Mikä siinä on että ihmiset ei ymmärrä ku sanon että mun asiat ei kuulu tietyille ihmisille!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Martsuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Martsuli

Vieras
Eli taas mutsi laittaa VIIDEN aikaan aamulla jotain ihme kitinä viestiä mulle mun asioistani vaikka en ole tekemisissä ollut pitkään aikaan. Meillä oli eilen mun isovanhemmat käymässä ja yllätys että ei osannut olla raportoimatta mun asioitani äidille!! Se nainen ei ymmärrä ilmeisesti että kello viideltä ei tartte laittaa tekstaria ja jos mun äiti laittaa sillon viestiä on se kännissä ja en olis ihmetelly vaikka olis tänne tullu päätään aukomaan kännipäissään.
Että mua risoo se että lupauksista ei pidetä kiinni ku se mummo tietää että mitä siitä voi seurata jos äidille kertoo jotain. Ei olis eka kerta ku on tullu tänne kännissä riehumaan ja haukkumaan kaikki, miehen sukua ja kaikki muut mahdolliset. Viimeksi lähti vasta ku soitin poliisit... |O |O

Sekavaa on tähän aikaan kirjotus mutta kuhan oli pakko purata kiukkua kun ei tullu viiden jälkeen nukuttua,,,

Hah ja sitte äsken tää mummmo nyt soitti mulle ja väitti kivenkovaa että ei hän ole mun asioitani puhunu äidille... Ketäs muu sitten ku ketään muu mun sukulainen ei ole ollu äidin kanssa tekemisissä eikä myöskään just käyny täällä.. Vielä enemmän harmittaa toi valehtelu |O

ikävää tommonen, pitäsköhän sun koittaa et sanot mummolle että valitettavasti et voi heidänkään kanssa olla tekemisissä jos et voi luottaa siihen ettei asiat kantaudu äitisi korviin..

ymmärrän kyl, mä yritän saada samaa mun anopin päähän. Ei vaan kuulu kaikille miehen sukulaisille meidän henkilökohtaiset asiat. Mutta kyllä vaan kaikki soitetaan heti läpi kun jotain kuulee. Eipä paljon huvita puhua. Samoin kyllä anoppi lavertelee kaikkien muiden asiat meille vaikka sanon etten halua tietää :o

ärsyttävää!!

Ymärrän - ärsyttävää... :/ :hug:

Aloituksesta tuli mieleen myös työpaikat, joissa ei ymmärretä, että mun tai meidän perheen asiat ei heille kuulu. Toissa päivänä viimeksi yks juoruakka veti koko hernepellon nokkaansa, kun rupesi utelemaan mun kasvatussisarusten asioista ja napautin suoraan päin namaa, että mä aio kertoa koska olen vaitiolovelvollinen niistäKIN asioista... :headwall: Mä olen muutenkin aika vaitonainen, mitä tulee omiin asioihin, koska akkalaumassa ne kääntyy hyvin nopeesti itseään vastaan. Mä olen kyllä usein muutenkin vihjaillut niiden juoruamisien väliin, että ehkä heidän touhunsa juorujen kohteista ei ole mukavaa... Mutta toisaalta, sekin on kuin taistelisi tuulimyllyjä vastaan, sillä tuota juoruamista on aina ollut ja tulee AINA olemaan. Vaikka kuinka yrittäisit itse olla puuttumatta tai puhumatta, niin joku tekee sitä joka tapauksessa. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
ikävää tommonen, pitäsköhän sun koittaa et sanot mummolle että valitettavasti et voi heidänkään kanssa olla tekemisissä jos et voi luottaa siihen ettei asiat kantaudu äitisi korviin..

Olen sitäkin miettiny mutta kun olen ollut ite aina ku paita ja peppu ton mummon kanssa ja nyt tää sama toistuu mun tyttären kohdalla niin en haluais rikkoo sitä :ashamed:

Ette sitten lapsiperheenä ole ajatellu paikkakunnan vaihtoa, jos molempien vanhempien sukulaiset käy kännissä teillä riehumassa.. Näin on minun lähipiirissä tehty.

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Ette sitten lapsiperheenä ole ajatellu paikkakunnan vaihtoa, jos molempien vanhempien sukulaiset käy kännissä teillä riehumassa.. Näin on minun lähipiirissä tehty.

Miten niin molempien vanhempien?? Ei täällä ole käyny ku mun äiti kännissä... Mummo ja noi oli eilen etukäteen juhlistamassa mun lapsen 2-vuotis synttäreitä.

Ja me asutaan sitäpaitsi 30km päässä mun vanhemmista enkä halua täältä ainakaan vielä mihinkään muuttaa varsinkaan äitini takia...

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:

Niin tai siis ainakaan et puhuis omista asioistas niille vaikka tapaisittekin.

Yhteistyössä