K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kukaan kutsutuista ei ole "noin vaikea tapaus", mutta en jaksaisi tehdä kovin montaa sorttia yksien nimipäivien takia. Eli tekisin vain yhdet tarjottavat, jotka kävisivät kaikille.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta noin vaikeat tapaukset vois tuoda oman eväät...
Shampanja täyttää nuo kriteerit. Ja mansikoita. Soijajädeä dippailuun.
Täng juu, pistin suosikeihin. Pitää tutkia paremmalla ajalla. Jonkun verran on kutsutuilla muitakin rajoitteita, esim banaani, monet mausteet jne. Mutta ne osaan soveltaa.Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:http://www.oikeuttaelaimille.net/foorumi/index.php?showforum=51
tuolla on suolaisia ja makeita reseptejä vaikka kuinka paljon
No mä sitä mietin ja vegemajoneesia saisi yhdestä kaupasta stadista. Mutta en varmaan ennätä mennä sinne enää.Alkuperäinen kirjoittaja hukki:voileipäkakku tarkasti syynättynä, ettei noita tiettyjä aineita tuu... (voiko sen tehdä niin...!?)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No mä sitä mietin ja vegemajoneesia saisi yhdestä kaupasta stadista. Mutta en varmaan ennätä mennä sinne enää.Alkuperäinen kirjoittaja hukki:voileipäkakku tarkasti syynättynä, ettei noita tiettyjä aineita tuu... (voiko sen tehdä niin...!?)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No mä sitä mietin ja vegemajoneesia saisi yhdestä kaupasta stadista. Mutta en varmaan ennätä mennä sinne enää.Alkuperäinen kirjoittaja hukki:voileipäkakku tarkasti syynättynä, ettei noita tiettyjä aineita tuu... (voiko sen tehdä niin...!?)![]()
maustamaton soijajogurttikin käy![]()
Siihen voileipäkakun päällystämiseen? Eikö se ole liian juoksevaa?Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:maustamaton soijajogurttikin käy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Pakaste torttutaikina (vaikkapa Myllyn Paras) on laktoositon, maidoton, kananmunaton, sokeriton ja ei sisällä eläinperäisiä aineksia. Siitä voi tehdä vaikkapa kasvispasteijoita .
Liivate ei käy, koska se on tehty elukoista. Agar agar kävisi. Munatonta majoneesia olen nähnyt vain Ruohonjuuressa. Maustamatonta löytyy kylä melkein mistä vaan, mutta niissä on munaa.Alkuperäinen kirjoittaja hukki:laitat liivateliemen siihen soijajogurttiin ja ku ne on sekasi, niin kaadat puolet siitä jogurtista johki voileipäkakun kokoseen vuokaan ja täytät sinne sen voileipäkakun väärinpäin.Sit ku se on valmis, niin kaadat loput jogurttiliivate sekotukset sinne voileipäkakun reunoille vuokaan ja sit jääkaappiin.
heh. hyvä neuvomaan.
Mut hei, eiks missää oo maustamatonta majoneesia? Luulis et ois.. Tai jotai.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Tofujäätelö (nam) ja maissilastut on miun suosikkejani.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Höylätty koivuhalko? :saint: