On se muuten mieltä ylentävää tulla pitkän matkan päästä kouluun ja vasta perillä saa tietää, että aamun tunteja ei oo

No onpa kiva! :headwall:

Mulle tieto tästä olis pitäny tulla ennen kuutta etten turhaa lähde matkahuoltoon. Meidän ryhmällä on facebookis oma ryhmä jonne voi helposti laittaa tällääset asiat. Mutta ei ne kyllä mua hyödytä jos asiasta kerrotaan vasta reilusti kuuden jälkeen.

ja kun olis vain joskus mut. sit paras et opettaja ei vastaa sähköpostiin eikä puhelinnumero joka annettu ole edes käytössä. jesh.

Voihan diidaapa taas näiden eräiden analyysejä. Oikeen keittiöpsykologit taas asialla. :laugh:

Oikiasti, te ette tunne mua joten ihan turha väittää taas paskaa musta. Mä en oo luokkakavereille vittumaanen, miks olisin? Koittakaa ny keksiä elämäänne jotaki sisältöä ettei tarvitte täällä keksiä toisten elämään sellaasta mitä ei oo.

[QUOTE="vieras";27432592] ihminen joka on veemäinen ruikuttaja aina täällä on täysin erilainen livenä.[/QUOTE]

Kannattaasko vähä paremmin lukia mun kirjootuksia niin tajuaasit EHKÄ, että en oo tuollaanen ku väität mun olevan. Mutta ku ei, se on niin mukava aina noukkia vain ne negatiiviset viestit eikä muka nähdä mitää muuta. Haloo.

Kannattaasko vähä paremmin lukia mun kirjootuksia niin tajuaasit EHKÄ, että en oo tuollaanen ku väität mun olevan. Mutta ku ei, se on niin mukava aina noukkia vain ne negatiiviset viestit eikä muka nähdä mitää muuta. Haloo.

Anteeksi, että kesti vastaaminen. Olin elämässä sitä kuuluisaa elämää ;) Olen palstaillut monta vuotta ja kyllä sinusta on tosi ilkeä ja veemäinen kuva enkä takuulla ole ainoa. Miten se voikaan olla niin, että kaikki muut on väärässä tästä mielikuvasta?

Eilen mentiin kouluun 40 km päähän yhdeksäksi, saatiin aamulla kuulla että tunnit loppuvat 11.30. Tänään alkoi 8.15 ja tiedossa oli jo, että iltapäivän tunnit oli peruttu. Mutta aamupäivän tunnitkin olivat ennakoitua lyhyemmät kun opettajan piti lähteä kokoukseen, ja loppuivat 9.45. Tässä siis kaksi ensimmäistä päivää tästä meidän kolmipäiväisestä kouluviikostamme. Ehkäpä huomenna on koko päivä koulua...

[QUOTE="vieras";27434921] kyllä sinusta on tosi ilkeä ja veemäinen kuva enkä takuulla ole ainoa. Miten se voikaan olla niin, että kaikki muut on väärässä tästä mielikuvasta?[/QUOTE]
Puhu vain omasta puolestasi; mun mielestäni Scarlett ei ole ilkeä eikä veemäinen.

tuo on aivan tavallista. Meillä on myös yks tyhmä päivä Aamua 2 tuntia it kaks tuntia vapaata ja taan on neljä tuntia, järkeä vai ei? Ja meilläkinon oppilaita kaukaa, mutta tuo 2 tuntia on liian lyhty aiak etä ehtis kotona käymään.

Yhteistyössä