M
Martsuli
Vieras
Eli taas mutsi laittaa VIIDEN aikaan aamulla jotain ihme kitinä viestiä mulle mun asioistani vaikka en ole tekemisissä ollut pitkään aikaan. Meillä oli eilen mun isovanhemmat käymässä ja yllätys että ei osannut olla raportoimatta mun asioitani äidille!! Se nainen ei ymmärrä ilmeisesti että kello viideltä ei tartte laittaa tekstaria ja jos mun äiti laittaa sillon viestiä on se kännissä ja en olis ihmetelly vaikka olis tänne tullu päätään aukomaan kännipäissään.
Että mua risoo se että lupauksista ei pidetä kiinni ku se mummo tietää että mitä siitä voi seurata jos äidille kertoo jotain. Ei olis eka kerta ku on tullu tänne kännissä riehumaan ja haukkumaan kaikki, miehen sukua ja kaikki muut mahdolliset. Viimeksi lähti vasta ku soitin poliisit... |O |O
Sekavaa on tähän aikaan kirjotus mutta kuhan oli pakko purata kiukkua kun ei tullu viiden jälkeen nukuttua,,,
Että mua risoo se että lupauksista ei pidetä kiinni ku se mummo tietää että mitä siitä voi seurata jos äidille kertoo jotain. Ei olis eka kerta ku on tullu tänne kännissä riehumaan ja haukkumaan kaikki, miehen sukua ja kaikki muut mahdolliset. Viimeksi lähti vasta ku soitin poliisit... |O |O
Sekavaa on tähän aikaan kirjotus mutta kuhan oli pakko purata kiukkua kun ei tullu viiden jälkeen nukuttua,,,