ääh,tää on niin mun tsägää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
oon koko illan tuskaillu ku kukaa ei lähde mun kaa mihinkää ja ei oo mitää tekemistä ku mieskin on jossain ja nyt ku oon saanu yövaatteet päälle ja oon tyyliin nukkuu menos,niin yks kaveri laitto viestin et pitäs mennä niille ja lähtee baariin.. ja tää viesti tuli kyllä niin puun takaa,tää kaveri ei juuri koskaan käy missään :whistle: mies lupas puoli tuntia sit olla 5min päästä kotona,mut ei näy... ja nyt mietin et lähteä vai ei :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja LiisuLilli:
Ilman muuta lähet! Nyt vaan puhelin kauniiseen käteen ja soitto miehelle.
Mukavaa iltaa! Jos nyt päätät lähteä =)

hitsi..... houkuttelis tasapuolisesti oma sänky ja kavereiden kanssa meneminen..... kauheita ratkasuja tehtävänä :xmas:
jos mies ei oo 21.15 mennessä tullu niin lähden :xmas:

soitin sata kertaa ja kun vihdoin vastas niin oli tosi hyvillään siitä et mua on pyydetty baanalle ja oli ihan kannustavana et tottakai meet,mut sanoin sille et en pääse millään,niin tokas vaan et no voi harmi :xmas: ja se siis itse on tossa puolen kilsan päässä autolla liikenteessä :xmas: ehaana mies :xmas: |O :headwall: nimim.kynnysmatto

No just.. eka möksää ku ei oo kaveria ja ku kaveri on niin ei teekkään mieli..Niin sinua.. Et millään keksis vielä kolmatta valitusketjua,sulla on niin mielenkiintoset jutut?

ei tee mieli??? siis mähän olisin menossa jo vasen jalka oven välissä jos jollain pääsisin!!! mikä vittu teitä riepoo ihmiset kun pitää takertua kaikkiin sanomisiin ja vittuilla kaikesta??!!

Niinhän minäkin exän kanssa alistuin ja olin se joka kotiin jää jos menoista kyse.. :/
Enpä oikein taas tiedä tästä olosta, ei ainakaan ihan kauhea ja sekin on jo hyvä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Niinhän minäkin exän kanssa alistuin ja olin se joka kotiin jää jos menoista kyse.. :/
Enpä oikein taas tiedä tästä olosta, ei ainakaan ihan kauhea ja sekin on jo hyvä. :)

toivottavasti sullakin olo helpottaa :) :hug:

Yhteistyössä