Muodon Vuoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nenne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olis ihana ajatella naivansa sellaisen uroon kanssa ja samalla fantasiana minulla tuo nainen siihen mukaan...
hakuasisin maistella vaik sinua samalla kun tää meitin kuningas nais mua... miten sä tekisit... oisko mahdotonta...

juu... tavallista seksiä... mutta haluaisin kokea millaista olisi olla naisen kanssa... joko pelkästään tai kolmantena...
""tavallista"" seksiä kylla saan helpolla mut fantasia kokematta...

siis mitä ihmettä tälle viestiketjulle tapahtui? Kysyttiin että kumman kanssa harrastaisitte seksiä christianin vai sen toisen (jonka nimeä en nyt tähän hätään muista ku oon vasta alkanu seurailemaan) ja yhtäkkiä puheet kääntyy johonki pillun ja kyrvän nuolentaan ja seuranhakuun että mitäs vittua? XD no joo ihan samahan se nyt mulle oha se ymmärrettävää että christian herättää yhessä kun toisessakin kuumia tunteita mut hei vähän rajaa kiitos. =)

Mutta itse valitsisin myös Christianin, koska se on ihanan pitkä ja hurjan komean. Toinenkin herrasmiehistä on hurmaava, mutta en tykkää niin lyhkäsistä miehistä, jos nyt siis puhutaan ulkonäkökohtaisesti. Luonnehhan se kuitenki oikeesti eniten merkkaa ja tässä kohtaa en ehkä valitsis kuitenkaan Christiania.

Yhteistyössä