Munko tässä nyt pitäs soittaa ystävälle?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Pistää kiehumaan.

Kaveri sai vauvan 3kk sitte. Oon nähny sen tasan kerran. Aina on pitäny nähä ja pitäny nähä, mut sit aina kaveri peruu. Ja ainaku on mulle sit soittanu et tulee käymään, vaikka ei oltais aikasemmin sovittukaan, sen pitäs käydä.
Sillonku kävin vauvaa kattomassa, musta tuntu et kaveri ois hieman masentunu. Jotenki puhu vauvasta niin tunteettomasti.
oon koittanu tarjota apua, rauhaa...
Mut nyt mua pisti tosissaan ärsyttämään, ku tää samanen kaveri ei tullu mun oman lapsen syntymäpäiville, kun oli juomassa. valehteli olevansa sairas seuraavana päivänä, vaikka krapulahan sillä oli, (ei siis tienny et tiesin hänen olevan ryyppäämässä), ja yhtäkkiä tänä aamuna sit kaheksalta kysyy voiko tulla nyt kyläilemään..
ja suuttu siis ku sanoin et nyt ei käy (oikeasti ei käynykkään).

Munko kuuluu nyt pyytää anteeks, jos mulle nyt ei aina käy vartin varotusajalla sitä nähä?? Ja vaikka oon koittanu soitella, ja ei vaan oo vastattu puhelimeen?? Ja nyt jätti tulematta mun lapsen synttäreille krapulan takia! Oon niin vihanen, ja sit vielä mua syytetään!!

Säälittää jo kaverisi puolesta, että pitää olla juomassa, jos kotona on V-A-S-T-A 3kk ikäinen vauva!! :(

Jos on masentunut, käske hakea apua. Muuten älä välitä koko tyypistä.

Alku pienen vauvan kanssa voi olla aika kaaosta ja äidin jaksaminen kortilla. Jos sun kaveri tykkäis nähdä mut ei aina jaksa vaikka on sovittu ja sit kun jaksaa niin ehdottaa heti näkemistä?
Mut ei mun mielestä sulla ole tuossa mitään anteeksipyydettävää, ei tietenkään sulle tarvii käydä näkeminen yhtäkkiä joka kerta kun toinen ehdottaa.
Ja tuo et ei tullu sun lapsen synttäreille, jos oli krapulassa niin eiks ollu parempi ettei tullu paikalle? Mä en tosin oikein ymmärrä tuon ikäisen vauvan äidin ryyppäämistä mut kukin tavallaan.

Sinuna sanoisin ihan suoraan tuosta, että ei aina noin lyhyellä varoitusajalla pysty näkemään. Tämänkin voi sanoa ihan nätisti ja luulisi ettei tästä tarvitse loukkaantuakaan.. onhan kaverisikin perunut tapaamisia.

Toisaalta ymmärrän kaveriasikin, jos on "hankala" vauva.. Jos siis ei ole mitään rytmiä, vauva on todella itkuinen ilman syytä jne. niin on hankala suunnitella omia menoja ja päästä lähtemään silloin kuin on sovittu. Ja toki voi olla ihan vain väsynytkin. Mutta ymmärrän senkin, että harmittaa jos kaveri on aina perumassa sovittuja tapaamisia.. olisi ennemmin sitten sopimatta mitään.

Yhteistyössä