mun vanhempien koira on hippusen outo tyyppi :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
se on tullu porukoille vasta vuoden ikäsenä (ihan hyvästä perheestä ) ja on tosi ihana tapaus. tulee toimeen lasten ja muiden elukoiden kanssa ja on tosi kiltti.
mutta mun mies on sille kova pala :o
jokatoinen kerta tää koira rähisee ja haukkuu mun miehen ja karvat pystyssä menee matalaks ja rähjää ja jokatoinen kerta ulisee onnesta ja tunkee sen syliin ja nuolee naamaa ja seuraa ku hai laivaa :o
ketään muuta kohtaan ei ole tollanen.
eikä olla keksitty mitää yhdistävää tekijää noille kerroille ku murisee ja pelkää :o

olisko ideoita? :/

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
pesuaine ja hajuste on aina sama.. ja mä ajattelin et jos koira pelkää miehen työvaatteita,mut ei sekään sit oo se juttu :/

oikeesti koira voi kyllä keksiä mitä vaan. kahiseva vaate, tietyn värinen vaate, onko miehen työpaikalla tai jossain jollain pukukaappiniin että esim sitäkautta saattaa tarttua joku haju, esim jonkun toisen koiran tai kissan tai jotain..

vaikea sanoa.. koirat ON outoja

meillä esim. koira tykkää paskantaa metsässä tietyn puun päälle, se peruuttaa siihen, niin että pikkupuu taipuu, ja sitten paskoo siihen, ja arvaat varmaan että puu ampuu paskat sitten ilmaan kun koira lähtee.
Eikä sovi päähän, miksi juuri se yksi ainoa puuparka saa sen kohtelun. Ei koskaan missään muualla puuhun.

mun siskon koira peruuttaa aina kans jotai puuta tai kantoo vasten paskalle :laugh:

ihmetyttää tos porukoiden koirassa vaan se kun ei se kellekään muulle ku mun miehelle saa noit murinakohtauksia :o
mut kai sillä on sit väärä ilme tai jotai mikä sitä ärsyttää :xmas:

Toi koirien "korkeelle" paskominen on reviirimerkkausta... Mitä ylempänä, sitä kauemmas tuuli hajut kuljettaa.. Jos siinä yhdessä paskaa sinkovassa pikkupuussa on jonkun hurjan hurtan jämät niin ne pitää peittää...

Koira kokee miehen uhaksi, joko pelottavaksi tai sitten koiran asemaa uhkaavaksi. Miehesi olisi hyvä olla huomioimatta koiraa ollenkaan, ei katsoa päin, ei varsinkaan hymyillä jne. Kun olette siellä vaikka noin tunnin olleet, voi mies sohvalla istuen tarjota koiralle nakinpaloja tms. vieläkin suoraa katsekontaktia ja puhumista välttäen. ts. on kohtelias koiran omalla kielellä. Kärsivällisyydellä pääsette kyllä tilanteen yli!

Isäni yksi koira on rasisti. Hyökkii ihan hullun lailla tummaihoisia kohti. Ihan pennusta ollut eikä tiedetä, että olisi mitään huonoja kokemuksia. Onneksi paikkakunnan vaihdon mukana se ongelma katosi ennen kuin tuli omistajille ongelmia.

Isäni toinen koira taas on ihan pöhkö, se saattaa saman vierailun aikana vaihtaa ihmisestä mielipidettä moneen kertaan. Esim minua se vuoroin rakastaa ja pelkää. Yöllä tulee viereen ja nuolee korvaa, aamulla säntää karkuun ja päästää jopa hätäpisut. Yhdessä vaiheessa antaa leikata pois korvan taakse tulleet takut (mitä ei siis antanut isäni tehdä), pari tuntia myöhemmin kyhjöttää sängyn alla, eikä huoli minulta edes leikkelekinkkua...

Yhteistyössä