Mun uus tukka :) (älä katso, jos ärsyttää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä ajattelinkin että on jotenkin ohennettu/ kevennetty koska jossain ketjussa oli puhetta, että sulla on niin paksut hiukset.

Ai, onks sellastakin juttua ollu?? :whistle:

Ehkä se oli joku muu. Luultavasti!

No luultavasti on ollut joku muu...

Onko niitä tuossa kuvassa kevennetty vai paksunnettu?

Jos niitä on kapsunnettu tai pevennetty?

Mä ajattelinkin että on jotenkin ohennettu/ kevennetty koska jossain ketjussa oli puhetta, että sulla on niin paksut hiukset.

ja vähän ehkä rävjätty

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:

ja vähän ehkä rävjätty

Juu, ehdottomasti sitä :D ja hiukan oli myös tuherrettu :D

no joo, ihan kiva tukka suorana.
noi kikkurat on vähän "out of style" noin kun etari on kuitenkin suora, mutta.. kannattais laittaa pidennyksiä tuonne takaosioon, niin saisit tuohon volyymia enemmän. ja kannattaa tosiaan laittaa sitä tukkaa, että näyttää yhtä hyvältä kuin kampaajankin jäljiltä! (kun esim itse en lähtisi baariin sen näköisenä kuin itse olet siinä yhdessä kuvassa menossa.. sorke)

Alkuperäinen kirjoittaja khöm..:
no joo, ihan kiva tukka suorana.
noi kikkurat on vähän "out of style" noin kun etari on kuitenkin suora, mutta.. kannattais laittaa pidennyksiä tuonne takaosioon, niin saisit tuohon volyymia enemmän. ja kannattaa tosiaan laittaa sitä tukkaa, että näyttää yhtä hyvältä kuin kampaajankin jäljiltä! (kun esim itse en lähtisi baariin sen näköisenä kuin itse olet siinä yhdessä kuvassa menossa.. sorke)

En mä todellakaan tarvitse mitään lisäkkeitä, kun muutenkin on todella paksu tukka. Tarkoituksella kevennettiin.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=58934755

Tässä sitä tukkaa oli enemmän, mun mielestä parempi että vähän kerrostettiin niin tuli kevyemmäksi. Tulisi taas raskaat hiukset, jos pidennyksiä vielä tungettais mun pehkoon, kuten joku ehdotti.

Ihan kivat,mutta olet hiukan pyöreähkö joten sinulle kävisi hiukset jotka ei tossa poskilla..leventää entisestään...

Eli siis millaiset hiukset mulle sun mielestä sopis? En mä omasta mielestäni näytä yhtään pyöreältä esim. tossa oletuskuvassa.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Ihan kivat,mutta olet hiukan pyöreähkö joten sinulle kävisi hiukset jotka ei tossa poskilla..leventää entisestään...

Eli siis millaiset hiukset mulle sun mielestä sopis? En mä omasta mielestäni näytä yhtään pyöreältä esim. tossa oletuskuvassa.

No et niin. Hius on vain pyöreä. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

No et niin. Hius on vain pyöreä. :xmas:

Saako kysyä, miksi ilkeilet tytsille? Onko se tehnyt sulle jotain pahaa?

Hei Tytsi :) Saanko ehdottaa kosmetologia jossa hiusten nyppiminen muotoon ja tuo vaaleanpunainen ei ehkä ihan ole sun väri tai ainakaan tuossa sävyssä. Muuten kiva tukka :) Susta saisi nätimmän ja eloisamman näköisen kun kulmat muotoiltaisiin:)

Yhteistyössä