Munaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilla2009-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilla2009-

Jäsen
31.03.2009
782
0
16
NRJ keskustelu aamulla Johtuuko naisen takakireys siitä kun eivät ole saaneet Munaa?
Mitäs mieltä te olette ?
Toinen juontaja ainakin oli sitä mieltä että nämä takakireet naiset ovat niin kiukkusia koska eivät ole saaneet tarpeeksi miehen kosketusta,Tunnetteko te tälläisiä tapauksia?

Mä en itse henk.koht tunne naisia jotka eivät olisi koskaan saaneet joten en voi kyllä tähän omaa mielipidettä antaa,mutta olis kiva kuulla teidän muiden =)

No tiedän paljon katkeria naisia (vanhempia) jotka valittavat ettei mies ollut koskaan kotona, hyvä kun ikinä näki toisiaan :) Ja virastot ovat täynnä noita munan puutteisia naisia :laugh: Aivan selvästi...

tiättekö siinä voi oikeesti olla jotain perää et ihmiset, ei vaan naiset tulee knärruseks jos ei oo saanu seksiä. huomasin tän ku olin kolme päivää vaan huutanu ja kiroillu ja taulutki oli liian suorassa ja sitte ku sain niin heti oli niin ilosta niin ilosta ja taulut oli todella vinossa sen jälkee :D

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tiättekö siinä voi oikeesti olla jotain perää et ihmiset, ei vaan naiset tulee knärruseks jos ei oo saanu seksiä. huomasin tän ku olin kolme päivää vaan huutanu ja kiroillu ja taulutki oli liian suorassa ja sitte ku sain niin heti oli niin ilosta niin ilosta ja taulut oli todella vinossa sen jälkee :D

mä tiedän kyl kans olevani tosi kärttynen jos en oo saanu =) Saa nähä mikä pirttihirmu musta tulee ennenku löydän jonku tarkotukseen sopivan :laugh:

Yhteistyössä