Asiallista keskustelua seksuaalisuudesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Asiallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Kysyn silti.
Entäs kaverisi? Eikö ne anna koskea. Ne tyypit jotka hengaa kanssasi ja nauraa kanssasi. Eikös kaveria voi illan päätteeksi olkapäähän läpätä ja sanoa reippaasti, että kiva kun kävit. Tuu uudestaankin? Siis ihan sinun omista kavereistasi kyse?

Entäs jos joku esittelee sinut ventovieraalle naiselle, että tässä on matti meikäläinen ja tässä maija meikäläinen. Kun ojennat kätesi ja sanot päivää, niin karkuunkos se toinen lähtee?

Entäs sukulaiset. Kun menit naimisiin niin eikös onnitteluhalauksia muka tullut tädeiltä ja serkkutytöiltä ja sisarelta?

Entä kun pääsit ripille nin eikö suku kätellyt? Ristejäkö näytteli ja huusivat POISTU SAATANA!

Kun olet ollut seurassa koko illan ihan vaitonaisesti ja kädet nätisti irti muista ja seurasta lähtee joku joka ei ole tutustunut iljettävyyteesi, niin osaa jo heti olla halaamatta, vaikka kaikkia muita miehiä ja naisia tuttuja ja vieraita olisi halannut?

Eikös mummosi koskaan paijannut päätäsi, että voi poikakultaa ota keksi.

Entäs todistusten jaossa kun opettaja kättelee oppilaita. Sinua jätti kättelemättä. Sanoi vain, että en minä sinulle kättä ojenna?

Kerrohan ihan tarkkaan joku esimerkkitilanne (ei vaimostasi) jostakin tapahtumasta jossa sinut torjuttiin. Mitä kävi ennen tapausta ja mitä sinä sanoit ja mitä toinen sanoi, mikä teidän suhde oli toisiinne. Kerro yksi. Ihan mielenkiinnosta. Tai useampi ihan vertailun vuoksi ja ole ihan rehellinen.

Miten voi eläkeiässä oleva gubbe olla noin tietämätön tumpula! Täällä neitsytkin, alle parikymppinen(?,) tietää ja ymmärtää enemmän seksiasioista ja suhteen toimivuudesta molempia tyydyttävästi.

Aika monia tunnut ärsyttävän tuolla jankkaamisella. Ketä kiinnostaa jos vaimosi koskee sinua KÄTEEN!!!! jA SINÄKÖ IHAN MENIT KIITTÄMÄÄN SiITÄ? Palaa palstalle kun vaimosi on oikeasti tehnyt jotain seksuaalista oma-aloitteisesti. Sitä ei lasketa, jos on pessyt sun kalsarit.

Miten voi eläkeiässä oleva gubbe olla noin tietämätön tumpula! Täällä neitsytkin, alle parikymppinen(?,) tietää ja ymmärtää enemmän seksiasioista ja suhteen toimivuudesta molempia tyydyttävästi.

Aika monia tunnut ärsyttävän tuolla jankkaamisella. Ketä kiinnostaa jos vaimosi koskee sinua KÄTEEN!!!! jA SINÄKÖ IHAN MENIT KIITTÄMÄÄN SiITÄ? Palaa palstalle kun vaimosi on oikeasti tehnyt jotain seksuaalista oma-aloitteisesti. Sitä ei lasketa, jos on pessyt sun kalsarit.
Jouduin palaamaan heti, sillä sekin tapahtui eilen.
Tuskin minä kovinpitkään täällä yksin kirjoittelisin, joten kyllä se vastaväittelijäkin tarvitaan.

Miksi sitten ei voi olla pienistä asioista onnellinen?
Olen myös elänyt ajan jolloin ei ollut kaikkea kuten nykyään.

Tuokin on ihmeellistä miten moni kuvittelee etten tiedä jotakin asiaa, jos kysyn.
Minähän kysyn ainoastaan muiden mielipidettä jostakin asioista.
Sellainenhan on johdatteleva kysymys, jos samalla kertoo mitämieltä itse on.

No ei neitsytkään kaikkea tiedä, mutta on mielenkiintoisia mielipiteitä kuitenkin.
Hänen luonteensakin paljastuu vastauksista.

No eisenpuoleen kyllä sanat, lopeta jo, kertoo myös kirjoittajan luonteesta jotakin.

Lopetin jo tälläkerralla tähän.

Huomenna taas uudet kujeet.

Viimeksi muokattu:
Kysyn silti.
Entäs kaverisi? Eikö ne anna koskea. Ne tyypit jotka hengaa kanssasi ja nauraa kanssasi. Eikös kaveria voi illan päätteeksi olkapäähän läpätä ja sanoa reippaasti, että kiva kun kävit. Tuu uudestaankin? Siis ihan sinun omista kavereistasi kyse?

Entäs jos joku esittelee sinut ventovieraalle naiselle, että tässä on matti meikäläinen ja tässä maija meikäläinen. Kun ojennat kätesi ja sanot päivää, niin karkuunkos se toinen lähtee?

Entäs sukulaiset. Kun menit naimisiin niin eikös onnitteluhalauksia muka tullut tädeiltä ja serkkutytöiltä ja sisarelta?

Entä kun pääsit ripille nin eikö suku kätellyt? Ristejäkö näytteli ja huusivat POISTU SAATANA!

Kun olet ollut seurassa koko illan ihan vaitonaisesti ja kädet nätisti irti muista ja seurasta lähtee joku joka ei ole tutustunut iljettävyyteesi, niin osaa jo heti olla halaamatta, vaikka kaikkia muita miehiä ja naisia tuttuja ja vieraita olisi halannut?

Eikös mummosi koskaan paijannut päätäsi, että voi poikakultaa ota keksi.

Entäs todistusten jaossa kun opettaja kättelee oppilaita. Sinua jätti kättelemättä. Sanoi vain, että en minä sinulle kättä ojenna?

Kerrohan ihan tarkkaan joku esimerkkitilanne (ei vaimostasi) jostakin tapahtumasta jossa sinut torjuttiin. Mitä kävi ennen tapausta ja mitä sinä sanoit ja mitä toinen sanoi, mikä teidän suhde oli toisiinne. Kerro yksi. Ihan mielenkiinnosta. Tai useampi ihan vertailun vuoksi ja ole ihan rehellinen.
Minulla ei ole kavereita.
Ja jos olisi, niin tuskin täällä kirjoittelisin, joten juttukaverini ovat täällä.
Eikä sillä ole väliä kirjoittaako vihaisesti tai vähemmän vihaisesti, silti vastailen.
Pääasia, että kirjoittaa.

Lapsena olen saanut kokea sylissäoloa ja hyväilyjä.

Kyllä ne ensimmäiset kokemukset oli nuorena heinäladossa. Tyttöä kun yritin lähennellä, niin kyllä ne poistyöntämiset sain kokea. Sitten ne kielennäyttämiset ja sanalliset loukkaukset sai ymmärtämään sen ettei tyttöjä kosketella.

Seuraavat yritykset tuli sitten lähellä kolmeakymppiä, kun velipojan kanssa keksittiin, että voitaishan me vähän kirjeitä lähetellä.

Sitten on muutamia tapauksia joissa olen tietämättäni mennyt liian lähelle. Siinä olen vähän hipaissut tai jonkin roskan poiminut hiuksista. Ilme on kertonut, että jotakin tein väärin. Itseä kyllä on siitälähtien vaivannut se, mitä tein väärin, kun omasta mielestä en tehnyt mitään.

Tv:stä olen useinkin kuullut ettei Suomalaiset tykkää koskettelusta.

Ja noiden kokemusten jälkeen on helppo kysyä, mikä siinä koskettamisessa on se iljettävyys?
Ja miksi ulkomaalaiset koskettelevat täysin luonnollisesti?

Ei tarvitse vastata, mutta minä vastasin, kun kysyttiin.

Vai eikö kysymyksiin olekaan tarkoituksena vastaaminen? Tämä kysymys koski kaikkia lukijoita.

Viimeksi muokattu:
Jouduin palaamaan heti, sillä sekin tapahtui eilen.
Tuskin minä kovinpitkään täällä yksin kirjoittelisin, joten kyllä se vastaväittelijäkin tarvitaan.

Miksi sitten ei voi olla pienistä asioista onnellinen?
Olen myös elänyt ajan jolloin ei ollut kaikkea kuten nykyään.

Tuokin on ihmeellistä miten moni kuvittelee etten tiedä jotakin asiaa, jos kysyn.
Minähän kysyn ainoastaan muiden mielipidettä jostakin asioista.
Sellainenhan on johdatteleva kysymys, jos samalla kertoo mitämieltä itse on.

No ei neitsytkään kaikkea tiedä, mutta on mielenkiintoisia mielipiteitä kuitenkin.
Hänen luonteensakin paljastuu vastauksista.

No eisenpuoleen kyllä sanat, lopeta jo, kertoo myös kirjoittajan luonteesta jotakin.

Lopetin jo tälläkerralla tähän.

Huomenna taas uudet kujeet.

No mistäs minä tiedän kuka olet tai mitä teet. Ehket edes ole naimisissa. Ehkä olet naistenmies jolla on nainen joka sormella, ehkä olet itse nainen, ehkä olet teinipoika. Ei sitä tänne näe. Ehkä teillä on oikein hyvä suhde. Lukemani perusteella voisin sanoa, että jos tälläinen henkilö oisi olemassa mitä esität ja nämä kaikki kohdat pitäisi oikeasti paikkansa niin näin minä sen näkisin.

Viimeksi muokattu:
Kyllä kertomukseni paikkansa pitävät, mutta elämään mahtuu muutakin mitä täällä olen kertonut.
Ja kokonaisuudesta tulee se onnellisuus, vaikka ihan jokainen asia ei olisikaan sillälailla, kun itse niiden tahtoisi olla.

Ja nyt lähden tästä vaimon viereen nukkumaan.

Hyvääyötä.

Minulla ei ole kavereita.
Ja jos olisi, niin tuskin täällä kirjoittelisin, joten juttukaverini ovat täällä.
Eikä sillä ole väliä kirjoittaako vihaisesti tai vähemmän vihaisesti, silti vastailen.
Pääasia, että kirjoittaa.

Lapsena olen saanut kokea sylissäoloa ja hyväilyjä.

Kyllä ne ensimmäiset kokemukset oli nuorena heinäladossa. Tyttöä kun yritin lähennellä, niin kyllä ne poistyöntämiset sain kokea. Sitten ne kielennäyttämiset ja sanalliset loukkaukset sai ymmärtämään sen ettei tyttöjä kosketella.

Ja jos kyse oli jostain alle 16-vee jutuista niin eikös se ole vielä aika poika-allergia ikää.
Ja aika tunteetonta ja keskenkasvusta ikää myös.
Ja jos oli vanhemmasta niin eivät vain sattuneet lähentelemäsi tytöt olemaan ihastuneita. Olisit voinut ottaa asiasta hiukan selvää niinkuin flirtata ja katsoa flirttaako tyttö takasin ja hiukan leikitellä huumorilla. Heitellä heinää päin ja näyttää kieltä. Olla sen oloinen ettei sinuun niin vaan kosketa. Tai jutella vain niitänäitä ja katsoa tuleeko tyttö viereesi. Varoa lausumasta mitään arkaluontoista vaan ihan vaikka maataloussasioita. Osoittaa, että olet tosi fiksu ja antaa tytön lähestyä sinua.

Jos sitä marssii vaan päin ja alkaa yhtäkkiä halailemaan ja suutelemaan, niin avolätäriä tulee tietenkin. Jos ajattelet, että tyttö noin vain alkaa halipusia kanssasi kun jakaa mokoma muillekkin. Se on loukkaavaa. Semmosesta päälletulosta suoraan tyttö tuntee itsensä likaiseksi.

Minullakin on ollut vaikeaa ja nuorena kiusattukkin ja haukuttu, mutta eikös se nyt kuulu elämään. Kiusaajat ne on vaan alinta kastia. Ei niiden kaveriksi kannata mennäkkään. Joutuu oikeasti kivojen ja tutustumisen arvoisien ihmisten inhoamaksi. Juttele semmoisille jotka on mukavan tuntuisia ja lähinnä semmoisia joiden kanssa oma henkilökemiasi voisi kohdata.

Seuraavat yritykset tuli sitten lähellä kolmeakymppiä, kun velipojan kanssa keksittiin, että voitaishan me vähän kirjeitä lähetellä.

No rakkauskirjeet puoltutuille ton ikäsinä on aika lapsellista ja antaa ehkä oudon kuvan.
Joskus 12-veenä lappu pulpetille on söpöä, mutta kun ikää alkaa olla 30-v niin tavataan kohta nurkan takana lappuset alkaa olla jo sairasta. Mitä sitten oikein edes keksit kirjoittaa?

Sitten on muutamia tapauksia joissa olen tietämättäni mennyt liian lähelle. Siinä olen vähän hipaissut tai jonkin roskan poiminut hiuksista. Ilme on kertonut, että jotakin tein väärin. Itseä kyllä on siitälähtien vaivannut se, mitä tein väärin, kun omasta mielestä en tehnyt mitään.

No ei kannat poimia roskia toisen hiuksista tai paidalta. Voisi sanoa, että onkos sähköä meidän välillä kun suhun tarttuu kaiken maailman paperiroskat aina kun mä meen tästä ohi. Tossa hiuksissakin sulla on joku pikku lappunen. Se on hämmentävää kun joku nyppii yhtäkkiä. Tulee likanen olo. Anna toisen päättää haluaako, että sillä on hiukset roikkumassa kasvoilla ja näitä osottaen omaa naamaasi, etä hei sulla on ketsuppia tossa.

Mitä tarkoittaa hipaissut?

Tv:stä olen useinkin kuullut ettei Suomalaiset tykkää koskettelusta.
Tv:studiossahan tunnetaan kaikki maailman suomalaiset. Olethan itsekkin suomalainen ja tykkäät koskettelusta. Minä en ainakaan tunne yhtään suomalaista jotka ei halua tulla ainakin jonkun koskettamiksi.

Ja noiden kokemusten jälkeen on helppo kysyä, mikä siinä koskettamisessa on se iljettävyys?

Varmaankin sulta puuttuu taito lähestyä ihmisiä henkisellä tasolla ja saada ne avautumaan ja rentoutumaan sun seurassa ja haluamaan fyysistä läheisyyttä. Kun ensin pitää olla toisella ihmisellä se henkinen yhteys ja halu tulla sun lähelle ja halu tehdä sun kanssa juttuja. Semmonen henkilökemia että kummatkin haluaa ihan samaa. Ymmärrys vuorovaikutuksesta että kosketuksessa on kyse kahden ihmisen kosketuksesta eikä yhden joka koskettaa toista. Pitää odottaa vuorovaikutusta, että se toinen lähestyy myös yhtälailla ja osottaa haluavansa läheisyyttä. Pitää olla kyky lukea toista jo ennen fyysistä kommunikointia. Tai ainakin tietää jo ennalta ja ottaa ennalta huomioon toisen rajoja. Meillä oli kiva köksänope joka oli oppilaiden kanssa sujuva ja läheinen. Se rapsutti joskus ohimennessään selkään, mutta se tuns meidät tytöt ja se rapsutus oli semmonen varma ja se jo ennalta ties, että se tuntu kivalta.

Ja miksi ulkomaalaiset koskettelevat täysin luonnollisesti?

Suomessa on paljon ulkomaalaisia ihan joka kaupungissa. Jos uskot, että heitä voi mennä taputtelemaan ihan lonkalta niin kokeile ihmeessä. Veikkaan, että saat avolätäriä, mutta testaa teoriasi toki. Ulkomaalaiset miehet koskee ainakin ihan luontevasti ja ihmettelee miksi suomalaiset naiset vetää käsilaukulla naamaan. Kokeile ihmeessä kosketella tummempaa naista tai miestä. Katsoitaan tykkääkö ne. Kehoitan, että kosket naista, koska miehen nyrkinisku jättää hiukan pahemmat jäljet kuin naisen käsilaukku, mutta kokeile ihmeessä.

Ei tarvitse vastata, mutta minä vastasin, kun kysyttiin.

Vai eikö kysymyksiin olekaan tarkoituksena vastaaminen? Tämä kysymys koski kaikkia lukijoita.

Joo vastaan aina:)

Viimeksi muokattu:
Tuo köksänope kuvaus oli lähinnä sitä mitä ajan takaa.

Mutta kun suomessa on sekinpuoli olemassa ettei täällä pidetä siitäkään, jos nähdään kosketteluja.
Tai vähintään niistä vedetään väärät johtopäätökset, eli niihin liitetään heti seksuaalisuus.

Miettikää vaikka sitä köksänope tilannetta, ja jos saman tekisi jokin toinen henkilö.
Mitä ajattelette tilanteessa, kun hyväksytte koskettelun, ja mitä silloin kun ette hyväksy?

Tuo köksänope kuvaus oli lähinnä sitä mitä ajan takaa.

Mutta kun suomessa on sekinpuoli olemassa ettei täällä pidetä siitäkään, jos nähdään kosketteluja.
Tai vähintään niistä vedetään väärät johtopäätökset, eli niihin liitetään heti seksuaalisuus.

Miettikää vaikka sitä köksänope tilannetta, ja jos saman tekisi jokin toinen henkilö.
Mitä ajattelette tilanteessa, kun hyväksytte koskettelun, ja mitä silloin kun ette hyväksy?

Aikapaljon suomessa halataan ja kosketaan ja katsellaan leffoja joissa on tosi paljon koskemista. Suosittelen tosiaan matkustelemaan ja kokeilemaan sitten kosketuksia muualla jos tuntuu, että vain suomessa sinut torjutaan.

Jos joku vieras tulee rapsuttelemaan selkään niin sitä väistää hiukan kun ajatteli, että oli hiukka tiellä ja toinen koski ohittaessaan, mutta jos se ei voinut olla vahinko, niin kyllä sitä kääntyy, että oliko jotain asiaa vai erehtyikö henkilöstä vai ollaankos tavattu jossain? Mikäs juttu tämä on? Odottaa hyvää selitystä tietenkin koska ele oli tuttavallinen.

Jos sen tekee tuttu ihminen jonka kokee ahdistavaksi fyysisesti epämiellyttäväksi tai hiukan ahdistelevaksi, niin sitä perääntyy tottakai. Odottaa, että toinen tajusi eleestä lopettaa eikä ala valittamaan vaan osaa hienovaraisesti olla tekemättä sitä enää uudestaan.

Tuttu voi rapsuttaa jos siihen on jo positiivinen side ja kokee henkilön miellyttäväksi eikä ollenkaan ahdistavaksi. On luottamusta ja kunnioitusta välillä. Tietää jo rapsutuksen tarkoituksen ja osaa ehkä jo odottaakkin. Jos vain tuntee olon hyväksi kun se tapahtuu niin se on siinä.

Jokaisella on semmoinen kehä tavallaan ympärillään joka liittyy seksuaalisuuteen ja se on kuin kehä ihmisen ympärillä henkisesti ja fyysisesti. Vain ihminen itse tuntee kun sitä kehää loukataan tai sen raja ylitetään. Sen rikkoja ei aina välttämättä tajunnut rikkomista tai tarkoittanut mitään. Mutta kehä on todellinen vaikkakin psyykkinen ja ihan uniikki jokaisella. Ihmisen kehä supistuu kun lähelle tulee ihminen jonka lähelle päästäminen ei loukkaa tätä rajaa niin helposti koska joustaa ja saallii enemmän.
Jotkut jotka tuntuvat vain ahdistavilta loukkaavat tätä kehää ihan todella pienestäkin.
Tämä kehä on ihmisen henkilökohtainen psyykkinen kehä. Loukkaajan tarkoitusperä ja ajatukset eivät ole lieventäviä tekijöitä mitenkään.

Viimeksi muokattu:
Kaikki riippuu siitä minkälainen kemia ihmisten välillä on. Jotkut ihmiset ovat sellaisia, että heistä huokuu epämiellyttävyys ja suoranainen vastenmielisyys. Siksi he eivät saa kosketuksia, eivätkä saa kosketella. Meillä käy töisssä säännöllisesti mies jota kaikki naiset pitävät jotenkin limaisena nuljaskana. Hänen hymynsäkin on vastenmielinen. Kukaan ei halua asioida hänen kanssaan. Näitä samantyyppisiä tapauksia, ei näin vahvasti, on muutama. Sitten on ryhmä neutraaleja, jotka ovat ok ja asiointi sujuu ilman mitään mielipidettä. Kolmas ryhmä on ihmiset jotka ovat karismaattisia ja mukavavia, heitä halaillaan ja heidän kanssaan heitetään läppää.
Mitä enemmän nuo vastenmieliset yrittävät, sitä enemmän he ällöttävät.

Sitä en osaa sanoa, miksi joskus ihastus muuttuu ällötykseksi. Minä tapailin erästä miestä vajaan puoli vuotta. Vähitellen hän muuttui silmissäni vastenmieliseksi vaikka ei tehnyt mitään erikoista. Hänen kosketuksensa oli vastenmielinen ja jätin hänet erään reissun jälkeen. Pari viimeistä päivää oli yhtä tuskaa kun koitin pitää ilmeeni kurissa etten näyttäisi ällötystäni suoraan hänelle.

Ilmeisesti minulta puuttuu se kehä.
Vai eikö sitä yleensäkään ole miehillä?

Sitäkään en oikein osaa hahmottaa millainen on ihminen joka on niin ällöttävä ettei tavallinen juttelukaan onnistu.

Näinhän minä kosketukset ymmärrän.
Jos olen hiukan seksuaalisesti valmistautunut, niin kosketus on miellyttävä.
Jos taas ajatukset ovat vaikka työasioissa, ja yhtäkkiä joku koskisi, niin kosketus olisi kutittava.
Joka kylläkin hyvin nopeasti muuttuu miellyttäväksi.
Ällötyksiä en koe milloinkaan.

Korkeintaan ällöttävää voisi olla, jos sukuelimiä kosketeltaisiin yleiselläpaikalla.
Mutta sellaistahan sattuu äärimmäisen harvoin.
Joten voin sanoa, etten ällötystä tunne juuri lainkaan.

Mitä tuolla ihmisten välisellä kemialla tarkoitetaan?
Onko ihmissuhde jokin kemiallinen reaktio?

On taas tullut paljon kysymyksiä, etten tiedä oikein olenko kaikkiin minulle esitettyihin vastannut.
Kysykää uudelleen, jos johonkin on vastaus jäänyt saamatta.

Ilmeisesti minulta puuttuu se kehä.
Vai eikö sitä yleensäkään ole miehillä?

Jokainen on persoonallinen. Jollain se kehä on hyvin suppea joillain laaja. Jollain voi mennä äärimmäisen pitkälle ennenkuin ahdistaa.

Sitäkään en oikein osaa hahmottaa millainen on ihminen joka on niin ällöttävä ettei tavallinen juttelukaan onnistu.

Jaa. Ei sitäkään osaa selittääkunnolla. Ihminen joka menee puheissa henkilökohtaisuuksiin ja tivaa asioita joihin ei osaa/halua vastata, lähestyy kokoajan puhuessaan ja huitoo käsillä niin että osuu kuuntelijaan. Epäkunnioittava äänensävy ja yritys käännyttää väkisin johonkin, jatkuvasti yrittää tuoda kasvojaan lähelle ja puhuu henkilöä ahdistavia asioita. Puhuu säälivästi vaikkei toinen ole edes valittanut mistään vain päästäkseen taputtamaan olalle. Pitää puhetta yllä vain saadakseen hyvän syyn koskettaa niin että oikein huokuu taka ajatus. Häiritsee toisen keskittymistä työhönsä. Huomauttelee kaikesta toisen painoon ja ulkonäköön ja vaatteisiin liittyvistä asioista. Omaa niin rasittavia mielipiteitä ettei vaan jaksa kuunnella niitä. Nyppii toista puhuessaan. Uhkailee tehdä jotakin toiselle, komentelee, ei kuuntele mutta puhuu itse kokoajan. Jos puhe on agressiivista ja pelottavaa. Henkilö loukkaa jatkuvasti ja vihjailee ja ahdistelee sanallisesti kertoen, että mitä voisikaan tehdä sille toiselle. Leikkii lukevansa toisen ajatuksia ja käy sanelemaan mitä toinen muka haluaa ja millainen ihminen se on. Lausuu rasistisia mielipiteitä, loukkaa henkilön läheisiä. Henkilö haisee ja lähestyy........listaa riittäisi loputtomiin.

Näinhän minä kosketukset ymmärrän.
Jos olen hiukan seksuaalisesti valmistautunut, niin kosketus on miellyttävä.
Jos taas ajatukset ovat vaikka työasioissa, ja yhtäkkiä joku koskisi, niin kosketus olisi kutittava.
Joka kylläkin hyvin nopeasti muuttuu miellyttäväksi.
Ällötyksiä en koe milloinkaan.

Jos olet itse noin hyvin lähestyttävä niin silloin sinun kannattaisi odottaa, että joku lähestyy sinua ja tekee aloitteen. Yritä kiinnittää ihmisten huomio itseesi puhumalla vaikka päivän uutisista ja kertomalla joku hauska vitsi. Ehkä joku taputtaa sinua olalle. Onnea yritykselle.

Korkeintaan ällöttävää voisi olla, jos sukuelimiä kosketeltaisiin yleiselläpaikalla.
Mutta sellaistahan sattuu äärimmäisen harvoin.
Joten voin sanoa, etten ällötystä tunne juuri lainkaan.

Toivon, että jonain päivänä joku sitten haluaa koskettaa sinua.

Mitä tuolla ihmisten välisellä kemialla tarkoitetaan?
Onko ihmissuhde jokin kemiallinen reaktio?

Kai sitäkin. Kysy joltain biologianprofessorilta.

Arkikielessä sillä tarkoitetaan positiivisia tuntemuksia kahden ihmisen välillä kumpaankin suuntaan. Saman asian ymmärtämistä samaan aikaan ja halua kummaltakin taholta lähestyä toisiaan samoissa asioissa ja samoilla tuntemuksilla. Vähän samanlaisia ajatuksia ja yhteistyöhalua. Se että toinen herättää kunnioitusta ja positiivisia ajatuksia toisessa ja toinen siinä toisessa. Ehkä sitä että kaikkea ei tarvitse selittää vaan toinen jo ennestään näkee maailmaa samalta kantilta melko pitkälle tai ainakin ymmärtää miksi se toinen kokee asiat niin. Lähinnä se, että samat lauseetkin samassa tilanteessa saattaa tulla kummankin päähän yhtaikaa. Kummatkin omaa piirteitä jotka miellyttää vastapuolta ja on toiselle lähestyttäviä. Lähinnä sen myös, että vaan selittämättömästi näkee missä toisen kehä kulkee eikä ihmettele sitä vaan ymmärtää sen ja kokee sen aika luonnolliseksi juuri niin. Lähinnä että ymmärtää asioita toisessa ilman, että tarvitsee sanoin selittää. Myös se, että osaa tulkita toisen ilmeitä ja eleitä ja äänensävya ja puhetta, kaikkea viestintää niin oikein, että osaa lähestyä oikein ja valita sanansa oikein ja ajankohdan välttääkseen toisen ahdistamisen.
En oikein osaa paremmin selittää.

On taas tullut paljon kysymyksiä, etten tiedä oikein olenko kaikkiin minulle esitettyihin vastannut.
Kysykää uudelleen, jos johonkin on vastaus jäänyt saamatta.

No oikeastaan haluaisin tietää sen mitä olet tarkalleen tehnyt ja sanonut ja miettinyt tilanteissa joissa sinut torjuttiin. Mikä se tilanne oli esim siellä heinäladossa? Anteeksi jos urkin yksityiskohtia, mutta hiukka kiinnostaa mitä oikein teit?

Ja mitä niihin kirjeisiin oikein kirjoitit kun halusit ottaa yhteyttä. Muistatko yhtään vai etkö halua kertoa?

Viimeksi muokattu:
Toi psyykkinen kehä juttu on kyllä ihan totta, musta tuntuu, että mä siedän hyvin vähän kosketusta kun olen niin herkkä kosketukselle ja tietenkin myös puutteessa, jossa elän ihan tietoisesti ja itse tämän valinneena.

Viimeksi kun tuli tällainen luonnollinen, ei-seksuaaliseksi tulkittu tilanne, niin itse koin sen seksuaaliseksi ja vetäydyin siitä taaemmaksi... siis kyse oli ihan siitä eräs varattu nainen - joka ei kyllä pyöri normaalisti edes ajatuksissa tai kiinnosta sillä-lailla, koski hieman pidempään minuun... muistan samankaltaisen tilanteen vaatekaupassa, kun myyjä hiveli vartalonmyötäisen villapaitani hihaa ja kehui miten se istuu hyvin.. pieni pintapuolinen vetäisi kättä pitkin vei ajatukseni seksiin... että näin herkästi reagoin ja olen vielä mies...

En myöskään ole niitä miehiä, jotka on taputtelemassa toista jatkuvasti selkään enkä viihdy jos toinen tulee puhumaan liian lähelle... minulla nämä rajat ovat tällaiset ja tässä on sekä hyvä että huonot puolensa... tavallaan on hienoa kokea itsensä seksuaaliseksi verrattuna miehiin, jotka hakee apua halun puutteeseen lääkäristä, mutta toisaalta se riittää, että puhutaan vähän liikaa kaksimielisyyksiä tai näytetään liikaa kaula-aukkoa, niin puna nousee jo kasvoille.

Nämä asiat on kyllä hyvä tiedostaa, kun menee toiseen koskemaan... kenenkään ei pitäisi olettaa että muut on samanlaisia kuin itse, vaan kunnioittaa toisten yksityisyyttä tai opetella ensin tuntemaan toinen, ettei ala ylittämään toisen rajoja ja aiheuta kiusallisia tilanteita puolin ja toisin.

No on se kehä sitten miehilläkin.

Vastaus heinälato kysymykseen.
Ei siellä kuitenkaan mitään tramaattista tapahtunut.
Kyllä lapset yleisesti heinä ja olkikasoissa leikkivät.
Laskivat mäkeä, ja olihan se ylöspääsykin jokin haaste.
Siinä sai tyttöjä vähän avittaa takapuolesta työntäen.
Tunneleita kaivettiin myös, ja kotileikkejä leikittiin.
Kun tuo kyseinen tapaus sattui ollessani 11-14 vuoden ikäinen, tarkemmin en muista.
Siinä vaan leikin tiimellyksessä tuli mieleen kaapata tyttö syleilyyn, niin se vastaanotto ei ollut myönteinen. Rimpuili vaan otteesta pois. En muista sanoiko kumpikaan mitään.
Tuosta jäi vaan sellainen tunne ettei tyttöihin saa koskea.
Enkä ole koskenut, vaikka en ole ymmärtänyt mitä pahaa siinä sponttaanissa halailussa on.
Sitten olen vaan mielessäni päätellyt, että tytöt ja vielä naisetkin ymmärtävät halailut ja muut koskettelut pyrkimyksinä seksiin.
Minulle nuo ovat ihan eriasioita.

Keksimme kirjekerhoista pyytää osoitteita joihin voimme kirjoitella.
Tuo sama toiminta on nykyään netissä.
Kumpikin löysi sitäkautta vaimon itselleen.
Monelle kuitenkin piti ensin kirjoittaa ennenkuin tärppäsi.
Kai siellä vähän rakkaudesta puhuttiin.
Naimisiin menosta, ja lasten teosta.
Kyllä ne vaimolle kirjoitetut kirjeet ovat vielä tallella, mutta en kuitenkaan niitä aio netissä julkaista.

Sekin olisi oma tarinansa, miten poika keksii itse seksuaalisuutensa.

Nykyään sitä ei varmaan keksitä, vaan kuullaan jostakin, vai miten on?

Onkohan naiset keksinen seksuaalisuutensa itse joskus vanhaanaikaan?
Ja miten olisi kiva kuulla.

Niin toi mun oma kirjoitus laittoi mut pohtimaan omaa elämäntilannetta ja sitä yleensä, että olenko mä kehittynyt suhteessa vieraan - jollain tasolla viehättävän naisen kosketukseen näin herkäksi johtuen siitä, että olen pidättäytynyt seksistä vai olisko tuo sittenkin vain noiden hetkien ja hormonitoiminnan hetkellisen piikin yhteisvaikutusta...

...en usko, että kaikissa tilanteissa reagoisin tuolla tapaa ja vielä enemmän mietin sitä, että miten pystyn vastaanottamaan tai antamaan hellyyttä, kun siihenkin mulla on kaipuu, mutta tuntuu, että ellei ole todella rakastunut, niin tuolloin naista ei voi nähdä hellyyden kohteena vaan jäljelle jää vain seksuaalisuus, joka toimii vuodesta toiseen, oli sitten ihastunut/rakastunut tai ei..

Joten yhteenvetona omaan psykoanalyysiin voisin todeta, että olisi hyvä rakastua tai löytää joku jostain pitää erityisesti, jotta pystyisin vaíhtamaan noita erilailla seksuaalisia kosketuksia pelkästään selvän eroottisten kosketuskokemuksien sijaan... joiksi tunnun tällä hetkellä siis kaikkien vähänkin viehättävien naisten kosketukset kokevani.

Toivon että asia on näin - siis toivon, että mahdollinen rakastuminen muuttaa asiaan, sillä mä en halua olla näin kärjistetyn seksuaalikeskeinen, vaan olisi hienoa voida pitää toista myös hyvänä ja toivon, että samalla rakastuminen ja kosketuksen jakaminen mahdollisessa tulevassa parisuhteessa poistaisi myös kärjen näiden vieraiden naisten kosketukselta, niin etten sitä enää kokisi yhtä eroottiseksi johtuen siitä, että vastaanottaisin ja antaisin omassa parisuhteessa kosketuksia monin eri tavoin.

En usko, että 11-14 mitään kotileikkejä leikkii tai ehkä jotain tunneleita vois tehä porukalla tai joskus laskea mäkeä mutta joo kyllä voi sanoa että kun käden perseelle tuon ikäiselle tytölle iskee niin tulee monoa naamaan. Ja jos syliin kaappaa niin turha jäädä mitään halauksia odottamaan. Ehkä se kuitenkin oisi liian intiimiä ja tuttavallista vielä ottaen huomioon ettei tyttö varmaan ollut sinulle hirveän läheinen ystävä tai sinuun ihastunut ja ehkä koki sinut vastenmieliseksi ihan henkilökohtaisesti. Rikoit tytön kehän.

No jos se oli ihan tapa että sinne annettiin osotteita ja kaikki hakivat kirjekaveria antaen osoitteensa ja pyytäen jonkun oman sieltä niin kai sekin on hauska tapa. Normaaliahan se jos se oli tosiaan tapana. Ei se ole torjumista jos joka ikinen ei kiinnostunut olemaan kirjekaverisi.

Oppii keksimään seksuaalisuutensa? Varmaan samalla tavalla kuin keksii miten kontataan ja keksii miten sanoja voi laittaa peräkkäin, että muodostuu lause. Aivotoiminta mahdollistaa asian nimeltä ajattelu.
Ihmisessä on jo seksuaalisuus syntyessään joten se kuuluu ihan peruspakettiin mukaan. Ei se mikään keksintö ole. Eikä se sinäänsä tarvitse liittyä seksin harrastamiseen. Se on läsnä kaikissa tilanteissa seksissä ja seksittömissä. Osa ihmisen kehää. Miksei sitä nyt tajuaisi siinä missä muitakin asioita.

Tunnen tapauksia jotka voisivat täsmätä sinuun.
Henkilö ei ymmärrä toisen reagtioita ja tivaa niitä vaikkei ole sanallisia selityksiä olemassa.
Ei osaa myötäelää toisten tuntemuksia varsinkaan jos liittyvät ahdistukseen.
Ei näe, ei osaa arvella miten pitkälle voi mennä.
Ei ymmärrä toisen ihmisen seksuaalisuutta eikä siis osaa kunnioittaa sitä.
Ei osaa ymmärtää kuinka intiimia ja herkkä kullekkin keho on ja ihmisen tarvetta omaan tilaan jollei sitten erikseen ole henkilöitä joita haluaa/ on hyvä syy päästää lähelleen.
Ei vaan osaa antaa henkilön lähestyä itse että vastavuoroinen lähestyminen pelaa.
Näkee kaikki vain itsensä kautta ja käyttää muita omien tarpeiden tyydyttämiseen.
Ei osaa luoda henkistä yhteyttä joka mahdollistaa fyysisen yhteyden haluamisen.
Ei näe muiden tilanteita, niiden näkökulmasta.
Ei älyä vaan tilanteita ja asioita.
Ei aavistustakaan henkilökemiasta.
Vähän vajaa niin sanotusti ja ihmiset vetäytyy kauemmas jollaintavalla huomaten ettei kaikki ole kohdallaan.

Sen takia kaltaisesi harvemmin varmaan päätyy parisuhteeseen ainakaan normaaliin ja tasapainoiseen.
Yleensä ihan normaalit ihmiset joilla on kaikki ihan kunnossa turjuu tämmöisen henkilön luonnollisesti läheltään. Uhreiksi sitten jää ne hiukka jollaintavalla vajaat naiset jotka ei oikein ymmärrä mitä tapahtuu ja osaa puolustaa itseään ja tarvitsee hiukan apua ja tukea. Kaikki ei ole ihan kohdallaan vaikka ei holhouksen alaiseksi olisikaan päässeet.
En välttämättä sano, että on sinun tilanteesi, mutta tiedän tapauksia. Kirjoituksiesi perusteella vaikutat yhdeltä heistä.

Tunnen tapauksia jotka voisivat täsmätä sinuun.
Henkilö ei ymmärrä toisen reagtioita ja tivaa niitä vaikkei ole sanallisia selityksiä olemassa.
Ei osaa myötäelää toisten tuntemuksia varsinkaan jos liittyvät ahdistukseen.
Ei näe, ei osaa arvella miten pitkälle voi mennä.
Ei ymmärrä toisen ihmisen seksuaalisuutta eikä siis osaa kunnioittaa sitä.
Ei osaa ymmärtää kuinka intiimia ja herkkä kullekkin keho on ja ihmisen tarvetta omaan tilaan jollei sitten erikseen ole henkilöitä joita haluaa/ on hyvä syy päästää lähelleen.
Ei vaan osaa antaa henkilön lähestyä itse että vastavuoroinen lähestyminen pelaa.
Näkee kaikki vain itsensä kautta ja käyttää muita omien tarpeiden tyydyttämiseen.
Ei osaa luoda henkistä yhteyttä joka mahdollistaa fyysisen yhteyden haluamisen.
Ei näe muiden tilanteita, niiden näkökulmasta.
Ei älyä vaan tilanteita ja asioita.
Ei aavistustakaan henkilökemiasta.
Vähän vajaa niin sanotusti ja ihmiset vetäytyy kauemmas jollaintavalla huomaten ettei kaikki ole kohdallaan.

Aspergerin syndrooma..??

Viimeksi muokattu:
Niin, tärkeämpää mun mielestä on selvittää, että miksi jotkut ihmiset ei ymmärrä joitain asioita, kuin syyttää heitä niistä... täytyy ymmärtää se, että osa ihmisistä on rumasti sanottuna tyhmempiä kuin toiset. Joidenkin on vaikea hahmottaa kokonaisuuksia, olla tunne-älykkäitä jne.. jne..

Varmaan maailmassa on tyyppejä, jotka ihan välinpitämättömyyttään tekee mitä sattuu, mutta myös joiltain kognitiivisilta osin vajaampia ihmisiä on paljon... näitä on lähipiirissä, joten tiedän aiheesta jotain ja koetankin olla armollinen toisinaan joitain ihmisiä kohtaan, kun huomaan, ettei heillä yksinkertaisesti ole resursseja ymmärtää miten tulisi toimia... eihän ihmiseltä voi vaatia enempää kuin mitä hän kykenee?

Itse olen sitä mieltä, että vaikein suhde on sellainen, jossa toinen käsittää miten on oikein toimia eri tilanteissa mm. suhteessa toiseen koskemiseen ja toinen ei... ihmiset alkuihastumisen jälkeen kasvavat väkisinkin erilleen kun huomaavat, ettei toinen ymmärrä toista ollenkaan.. itsetunto haavoittuu ja tästä seuraa sellainen syyttelyn kierre.. varsinkin miesten on vaikea myöntää omia vajavaisuuksiaan usein.

Pariutuessa oliskin hyvä löytää ihminen, joka olisi samalla aaltopituudella... se on mun mielestä tärkeintä viehätyksen ohessa... ihminen jonka kanssa tarpeet ja ymmärrys kohtaa.

Yhteiskunnassa elää paljon ihmisiä, joilla on terveen paperit, mutta jotka kohtaa arkielämässä kommunikointi tai havainnointivaikeuksiensa vuoksi toistuvasti vaikeuksia... näiden keskellä eletään ja välillä kärsitään... työpaikalla tällaista voi hetkittäin sietääkin, mutta ei parisuhteessa, sillä sen tulisi olla enemmänkin voimavara kuin taakka, mitä se monille on.

Niin no tämmöisiä henkilöitä voi sitten varmasti hiukan neuvoa ja ohjeistaa .
Parhaissa tapauksissa he kuuntelevatkin. Tunnen lähisuvusta yhden tälläisen ongelmatapauksen jolle ei ei mene helposti perille ja joutuu neuvomaan jatkuvasti.
Muummuassa yritti tyttölapsen paidan alle tunkea kättään ihan vaan leikkimielessä. Siinä sitten menin väliin kun tyttö yritti vetäytyä muttei saanut vahvaa miestä irti itsestään. Mies vaan oikein vaati saada jatkaa ja nyki tytön kättä pois tieltä. Pidin hiukan puhuttelua miehelle ja ymmärsi sitten kuitenkin asian. Hiukka vajaa. Ei ehkä tarkoittanut pahaa tai ahdistella seksuaalisesti, mutta aina täytyy vähän tarkkailla semmoista ihmistä lähipiirissä etteivät ihan pääse valloilleen.
Mutta ei se sen alaikäisen tyttölapsen sanaa oisi uskonut. Aikuisen pitää mennä väliin välillä.

Ei tosin ole pahimpia tapauksia. Ihan semmoisia on joille ei mene mikään jakeluun ja ne ei välitä yhtään vaikka peruuttaa tai sanoo ei ja huutaa ja tönii vaan ne vaan hitaasti lähestyy ja nauraa vaan kun toinen suurinpiirtein itkee kauhuissaan. Pahimmillaan ihan raiskaajia. Varmaan raiskaajillakin on hiukka sama, että se ymmärrys ja toisen rajan kunnioitus puuttuu kokonaan.

Ja sitten on näitä autistisia ihmisiä jolla on hiukan vaikeuksia. Heitä voi taluttaa ja viedä hiukan minne vain. Kuka vain voi tehdä mitä vain henkilölle joka ei oikein ole läsnä koko jutussa. Etsii vain tukea ja turvaa. Ihan sama keltä. Joltain joka sanoo, että välittää, niin kihlat tulee heti ja avioon vaikka heti. Ei oikein välttämättä käsitä mikä on avioliitto ja seurustelu ja semmoista. Helppo käyttää hyväkseen kenen vain, mutta tosiaan kun ei voi ottaa noin päällisin puolin tervettä ja kuitenkin sinällään itsenäistä henkilöä huoltajuuden alaisuuteen.

No rehellisyys ja luotettavuus on aika persoonallisia ominaisuuksia.
Ja onhan rehellisyys ja luotettavuus hyviä ominaisuuksia ihan aina on ne sitten vaikka sinussa.
No se on kyllä ikävää jos isossa porukassa pystyy olla vain yhden ihmisen kanssa puhumassa.

Se vaan on omituista, että nainen joka ei kuvailujesi perusteella selvästikkään ole rakastunut ja hiukka inhoaa lähestymistäsi meni naimisiin kanssasi. Et kuvailujesi mukaan ole mies jota naiset tahtovat lähestyä tai sinun lähestyvän heitä. Samantien lapsi ja aviosuunnitelmat pystyyn ihmisen kanssa joka on vastenmielinen edes koskettaa. Ja jos kirjeissä mainitsitte avio ja lapsisuunnitelmia.

Se on seksuaalisesti hyväksikäyttöä oikeasti että menee naimisiin ja seksiin sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole rakastunut ja oikein ja tajua mitä avioliitto oikeasti pitäisi sisällään. Eikä osaa sanoa eitä tai juuta. Kurtistaa vaan kulmiaan ja on aina alistuva.

Niin no pikkulapset jotkut voivat viihtyä sylissä. Miksi sormenheristystä jos olet ollut ihan asiallinen etkä ole tehnyt mitään väärää.

Kyllähän minä osaan elää hyvin voimakkaastikin mudenihmisten tunteissa mukana.
Vaikka nyt tv:stä katsellen parinmuodostusohjelmia, niin kyllä ajatuksissa olen mukana heidän tunnemaailmassa. Milloin naisen ja milloin miehen, niin sillä ei ole väliä.

Tv:ohjelmassa?
Tosielämässä ei ole taustamusiikkia ja ylinäyteltyjä ilmeitä. Tosielämässä kohtaat ihmiset ihan oikeasti. Elokuvakohtauksen jälkeen huudetaan poikki! Eli siellä ei todellisia tunteita ole. Juurihan itse krjoitit ettet pysty ymmärtämään miksi joku vetäytyy pois tai kurtistaa kulmiaan ja mulkaisee ja miksi tuntee jollakin tavalla ja miksi ahdistuu ja miksi tuntee seksuaalista tilaa loukatuksia ja itseään loukatuksi tai muuta. Et osaa tulkita haluaako hän sinun koskettavan vai ei. Nämä asiat pitäisi huomata.

Tuonne parisuhdepalstalle oli taas avattu ketju, jossa naiset kertoivat ettei he saa tarpeeksi hellyyttä suhteessaan.

Niin katsos nythän lukiessasi siellä huomaat mikä ero on terveen naisen tarpeilla, terveessä suhteessa miestään kohtaan johon he ovat rakastuneet. Rakkaalta halutaankin näitä kosketuksia paljon ja hellyydenosoituksia. Se on nimenomaan ihan normaalia ja huomaa, että nämä naiset ovat menneet naimisiin oikeista syistä.
Sinullakin oisi tälläinen tilanne, että vaimo haluaisi sinulta kosketuksia jos eläisit ihan normaalissa tasapainoisessa liitossa naisen kanssa joka haluaa sinua.

Olisikohan se nyt juuri niin, ettei heidä miehet ole saaneet lapsena juuri noita hellyyksiä.
Jos lapsena ei niitä opi, niin aikuisena se oppiminen on paljon vaikeampaa.[/QUOTE]

Siis päinvastoin. Kyllähän nämä miehet tykkää, että heitä silitellään ja otetaan poskeen ja runkataan. Vuoden kutuamisen jälkeen tai muutaman mies voi olla väsynyt tyydyttämään naisen tarpeita. Omat tarpeet siirtyy päällimmäiseksi. Pelikonsolit, tietokone, kaverit, konsertit, autot, mopot, opiskelut, työt. Nainen on itsestäänselvä peruskalustus jota ei tarvitse hoitaa. Nainen hellii ja hoivaa ja ratsastaa päällä ettei miehen tarvitse ylimmäksi vaivautuakkaan välttämättä. Nainen hieroo niskoja ja selkää ja itse voi keskittyä vaikka lukemaan jotain kivaa.
Ei sitä omaa äitiäkään tarvinnut takaisin silitellä. Miksi sitten vaimoa?

No isoihin porukoihin menoa kyllä välttelen viimeiseenasti.
Siellä olen pääsääntöisesti hiljaa muut puhuvat.
Kahdenkeskisissä tapaamisissa puhunkin jotain.
Kyllä tuohon on selkeä syykin, ja eikä tuo asia minua häiritse yhtään.

Kyllä me ollaan avioiduttu kumpikin ihan omasta tahdosta.
Olen myös saanut kosketella riittävästi, mutta sen näkemisen kanssa on ollut vähän heikompaa.
Siinäkin ollaan parempaan suuntaan menossa.

Mutta nuo kosketteluasiat on tullut mieleeni yleisistä keskusteluista, jotka on käsitelleet seksuaalista häirintää.
Niistä kun saa helposti sen käsityksen, että naisen lähellemeno on jo seksuaalista häirintää.
Näihinasi, kun minun käsitykseni on ollut, että seksuaalista häirintää on vaan sukuelimiin ja rintoihin koskeminen, tai niistä puhuminen.
Olen tuota nyttemmin muuttanut.
Eli kolmea metriä lähemmäksi ei voi varmuudella mennä, jotta ei joutuisi häirinnästä edesvastuuseen.

Ja kun tuo raja on muuttunut, niin ajatuksiin on tullut myös ne aiemmin tekemäni lähestymiset, joista olen jo kirjoittanut osittain, ja nyt ne tuntuvat siltä kun olisin joskus aiemmin toiminut tietämättäni väärin.

Tv-lähetyksistä niitä tositeevee lähetyksiä.
Tälläkin hetkellä sellainen tulee kolmoselta perjantaisin.

Silti olen sitämieltä, että kyllä mieskin ne hellyydet hoitaa, jos palkinnoksi saa hyvää seksiä.
Ja hyvässä seksissä nainen näyttää halunsa ja tyytyväisyytensä.

Huonossa tapauksessa, nainen saa mieheltä ne hellyytensä, jonka jälkeen hän sanoo, nyt minua nukuttaa, ja kuorsaus alkaa kuulumaan.

Seuraavalla kerralla mies on viisaampi, ja ottaa sen seksiosuuden ensin.
Ja näin on kierre alkanut.

Tällä en halunnut syyllistää naisia, vaan kertoa, mikä yhtenä syynä saattaa olla.
Ainakin minä olen kokenut tuon, ja arvatkaa ottaako päähän kyseinen tapa.
Onneksi olemme siihen löytänyt ratkaisun.

Kyllä me ollaan avioiduttu kumpikin ihan omasta tahdosta.
Olen myös saanut kosketella riittävästi, mutta sen näkemisen kanssa on ollut vähän heikompaa.
Siinäkin ollaan parempaan suuntaan menossa.

Niin no käösitin ettei vaimo nauti kun kosket ja se että antaa jonkun tapahtua on hiukka eri asia kuin että haluaa ja koskettaa itse takaisinkin päin.

No pöh. Saahan nyt ihmisiin koskea herranjestas ja pitääkin. Vähän nyt katsoo tilannetta. Ei se suurta älykkyyttä vaadi hiukan katsoa kuka on kyseessä ja mikä on tilanne. Saahan sitä kätellä ja koskea käteen ja olalle ja ottaa kädestä kiinni jos toinen vaikka on kompastumassa tai tarvitsee tukea tai ohjausta tai mitä vain. Kyllä aika tyhmä pitää olla, että päätyy tekemään jotain ihan omituista. Ja eiköhän halauskin ole paikallaan joskus. Kannattaa katsoa toki hiukan tilannetta ja onko se toinen valmistautunut halaukseen myös. Vaikka levittää kätensä ja näyttää että syli oisi vapaa. Ihan perusruumiin kieltä. Tietysti jos mennään hellästi hivelemään jonkun kasvoja ja hiuksia niin se on hieman lähempää hellittelyä joka vaatii jo ystävyyttä ja biletunnelmaa tai sitten rakastavaiset tai hoivaa lapselle tai vanhemmalle tai hoivaa sairaalle.

Jos naista aina väsyttää ja särkee päätä niin silloin nainen on yleensä vihainen, kyllästynyt, ärtynyt tai masentunut. Itse ainakin vetoan väsymykseen ja päänsärkyyn kun veli tai isä on ärsyttänyt. Ovat idiioottimaisesti luulleet oikeasti että väsyttää ja särkee päätä ja tuoneet päänsärkylääkettä. Muutaman tiuskaisun jälkeen jättäneet minut rauhaan.

No se meidänvälinen kosketus on pääsääntöisesti sitä, että minä menen koskettamaan ja useinmiten saankin kosketella.
Ainoastaan haluaisin hänen tulevan vapaaehtoisesti koskettelemaan.
Kai sillä on eroa kun itse saan kyllä kosketella, mutta koskaan hän ei tulle koskettelemaan.
Minulle kosketuksen saaminen olisi se tärkeä juttu.
Vaikka pikkuisen kädestä silittäen. (Ihan koiruuttani tuon tuohon laitoin, kun viimeksi siitä kirjoitin, niin satikutia sain. Eihän tuo seksipalstalle kuulu.) No minneköhän se sitten kuuluu?

Enkä sitäkään paheksuisi, jos vieras nainen vaikka sipaisisi ohimennessään.

Tuskin siitäkään hyvä mieli jäisi, jos käsiä levittelisi ja toinen vaan kulkisi ohi.

Toisaalta se pitää sanoa, että noita niinsanottuja päänsärkyjä ei vaimolla ole ollut.
Eikä juuri tiuskimisiakaan ole ollut.
Niiden suhteen olen päässyt tosi helpolla.
Noita kertomuksia kun välillä täältä voi lukea, niin kauhulla ajattelen miten vaikeaa minulla voisiolla vielä huonommassa tapauksessa.
Tuommoisista asioista lukeminen suorastaan vahvistaa liittoamme.

Mieluummin lopunikää vaikka pimeässä peitonalla, kun joutuisin kuuntelemaan jotakin tiuskintaa.

"Mutta ei sillekään mitään voi etteikö lapsi kehollaan penikseen osuisi.
Eikä sillekään mitään voi, että sylissä kiehnääminen tuntuu itsestäkin hyvälle."

Hyi hitto mikä PERVO!!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä