Asiallista keskustelua seksuaalisuudesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asiallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"Mutta ei sillekään mitään voi etteikö lapsi kehollaan penikseen osuisi.
Eikä sillekään mitään voi, että sylissä kiehnääminen tuntuu itsestäkin hyvälle."

Hyi hitto mikä PERVO!!!
Pyydän nöyrimmin anteeksi kirjoituksiani.

Valitettavasti se alkuperäinen viesti moderoitiin, ja en voi lukea mitä kirjoituksellani ajoin takaa.

Mutta jos se oli ylläolevassa muodossa eikä siihen liittynyt muita lauseita, niin kyllähän tuosta tottatosiaan saa lukija väärän kuvan.

Välillä sitä tulee näköjään tiivistettyä tekstiä liikaa.
Tuo jälkimmäinen lause kun ei liittynyt mitenkään tuohon ensimmäiseen.

Muuten mitä sana pervo tarkoittaa?
Se kun ei kerro minulle mitenkään, mikä olen.
Onko se jokin sairaus?
Onko se sama-asia, kun pedofiili, kuten seuraavassa kirjoituksessa annettiin ymmärtää?

Sen voin kyllä taata, etten pedofiili ole.

Neitsyelle.
Aiemmin, kun mainitsin olevani usean ihmisen porukassa pääsääntöisesti hiljaa, niin syyhän juuri on tuo mikä ilmenee myös näin kirjoitellessakin.
Pääsääntöisesti me keskusteltiin keskenämme, ja sivullinen puuttuu keskusteluun aikalailla rankallatavalla.
Kun minun vahvat mielipiteet menevät ristiin kuulijoiden kesken, niin kaaoshan siitä syntyy.
Kaaosta en siedä, ja siksi olen mieluummin hiljaa.

Tällaisen anonyymikaaoksen juuri ja juuri sietää.

Se nyt vielä jäi vähän epäselväksi, miten seksuaalisuudesta voi puhua niin ettei sitä yhdistetä seksiin, jos ne ovat eriasioita, kuten joskus mainitsitte?

Ja vielä pyydän kaikilta anteeksi.

Viimeksi muokattu:
Ai jos levität kätesi ystävälle joka hengailee edessäsi odottamassa tervehdys tai jäähyväishalausta niin hän vain kulkisi ohi?
Aika outoa kyllä. Voin sanoa että jos levittäisin käteni jollekkin jota juuri olen onnitellut tai kiittänyt ja jonka kanssa on ollut ihan mukavaa tai ihan on tultu toimeen ja kaikkea niin kyllä suu loksahtaisi auki jos se vaan kävelisi ohi. Ei tutut ihmiset jotka puhuvat ilahtuneesti ja katselevat minua halattuaan muutamaa muutakin pysähtyvät odottavasti eteeni. Niin miksi kävelisivät pois kun avaan käteni?
Miksi tekisivät samassa tilanteessa noin sinullekkaan? Jos joku tarvitsee tukea kavutessaan jostain alas ja ojennat käsivartesi niin eiköhän se henkilö siihen tartu ja vieläpä ihan kiitä avusta. Ehkä jos sinulla oisi kavereita niin oisi kosketuskontaktejakin aika paljon. Mene ulos ja tutustu ihmisiin hiukan. Juttele mukavia ja kerää seuraa.

Ja jos rapsutat jotain tuttua selkään ja sanot, että hyvää huomenta! Niin hän kamalasti ottaa nokkiinsa? En usko. Tai jos ahtaalla käytävällä ohittaessasi osut muihin ihmisiin niin he kääntyisivät vihaisena sinuun? Tuskin.

Olet oikeassa, että tiuskiminen on väärä tapa varsinkaan aikuiselle ottaa asioita esiin. Vakava keskustelu pöydän ääressä vaikka ja että selvitetään asioita. Kerrotaan mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei ja mitä liitolta, perheeltä, kaverilta toivotaan ja mitä ei ja mikä loukkasi ja miten tästä eteenpäin. Ei mennä pimeään peiton alle ja suljeta silmiä vaan keskustellaan.
Tärkeintä on, että voi sanoa EI ja tuo tuntuu pahalta ja tämä ei toimi näin.

Jos vaimosi patoaa kaiken sisälleen ja kestää ja kestää vaan etkä välitä vaikka hän vetäytyy eikä näytä että haluaisi kosketuksia kanssasi vain kärsii osaamatta sanoa ei ja suurinpiirtein sitruunannielleenä antaa sinun vaan lähestyä ja kosketella aina uudestaan ja uudestaan vaikka ällöttää ja sallii vaan enemmän jottet painostaisi vielä sanallisestikkin.
Se ei vahvista mitään ettei osaa tai pysty sanoa ei.
Se on kamalaa taantumista kun ei osaa sanoa ei vaikka tuntuu pahalta eikä pysty ilmaisemaan pahaa oloaan ja ahdistustaan lähentelemistä kohtaan. Hän ei ole mukana liitossanne itsensä puolelta myös vaan vain objekti sinulle. Näet että hän älöää sinua ja väistää sinua mutta kun ei osaa ilmaista sitä tarpeeksi voimakkaasti niin et välitä vaan käytät hyväksesi. Jos hän oisi huoltajuuden alainen, niin sinut voitaisi haastaa oikeuteen.

Neitsyelle.
Aiemmin, kun mainitsin olevani usean ihmisen porukassa pääsääntöisesti hiljaa, niin syyhän juuri on tuo mikä ilmenee myös näin kirjoitellessakin.
Pääsääntöisesti me keskusteltiin keskenämme, ja sivullinen puuttuu keskusteluun aikalailla rankallatavalla.
Kun minun vahvat mielipiteet menevät ristiin kuulijoiden kesken, niin kaaoshan siitä syntyy.
Kaaosta en siedä, ja siksi olen mieluummin hiljaa.

Tällaisen anonyymikaaoksen juuri ja juuri sietää.

Se nyt vielä jäi vähän epäselväksi, miten seksuaalisuudesta voi puhua niin ettei sitä yhdistetä seksiin, jos ne ovat eriasioita, kuten joskus mainitsitte?

Ja vielä pyydän kaikilta anteeksi.[/QUOTE]

No porukoissa kannattaa tietysti puhua asioista jotka ovat semmoisia leppoisia. Komedioista voisi kertoa. Minä talvena oli eniten lunta. Mitä pihatöitä teit. Missä matkustelit. Jumittiko auto sinä aamuna. Ihan semmoista tavallista. Ei kannata ottaa esiin mitään syvällistä. Perhe, koti ja seksi kanntaa jättää kotiin kun lähtee ulos.

Seksuaalisuudesta voi puhua fantasioista ja mietteistä mitkä liittyy alastomuuteen ja mikä on kenelläkin rajana mitä antaisi ja mitä ei antaisi tehdä. Ja mikä kiihottaa ja mikä ujostuttaa, mikä tuntuu seksuaalisesti voimakkaalta katselemiselta tai liian avoimelta näyttämiseltä ollakseen seksuaalitonta vaikka seksi ei olisikaan kysymyksessä. Seksuaalisuus on laaja alue. Mutta ei siitä hirveästi kannata puhua koska jokaisella on oma ja ihmiset käsittää helposti väärin. Kannattaa pitää omana tietonaan ainakin julkisesti ja paljastaa vain semmoisille joiden arvelee olevan hiukka samanlaisia.

Niin sinulle piti kertoman, että tuttavallani on tämmöinen poikaystävä josta häne ei tykkää. Kosketukset inhottaa. Kysyin miksi on sen kanssa, mutta siinä on takana rahallinen hyöty joten annoin asian olla. Inhottavaa kun se poika tai mies. On aina hipelöimässä. Siis ihan kaikkia. Sitä saa jatkuvasti olla irrottamassa itsestään. Aina tunkee lähelle ja viereen ja aina hönkii naamaan ja kättä perseelle ja polvelle ja puhuu naama kiinni toisessa. Aina saa olla sille sanomassa parin minuutin välein että irti ja aina saa olla repimässä sen käsiä irti. Siis kaikki naiset saa olla irrottamassa sitä itsestään ja se on kamalaa. Tyyppi on aika voimakaskin. Kun se joskus vietti koko päivän meidän tyttöjen seurassa kuin iilimato niin sitä oli ihan väsynyt sen irti repimisestä ja sitten se sai kyllä periksi joskus että kun sitä ei jaksanut repiä irti niin siinä se kökötti ihan kinni ja hipelöi sitten. Oli kamala ja likainen olo kun se piti kättä polvella tai jossain. En kyllä montaa kertaan lähtenyt kaupunkiajeluille jos se iilimato oli mukana. Siis voi sanoa että jos joutuisi olemaan samoissa ympyröissä tuollaisen kanssa niin ei sille jaksaisi aina sanoa ei ja repiä irti. Sitä väsyisi niin paljon. Se saisi kai sitten kosketella ihan vain koska tyttöä väsyttää kun se tietää ettei tykkää mutta ei välitä.

Tämä jos mikä on pedofiiliaan liittyvää kirjoitusta! Ei tällaista saa sallia edes seksipalstalla! Mietin, pyydänkö poliisiin selvittämään tämän kirjoittajan taustat vai riittääkö että moderaattori sulkee kirjoittajan iäksi pois näiltä palstoilta.

Samaa mieltä. Myös moderaattori lie samaa mieltä koska on poistanut kirjoituksen.
Mihin hävisi se yksi ketju jossa sivupersoona yritti vängätä jotain solvauksesta ja puolustella tekoaan ja sanojaan?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Samma här;10456994:
Samaa mieltä. Myös moderaattori lie samaa mieltä koska on poistanut kirjoituksen.
Mihin hävisi se yksi ketju jossa sivupersoona yritti vängätä jotain solvauksesta ja puolustella tekoaan ja sanojaan?
Tuota sopiikin miettiä.

Ja jos nyt taas siirryttäisiin asiallisesti ketjun varsinaiseen aiheeseen.

Eli neitsyen lauseeseen, seksuaalisuus on eriasia, kun seksi.

Pitkälti noin minä olen aina ajatellut.
Mutta se, että sen voi noinkin jyrkästi ja selkeästi erotella toisistaan oli minulle uusi näkemys.

Senjälkeen yritin muutamin kysymyksin selvittää sitä ajattelevatko muutihmiset noin selkeästi asiasta.
Noihin kysymyksiin liittyi myös se kohukirjoitus.
Mikä taas kertoi minulle ettei tuo seksuaalisuuden ja seksin erottaminen toisistaan olekaan kaikille itsestäänselväasia.

Itse ajattelen näin.

Aikuisissa on seksuaalisuun aina olemassa, jota ohjailee aivot.
Eli aivot antaa luvan mennä oikeallahetkellä sinne seksin puolelle.
Tuo luvanantohetki sitten vaihtelee kunkin ihmisen aivoista.
Päällimmäisenä minulle tulee mieleen seksuaalisuudesta kosketus ja sen tuoma hyvänolontunne.
Samoin toimii näkeminen.
Naisen näkeminen saa aikaan sen hyvänolontunteen.
Nuo tunteet tuntuvat on kyseessä puoliso tai jokin muu henkilö.
Nuo tunteet sitten voivat edetä puolison kanssa seksinkin puolelle.
Meidän tapauksessa, vain ja ainoastaan.
Siinä tapauksessa, kun vieras kosketta, on kyseessä aikuinen tai lapsi, niin itse kosketus voi olla yhtä miellyttävä kuten puolisonkin.
Mutta ainoastaan siinä kohdassa kehoa mihin kosketetaan. Esim. hiuksissa, kädessä, olkapäällä...
Samoin käy myös näkemisensuhteen, vaikka näkeminen menisi aina alastomuuteenasti.

Toivottavasti tämä edes vähän selkeytti asiaa.

Ja jos nyt taas siirryttäisiin asiallisesti ketjun varsinaiseen aiheeseen.

Mutta se, että sen voi noinkin jyrkästi ja selkeästi erotella toisistaan oli minulle uusi näkemys.

Senjälkeen yritin muutamin kysymyksin selvittää sitä ajattelevatko muutihmiset noin selkeästi asiasta.
Noihin kysymyksiin liittyi myös se kohukirjoitus.
Mikä taas kertoi minulle ettei tuo seksuaalisuuden ja seksin erottaminen toisistaan olekaan kaikille itsestäänselväasia.

Itse ajattelen näin.

Aikuisissa on seksuaalisuun aina olemassa, jota ohjailee aivot.
Eli aivot antaa luvan mennä oikeallahetkellä sinne seksin puolelle.

Siinä tapauksessa, kun vieras kosketta, on kyseessä aikuinen tai lapsi, niin itse kosketus voi olla yhtä miellyttävä kuten puolisonkin.

Samoin käy myös näkemisensuhteen, vaikka näkeminen menisi aina alastomuuteenasti.

Toivottavasti tämä edes vähän selkeytti asiaa.

"on kyseessä aikuinen tai lapsi, niin itse kosketus voi olla yhtä miellyttävä kuten puolisonkin."

Kuinka KEHTAAT vieläkin liittää lapsen ja seksuaalisuuden samaan pakettiin! Jos vielä luen kirjoituksiasi täältä, niin ilmoitan sinut poliisin tietoon. Olen 100 % varma, että vanhemmat joidenka lapsia olet kiehnättänyt sylissä tuntien seksuaalista mielihyvää, eivät hyväksy käytöstäsi. Käytös tulee ilmi kirjoittaminesi teksteineen jos asia etenee edes tutkintavaiheeseen. Tämä on AIKUISTEN SEKSI PALSTA, EI PALSTA JOSSA MIETITÄÄN KUINKA LAPSI KOKEE AIKUISEN IHMISEN SYLISSÄ KIEHNÄÄMISEN SEISOKKEINEEN! ETKÖ TOSIAAN TAJUA ETTÄ NUO JUTUT OKSETTAA MUITA?

Viimeksi muokattu:
"on kyseessä aikuinen tai lapsi, niin itse kosketus voi olla yhtä miellyttävä kuten puolisonkin."

Kuinka KEHTAAT vieläkin liittää lapsen ja seksuaalisuuden samaan pakettiin! Jos vielä luen kirjoituksiasi täältä, niin ilmoitan sinut poliisin tietoon. Olen 100 % varma, että vanhemmat joidenka lapsia olet kiehnättänyt sylissä tuntien seksuaalista mielihyvää, eivät hyväksy käytöstäsi. Käytös tulee ilmi kirjoittaminesi teksteineen jos asia etenee edes tutkintavaiheeseen. Tämä on AIKUISTEN SEKSI PALSTA, EI PALSTA JOSSA MIETITÄÄN KUINKA LAPSI KOKEE AIKUISEN IHMISEN SYLISSÄ KIEHNÄÄMISEN SEISOKKEINEEN! ETKÖ TOSIAAN TAJUA ETTÄ NUO JUTUT OKSETTAA MUITA?

Siis onko tämä provo, vai voiko joku oikeasti tajuta toisten kirjoituksia noin väärin?? Jotenkin tulee mieleen, että mitähän tämänkin toitottajan päässä oikein liikkuu, kun näkee pedofiileja sielläkin missä niitä ei ole. Ettei vain heijastelisi omia mielihalujaan toisten teksteistä.

Viimeksi muokattu:
Siis onko tämä provo, vai voiko joku oikeasti tajuta toisten kirjoituksia noin väärin?? Jotenkin tulee mieleen, että mitähän tämänkin toitottajan päässä oikein liikkuu, kun näkee pedofiileja sielläkin missä niitä ei ole. Ettei vain heijastelisi omia mielihalujaan toisten teksteistä.

Kyllä minuakin ällötti se kirjoituksenpätkä mikä poistettin. Ja heti tuli pedofiili mieleen. Enkä varmana heijastellut omia mielihalujani. Tosi sairasta, jos ei reagoi sellaiseen ilmaisutapaan.

Viimeksi muokattu:
Se tyyppi kirjoitti kuinka tuntee SEKSUAALISTA mielihyvää kun LAPSI kiehnää sylissä ja hän itse kutittelee ja hivelee lasta.... eikä voi mitään jos "vahingossa" LAPSI osuu myös PENIKSEEN.
Taidat itse heijastella jotain jos et näe mitään mätää tuossa kirjoituksessa. Eikä modekaan olisi turhaan sitä poistanut.

Se tyyppi kirjoitti kuinka tuntee SEKSUAALISTA mielihyvää kun LAPSI kiehnää sylissä ja hän itse kutittelee ja hivelee lasta.... eikä voi mitään jos "vahingossa" LAPSI osuu myös PENIKSEEN.
Taidat itse heijastella jotain jos et näe mitään mätää tuossa kirjoituksessa. Eikä modekaan olisi turhaan sitä poistanut.

Eihän kirjoittanut. Vaan kirjoitti, että lapsenkin sylissä pitäminen tuntuu mukavalta, mistään seksuaalisuudesta ei siinä kohtaa kirjoittanut yhtään mitään. Ja kyllähän se lapsikin penikseen väkisin koskee sylissä istuessaan kai sen ymmärrät. Vai eikö miehet saisi pitää lapsia enää ollenkaan sylissään? Ja miten ihmeessä voit kuvitella, että joku oikea pedofiili kirjoittelisi täällä mielihaluistaan? Ei kai pedofiilitkaan nyt niin s...tanan tyhmiä ole, että yleisellä keskustelupalstalla itsensä suoraan antaisivat ilmi. Kyllä ne tyypit on paljon ovelampia. Että mieti niitä oman mielesi mustia aukkoja vaan ihan rauhassa.

Modet poistaa kaikki kirjoitukset, joista joku valittaa huolimatta siitä mitä ne sisältävät.

Viimeksi muokattu:
Kirjoitti mm näin :"Mutta ei sillekään mitään voi etteikö lapsi kehollaan penikseen osuisi.
Eikä sillekään mitään voi, että sylissä kiehnääminen tuntuu itsestäkin hyvälle."

Lisäksi vielä kuinka silittelee ja hyväilee sylissä olevia lapsia. SEKSI ja LAPSET nyt ei vaan sovi yhteen.

Unohtakaa hetkeksi tuo jauhaminen ja vastatkaa siihen varsinaiseen väittämään, jonka neitsyt alunperin esitti.
Siihen väittämään minäkin vastausta hain, kun epäilin, että ihmiset yleensä pitävät niitä kahta asiaa samana asiana.

Vieläkö olette kärryillä.

Ja se väite oli.
Seksuaalisuus on eriasia, kun seksi.
Toistan.
Ymmärsittekö tuon väitteen?
Ja vielä kerran toisinpäin.
Seksi on eriasia, kun seksuaalisuus.

Minä en olisi uskaltanut kirjoittaa tuota väitettä alunperinkään.

Eli seksuaalisuutta ovat kaikki hyväilyihin liittyvät asiat.
En niitä nyt sen tarkemmin erittele.

Ja tuosta johtuen minulle jäi epäselväksi, onko myös niin, että tosiaan kaikki koskettelu aina seksuaalista. Eli tuohon halusin tarkennusta. Kohtalokkain esimerkein.

Itse en kylläkään väittäisi kaiken kosketuksen olevan seksuaalista.

Jäi vielä monia näkökulmia sanomatta mitkä johti niihin väärinymmärrettyihin kirjoituksiin.

Mutta jos nätisti kysytte, niin tarkennuksiakin voin antaa.

Hyvää mieltä ja kauniita unia kaikille.

Ylimääräinen kiitos teille jotka olette kirjoitukseni ymmärtänyt, ne ovat olleet tositarpeeseen.

Kirjoitti mm näin :"Mutta ei sillekään mitään voi etteikö lapsi kehollaan penikseen osuisi.

Jos olet mies, niin yritäpä pitää "kiehnäävää lasta" sylissäsi niin, että hän ei penikseen koske.

No niin, missäs tässä se seksuaalisuus mainittiin? Tuntuuko sinusta pahalta pitää lapsia sylissä?

Lisäksi vielä kuinka silittelee ja hyväilee sylissä olevia lapsia. SEKSI ja LAPSET nyt ei vaan sovi yhteen.

Kuka nyt ei hyväilisi sylissään istuvaa lasta? Mitä seksuaalista siinä on? Ei kannata lukea keskustelupalstoja, jos joka paikassa näkee vain pervoja.

Btw seksin ja lasten yhteys on se, että seksin seurauksena syntyy lapsia.

Viimeksi muokattu:
Unohtakaa hetkeksi tuo jauhaminen ja vastatkaa siihen varsinaiseen väittämään, jonka neitsyt alunperin esitti.
Siihen väittämään minäkin vastausta hain, kun epäilin, että ihmiset yleensä pitävät niitä kahta asiaa samana asiana.

Vieläkö olette kärryillä.

Ja se väite oli.
Toistan.
Ymmärsittekö tuon väitteen?
Ja vielä kerran toisinpäin.
Seksi on eriasia, kun seksuaalisuus.

Seksi ja kaikki siihen liittyvä on seksuaalisuuden ilmentymä. Siis ihmiset ilmaisevat seksuaalisuuttaan harrastamalla seksiä, joko yksin, kaksin, kolmin tai jotenkin muuten.

Minä en olisi uskaltanut kirjoittaa tuota väitettä alunperinkään.

Juu en minäkään.

Eli seksuaalisuutta ovat kaikki hyväilyihin liittyvät asiat.
En niitä nyt sen tarkemmin erittele.

Ja tuosta johtuen minulle jäi epäselväksi, onko myös niin, että tosiaan kaikki koskettelu aina seksuaalista. Eli tuohon halusin tarkennusta. Kohtalokkain esimerkein.

Itse en kylläkään väittäisi kaiken kosketuksen olevan seksuaalista.

Ei minustakaan läheskään kaikki kosketus ole seksuaalista. Ei sinnepäinkään. Kyllä kosketus voi olla vain kosketusta, ilman mitään sen kummenpaa seksuaalista latausta. Ja useimmiten näin onkin.

Jäi vielä monia näkökulmia sanomatta mitkä johti niihin väärinymmärrettyihin kirjoituksiin.

Mutta jos nätisti kysytte, niin tarkennuksiakin voin antaa.

Hyvää mieltä ja kauniita unia kaikille.

Ylimääräinen kiitos teille jotka olette kirjoitukseni ymmärtänyt, ne ovat olleet tositarpeeseen.

Joo, kannattaa katsoa mitä tänne kirjoittelee, koska tekstit voidaan näimmä tulkita niin täysin päin honkia. Jotkut ihmiset ovat syystä tai toisesta sellaisia, että mielellään haukkuvat kaikkia pervoiksi, jos vaan vähänkään saavat aihetta, vaikka se aiheellisuus sitten olisikin enemmän haukkujan omissa kuvitelmissa.

Viimeksi muokattu:
Unohtakaa hetkeksi tuo jauhaminen

Yksi ainut on sinua puoltanut. Enkä unohda. Käskin sinua pysymään poissa ja lopettamaan jankkaamisen tai ilmoitan kirjoituksistasi poliisille. Mietippä valmiiksi mitä kerrot näiden lasten vanhemmille, poliisille ja vaimolle. Helpommalla olisit päässyt lopettamalla tuon jankkaamisen.

Ja just joolle. Tämä äijä nimenomaa siinä poistetussa jutussa kertoi asiasta. NORMAALI ihminen EI
mieti SEKSIÄ kun ja jos LAPSI istuu sylissä. Huorien sylitanssit on asia erikseen.

Viimeksi muokattu:
Erottelen sen että seksuaalinen ihminen voi olla koko ikänsä harrastamatta seksiä. Hän voi olla koko ikänsä näyttämättä seksuaalisia tarpeitaan muille ja vihjailematta ja pukeutua epäseksikkäästi ja välttää kaikenlaista seksuaalista viestintää kenellekkään. Ja silti henkilö on seksuaalinen. Se ei vain näy eikä viestity minneen henkilön itsensä ulkopuolelle. Voi olla jopa masturboimatta. Ihan täysin seksistä kieltäytynyt seksuaalinen henkilö.

Jos seksuaalisuutta ilmentää jotenkin jakaakseen sitä muiden kanssa niin se on seksiä. Jos omaa seksuaalisuuttaan ei ilmennä mitenkään itselleen tai muille niin se ei ole seksuaalista silloin.
Silloin kyse on ihan kaveri, lapsi, vanhus, vanhempi, sisar, sukulais, asiakas kosketus, toverihenkinen kosketus.
Seksuaalisuus tulee pitää itsensä sisällä ja normaalit ihmiset pitääkin sen ihan itsellään jakamatta sitä paitsi tietyille henkilöille. Jaettu tai ilmennetty seksuaalisuus menee heti seksin puolelle. Perverssillä tarkoitetaan ihmistä joka ilmentää seksuaalisuuttaan täysin vapaasti ilman itsekontrollia. Ja kyllä se on paha asia.

Alkuperäinen kirjoittaja on täällä muitakin;10457945:
Kyllä minuakin ällötti se kirjoituksenpätkä mikä poistettin. Ja heti tuli pedofiili mieleen. Enkä varmana heijastellut omia mielihalujani. Tosi sairasta, jos ei reagoi sellaiseen ilmaisutapaan.

Ajattelin aivan samaa!

Jos siinä sylissä istuu oma lapsenne ja jälkikäteen kuulette nuo ukon mietteet. Eikö muka oksettaisi ajatus, ettäs siinä kun ukko kutittaa, hyväilee ja pomputtaa lasta niin samalla ajattelee seksiä! Ja sitä kuinka hyvältä tuo hinkkaaminen tuntuu! Kyllä minua äitinä etoo.

Normi-ihminen ei tosiaankaan mieti penistään eikä seksiä lasten kanssa peuhatessa.

Kyllä tämä tästä vielä valkenee, niinkuin tämäkin aamu.

Neitsytkin selventi asiaa osaltaan.

Miltä teistä tuntuu silloin, kun lapsi on sylissä ja kampaa tai silittelee hiuksianne?

Minustahan se tuntuu hyvälle, ja en ajattele silloin seksiä. Toisin kun te väitätte minun ajattelevan.

Minustahan tuntuu täsmälleen samanlaiselta hiusten koskettelu tekee sen vaimo tai jokin muu henkilö.
Ja se tunne on pelkästään siellä hiuksissa eikä missään jalkojenvälissä.
Yhtähyvin tuo henkilö voi olla vaikka parturi.

Miesten ajatuksethan on jopa helppo ulkopuolisen lukea.
Siinä olen kanssanne samaamieltä, jos miehellä olisi seisokki ja lapsi sylissä, niin kyllä se olisi hirvittävää.

Tämä on todella vaikea asia selvittää, kun kellään ei ole ajatustenlukutaitoa.
Ainakaan sellaista taitoa mikä johtaisi oikeaan tulkintaan.

Omia lapsiahan nuo sylissäistujat ovat olleet, joten itseltänikö minä sitten kysyn olenko toiminut oikein.

Mietin vaan, saakohan isä vaihdella vaippoja, kun silloin joutuu vähän pesemäänkin sitä pyllypuolta.

Oikeastaan on yksi sukulaislapsi joka tuli pienä syliin ja pyyti hiusten silittelyä ja käsivarsien sekä jalkoja. Silminnähden hän niistä piti. Samoin hän kampaili minun hiuksia. Kyllä sen lapsen vanhemmat näkivät eikä näyttäneet mitenkään vaivautuneilta.
Mutta nyt vuosikymmenien jälkeen olen miettinyt sitä teinkö silloin väärin.
Ei siihenaikaan puhuttu yleisesti seksuaalisesta häirinnästä kuten nykyään.
Ja kun seksuaalista häirintää on jo hiuksiin koskeminen, niin tuosta tulee se epätietoisuus.

Eiköhän kannattaisi bannata nämä pedofilia kohkaajat. Kukaan muu tässä ketjussa ei ole puhunut pedofiliasta mitään, ennen kuin nämä kohkaajat tulivat syytöksineen mukaan. Jos olisitte lukeeet kirjoitukset ajatuksella, niin eihän Asiallinen/sivupersoona kirjoittanut itse ajattelevansa seksiä pitäessään lapsia sylissään, vaan nimenomaan sitä, että pitäisikö lapsenkin koskeminen muka olla seksuaalista, jos kerran ihminen on koko ajan seksuaalinen. Ja kaikkea kosketusta seksuaaliseksi alunperin taisi väittää nimimerkki neitsyt, ei Asiallinen. Lapsen koskeminen oli tarkoitettu esimerkiksi. Luoja miten tyhmiä ihmiset voivat olla, kun eivät tätä ymmärrä. Kaikki täytyy vääntää rautalangasta.

Ja Asiaton/sivupersoona/ tai mikä lielle suosittelen tosiaan sitä kunnianloukkaussyytteen nostamista, niitä on ennenkin jaettu nettikeskustelujen perusteella. Sen verran törkeätä kohtelua olet saanut osaksesi.

Ja moderaattorilta pyydän anteeksi, että jatkoin vielä tätä jankkausta.

Seksuaalisuus ei ole jaettavissa. Ei annettavissa tai vastaanotettavissa. Se on olemassa vaan ihan peruspaketissa ihmisellä itsellään. Vauvat ja pikkulapset ei pysty viemään seksuaalisuuttaan seksin tasolle vaan vasta murrosiän käynnistyessä ihminen tulee tietoiseksi mikä on seksi ja silloin seksuaalisuus laajenee vielä. Mutta sen kehitys alkaa jo pienestä. Vauvalla on omanlaisensa. Pikkulapsella on omanlaisensa ja varhaisteini on taas erilainen ja teinillä on omansa ja aikuisella omansa. Se saa uusia muotoja iän kanssa ja kaikilla on vielä oma persoonallinen. Kaikki kasvaa seksuaalisesti eri tahtiin. Tämä ei tarkoita, että henkilö on valmis harrastamaan seksiä jonkun kanssa ennenkuin murrosikä on päättynyt tai ainakin lopuillaan.
Tai aikuisiälläkään tai välttämättä koskaan. Ja seksiä harrastamatonkin ihminen on silti seksuaalinen.
Toisen seksuaalisuuteen on varottava puuttumasta tai ahdistamasta koska se on osa persoonaa, selittämätöntä ja herkkääkin. Tietenkin vanhemman tulee puuttua asiaan jos lapsi kasvaessaan ilmentää sitä väärin, on saanut vääriä oppeja tv:stä ja internetistä, kaveripiiriltä tai on itse keksinyt sopimattomia tapoja ilmentää sitä.
Esimerkiksi kun oli kaksitoista niin luokallani oli poikia jotka kävivät kiinni rintoihini. Kerroin äidille ja äiti soitti opettajalle joka korjasi asian. Pojat saivat jälki-istuntoa ja kovan saarnan. Soitti niiden vanhemmillekkin varmasti, että tietäävät ojentaa. Aikuisen kuuluu kertoa ja opettaa ja varsinkin vastata lasten esittämiin kysymyksiin.

Ja raiskaukseen verrattavissa on tapaukset joissa vasten henkilön omaa tahtoa pakotetaan riisumaan vaikka se tuntuu seksuaalisesti ahdistavalta. Tai häpäistä kieltämällä toisen seksuaalisen tunteen hänen kehänsä rikkomisesta. Ei saa kosketella väkisin varsinkaan intiimeille alueille tai olla ymmärtämätön toisen kiihotusta ja ujostustaan kohtaan toimenpiteissä jossa hänen rajansa on ylitetty. Ei saa vaatia näyttäytymään alastomana tai hyväksymään henkilöä loukkaavaa katselua tai koskettelua. Henkilön seksuaalisuutta tulee lähestyä vain ymmärtäen ja henkilön itsensä suostumuksella. Näin esim tutkimustilanteessa lääkäri pääsee kehän sisälle ahdistamatta henkilöä. Seksuaalisuudesta syyllistäminen ja häpäisy ja seksuaalisuuden kieltäminen voi aiheuttaa traumoja. Kun sen kieltäminen kohdistamasta johonkin kehen ei pidä on taas jopa laillinen velvollisuus.
.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä