaessa mies on kyllä mukana, sanomassa oman mielipiteensä. Yleensä se kuuluu hyvä se on.. Jossakin räikeissä tapauksissa saattaa sanoa jyrkemminkin ;)

Yhteistyössä