I
"isosisko"
Vieras
26 vuotta oli sinkku. Sitten tapasi naisen. Seurustelivat n. vuoden ja nainen muutti mun veljen omistusasuntoon. Veli oli tänään illan töissä ja kotiin mentyään kämppä oli kirjaimellisesti tyhjä. Ei huonekaluja, ei mitään. Ovet täynnä reikiä ja verhot riekaleina. Vara-avain oli hävinnyt. Veljen muijalla oli puhelin pois päältä ja oli johonkin lähtenyt. Myöhemmin kävi ilmi että veljen muija oli antanut vara-avaimen jollekin narkkarikaverilleen ja käskenyt käydä kastelemassa kukkia. Ja veli oli siis 8,5 tuntia pois kotoa, ei siinä ajassa kukat kuole!
Mun käy niiin sääliks mun veljeä, tuntuu että sillä on aina epäonnea (paitsi raha-asioissa). Ja oon niin vihainen sille ämmälle!!! Ei kuulema maksanut mistään mitään, ei käynyt töissä, ei mitään. Ihmettelen että mun veli on edes ottanut tollaisen muijan! Veli kun on aina sanonut, että naisenkin kuuluu käydä töissä ja osallistua elatukseen.
Mun käy niiin sääliks mun veljeä, tuntuu että sillä on aina epäonnea (paitsi raha-asioissa). Ja oon niin vihainen sille ämmälle!!! Ei kuulema maksanut mistään mitään, ei käynyt töissä, ei mitään. Ihmettelen että mun veli on edes ottanut tollaisen muijan! Veli kun on aina sanonut, että naisenkin kuuluu käydä töissä ja osallistua elatukseen.