Mun koko alaosasto on ihan tulessa. Vapisuttaa ihan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolot vartalot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolot vartalot

Vieras
En tiedä miä tän aiheutti. P´llu on ärtynyt sisemmiltä häpyhuulilta, väliha myös, peräaukko kaikkein eniten. Olen lähes kaikille voiteille allerginen, enkä ole uskaltanut käyttää kuin ceridal-öljyä, joka ei kaikesta päätellen auta. Mulla on illalla lääkäri ja hävettää :( Vaikka tiedän toki, että niiden työhön kuuluu myös perseen katsominen. Tämä on kestänyt jo monta päivää, mutta pinna katkes tänään. Olen pessyt sen monta kertaa päivässä vedellä, mutta sekin sattuu niin helkkaristi. Ei voi olla sukupuolitauti.

Kokeile suolavettä. Ihan oikeasti, fysiologista keittosuolaliuosta, helppo tehdä itsekin. Sen suolapitoisuus on sama kuin kehon omilla nesteillä, joten se tuntuu hyvältä (tai ei ainakaan tunnu pahalta).

Mulla oli samanlaisia oireita. Kaksi kuukautta niistä kärsin. Ei ollut hiivaa eikä mitään varsinaista sytä löytynyt. Oli ihan helvettiä. Öisinkin ravasin suihkussa kun kutina ja polttelu oli niin kovaa. Määräsivät apteekista saatavaa physiogeliä ja kortisonia sekä ataraxia yöksi, jotta en heräisi niin helposti tuohon kutinaan. Oireet helpottivat pikkuhiljaa. Mutta edelleenkin joudun käyttämään rasvoja harva se yö, koska muuten oireet pahenevat taas. ja tästä on jo vuosi aikaa.

Todella paha hiiva, siltä se kuulostaa.

Mulla oli myös persreikä ihan haavoilla, samoin koko alapää. Itkua vääntäen kävin kakkosella :D Eipä paljoa pystynyt vessassakäynnin jälkeen edes pyyhkimään.

Tuleeko sulla emättimestä jotain töhnää??

Yhteistyössä