mun uudella miehellä on vauvakuume!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
enkä tiedä miten suhtautua asiaan. toisaalta minäkin olen välillä haaveillut pienestä,hänen kanssaan(on niin hellä ja huolehtiva minunkin poikaani kohtaan vaikka oikea isä ei hänelle olekkaan että varmasti osallistuisi myös yhteisen lapsen hoitoon). tahdon myös.

toisaalta en tahdo! tiedän miten se muuttaisi elämäämme,hän ei ole kokenut vauvaaikaa että mitä se voi pahimmillaan olla minä olen,enkä jaksaisi valvoa öitä pahimmillaan sen saman 1v 10kk kuin poikani kanssa.
tiedän mitä on liikkua uhmiksen ja vauvan kanssa,ja jos vauva on vielä yhtä vaativa kuin poikani oli vauvana niin=( kun siihen lisätään sitten tod.näk mustasukkainen villi ja raisu isoveikka(toki myös hellä ja hoitaa kovasti muiden vauvoja mukana) niin eipä ole välttämättä kovin stressitöntä eloa.

ja nyt en tiedä mitä tehdä,päätöksenoi toki teen aivan itse mutta olisi kiva kuulla mitä joku toinen tilanteessani tekisi?

niin ja olen melko varma että miews kosii pian=).mietti sitä yksi ilta ja sanoikin että miettii et josko uskaltaisi kosia.

No jos et halua enää lapsia, niin kerro se miehelle ennen kosintaa. Olisi aika hirveää miestä kohtaan ettei hän pääse koskaan isäksi jos kerran haluaa. Itse tekisin kyllä lapsen jos mies sellaista haluaisi, mutta kun ei edes ole sitä miestä ja olen jo liian vanhakin.

niin mutta kun haluan!! mutta sitten en tiedä haluanko juuri edellä mainitun takia.
joo ja kyllä asiasta on ihan keskusteltu ja mies sanoi että minä olen hänelle se tärkein. mutta selvästi innostuu jos puhutaan pienistä ja on sanonut että haluaa minun kanssani yhteisiä lapsia.

kai mua vähän pelottaa myös se että kun exänikin halusi lapsen mutta jätti sitten minut kun olin raskaana,kaipa sekin on jättänyt tietynlaisen pelon=(

saatan kuulostaa sekavalta,sitähän olenkin en tiedä mitä tässä pitäisi tehdä tahi ajatella=)

Yhteistyössä